Feminisme

E.g.: A boy and a girl who respect each other because of their right actions can have a fruitful and happy relationship.
Ik weet niet hoe oud jij bent, Surv. Zo hoort het ook te zijn en zo was het ook voordat de samenleving werd gefeminiseerd en we in een gynocratie terechtkwamen, maar vandaag ide dag s het sociale contract volledig opengebroken. Ofwel je bent van een oudere generatie en gaat nog uit van de oude spelregels, of je bent een erg naieve jongeman en daarmee voer voor de kat. Hoe dan ook heb je nog veel te leren over de ware aard van vrouwen!

Mike

Er lijken momenteel in mijn beleving heel veel gekke mensachtigen in deze wereld te zijn Mike.
Hoewel ik eigelijk ook niet beter weet dan dat er daar hier altijd al erg veel van waren.

Wat ik heb geleerd, is dat er altijd meer domme en gekke mensachtigen rondwaren in deze wereld dan waar dat ik mij in eerste instantie bewust van was.
Of het er nu meer zijn dan in andere tijden kan ik niet beoordelen.
Ze kunnen zich tegenwoordig in ieder geval wel duidelijker etaleren via msm.

HIer hebben ze het in een krant steeds maar weer over een 'normale man' die zijn rechter onderbeen graag wil laten amputeren, dat hij daar blij van zou worden, en dat dit gewoon moet kunnen.
Zoiets zie ik als een mentale stoornis, net zoals ik ook bij veel andere mensachtigen mentale stoornissen meen te zien.

Ik noem dat soort mentaal gestoorde wezens mensachtig omdat die in mijn beleving hun menselijkheid - tijdelijk ? - verloren hebben.
Door middel van juiste en intensieve begeleiding zouden misschien veel van hen alsnog of weer menselijk kunnen worden ? :unsure:

Zo te lezen ben je behoorlijk 'blue-pilled'. Natuurlijk behoren vrouwen tot de menselijke soort, net als mannen. Maar uit jouw woorden klinkt het concept van gelijkheid i.p.v. gelijkwaardig. Als medemensen zijn vrouwen gelijkwaardig, maar biologisch zijn ze niet gelijk aan mannen. Mannen zijn zowel fysiek als mentaal superieur aan mannen, niet voor niets werden ze altijd het 'zwakke geslacht' genoemd. En nee, dat is niet seksistisch. Als dat wel seksistisch is moet je bij Moeder Natuur zijn, die heeft ons zo gemaakt en dat is nota bene een VROUW! Daarom is het ook een regelrechte RAMP voor de complete samenleving dat vrouwen zoveel macht en zeggingskracht hebben gekregen.

Mike

Je impliceert dat door te spreken over 'domme mensachtigen'. Daar spreekt gelijkheid van uit, zo van: mannen zijn net zo dom als vrouwen. Uit IQ-tests blijkt dat mannen enorme pieken en dalen kennen, van de grootste dombo tot regelrechte genieen. Vrouwen blijven ergens in het midden hangen, met aan de onderkant van de curve de dombo's maar nagenoeg geen enkel.genie aan de bovenkant. Als vrouwen aan de macht zijn krijg je dus middenmoot met geen enkele kop die boven het maaiveld mag uitsteken, plus de hyperemotionaliteit en de psychose van vrouwen erbij. Je hoeft maar naar de huidige samenleving te kijken om.te zien dat het zo is. Als je de (mannelijke) genialiteit onderdrukt neemt de algehele domheid en psychose toe.

Mike

Laatst bewerkt:
Er zijn voor zover mij bekend gekke en/of domme mannen en gekke en/of domme vrouwen.
Hoeveel van het totaal daarvan zijn mannen danwel vrouwen ? Is dat belangrijk ? Zo ja, waarom ?
Zijn het vrouwen aan de macht of vrouwen die met gestuurd en uitgekiend toneelspel een agenda uitvoeren die ze aangereikt krijgen ? :unsure:

Man, man, man, jij hebt nog zoveel te leren dat ik eerlijk gezegd niet weet waar te beginnen. Volg eens wat vaker dit draadje, zou ik zeggen. Zeer leerzaam - als je er voor openstaat, tenminste.

Mike

Ik lees dit draadje mee sinds je ermee bent begonnen.

Mannen en vrouwen zijn wat mij betreft gelukkig erg verschillend, hebben ieder hun eigen aardigheden, sterke kanten, alsook zwakke kanten.

Ik ben het met je eens dat je - over het algemeen - vrouwen niet op een positie moet zetten waar ze - over het algemeen - niet geschikt voor zijn. Dat geldt andersom vermoedelijk ook - in het algemeen.
Maar er zijn altijd uitzonderingen waar blijkt dat een rolwisseling niet negatief uitpakt.

Bijzonder:
De allerhoogste top van 'de klup' bestaat - vrijwel ? - alleen uit mannen- voor zover mij bekend.
Die zetten, naar ik vermoed, de 'machtige vrouwen' op gewenste posities en vertellen ze wat te doen.
Net zoals ze dat al eeuwen bij de mannelijke politici doen - voor zover mij bekend.

Ik heb overigens nog nooit een mannelijke politicus iets 'goeds' zien doen.
Maar ik heb natuurlijk niet alles gezien wat politici doen en hebben gedaan..
Wat dat betreft zijn mannelijke politici in mijn beleving geen haar beter dan vrouwelijke.
Politici rotzooien in mijn beleving maar wat aan, doen dus precies waarvoor ze aangenomen zijn.
De agendatrein dendert ondertussen misschien wel ongehinderd ? - al eeuwen ? - voort.

Misschien zit ik ernaast ?
Ik hoop het.
De tijd zal het leren.

Rutte. Macron. Trudeau. Zijn dat mannen!

Putin. Trump. Zijn dat mannen!

Bovenste categorie: verwijfde mannen, beta's.

Onderste categiorie: echte mannen, alfa's.

De reden waarom er nog maar zo weinig echte mannen zijn is FEMINISERING Je staat letterlijk nog aan het begin en hanteert exact dezelfde 'argumenten' als vrouwen. Het kan dan ook niet anders dan dat je zelf een onverbeterlijke beta bent.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan