Feminisme

 
1727378832802.png



Ik ben ontroerd door het werk van Podemos' sociale programma 'Masturbatie voorkomt verkrachting'.
Steeds meer vrijwilligsters komen naar de ontspanningspunten van ons hoofdkwartier om migranten te helpen hun spanningen los te laten.
 
Dit is dus wat vrouwen dus werkelijk zijn. Ze spelen de hoer voor bad boys. Nul loyaliteit naar hun eigen in-group.

Mike
 
Rutte. Macron. Trudeau. Zijn dat mannen!

Putin. Trump. Zijn dat mannen!

Bovenste categorie: verwijfde mannen, beta's.

Onderste categiorie: echte mannen, alfa's.

De reden waarom er nog maar zo weinig echte mannen zijn is FEMINISERING Je staat letterlijk nog aan het begin en hanteert exact dezelfde 'argumenten' als vrouwen. Het kan dan ook niet anders dan dat je zelf een onverbeterlijke beta bent.

Mike
Een grappig verhaal :)
 
Zelfs deze reactie is beta. Als vrouwen geen weerwoord hebben lachen ze je smalend uit.

Mike
Misschien zie je het omdat je er in gelooft ?
Geloven in iets maakt het niet waar.
Jij gelooft in jouw verhaal over mij, ik niet.
Prima wat mij betreft.
Leuk dat we dat beiden verschillend ervaren :)
 
Laatst bewerkt:
Bij nader inzien heb ik wel veel vervelende dingen meegemaakt door geroddel door vrouwen. Er was een "donkere" mevrouw die werd echt constant gepest. Ik werkte halve dagen tot 13.00 uur en de pauze was voor de anderen vanaf 12.30. Weet dus niet wat er allemaal geroddeld werd.
Sindsdien is mijn slogan - praten is zilver en zwijgen is goud.
Mijn dochter had ook een probleem. Kon geen goed doen - zal wel jaloezie geweest zijn. Ze had mazzel, kreeg een andere baan aangeboden.
Hier in de flat.
Een paar vrouwen die de hele atmosfeer hadden verziekt.
Maar hun mannen deden wel mee. Hadden ook geen ruggegraat.
Praat me niet van mannen.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.527
Berichten
535.243
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan