Feminisme

Sean Spicer maakt duidelijk aan een vrouwelijke journalist dat de tijden van de vrouwelijke verzorgingsmentaliteit nu worden ingeruild door de mannelijke rechtvaardigheidsmentaliteit:

Mike

Als dit geen bewijs is dat vrouwen veel bevattelijker zijn dan mannen coor psychotisch gedrag, dan weet ik het niet meer:

Mike

Vandaag is het Internationale Vrouwendag. Waar is de Internationale Mannendag? Waarom altijd weer die vrouwen die onder de aandacht gebracht moeten worden? We hebben net goed en wel Valentijnsdag achter de rug en dat draait ook alleen maar om haar. Ik stel een International MGTOW Day voor.

Maar goed, een Amerikaanse nieuwssite heeft bekeken welk land het allerbest is voor vrouwen. En dat is - houd je vast: Zweden! Zweden, het feministische Utopia waar vrouwen met 'refugees welcome'-bordjes hun eigen patriarchale onderdrukkers massaal hebben geimporteerd en waar nu een verkrachtingsepidemie heerst waar de media liever over zwijgen, anders valt het feministische sprookje in duigen.

Volgens de site hebben vrouwen zelf Zweden deze feministische hoofdprijs toegekend, dus ze zullen wel niet anders willen:

https://www.usnews.com/news/best-countries/best-women

Verder valt op dat de 'beste' landen voor vrouwen allemaal NOORD-EUROPESE landen zijn en geen islamitische landen. Vrouwen beseffen niet hoe goed ze het hier hebben, want klagen
en slachtofferschap wordt vandaag officieel gevierd!

Mike

ik kreeg vanochtend een mooie bos bloemen van een goede vriendin. Liever had ik ze zomaar gekregen op een andere dag.
Zij begrijpt ook niets van dit soort zaken en heb haar met een zoen bedankt.

Jah iedereen happy vrouwendag!! Hoop dat jullie van deze dag genieten! Het weer zit alvast mee!???‍♀️??‍♀️

En wel genoeg nutteloze onzin kopen hè, bloemen, chocola en viborators.

Maar op welke dag moet MGTOWdag vallen? Of zullen we gewoon met zijn alle op twitter en FB enzo gaan delen dat t morgen MGTOWdag is. Dan moet je er een plaatje van een iPhone of Ferarri bij zetten en delen = willen winnen bij schijven dan delen genoeg mensen het...

Maar zonder gein wat een onzin! Al die dagen en weken die aan van alles en nog wat toegekend moeten worden...?

Complotdenker

Al die dagen en weken die aan van alles en nog wat toegekend moeten worden

Afleiding van het ware werkelijke leven.

Yesterday Was International Women's Day, And Lo And Behold, Guess Who Was Behind And Financed Those "Day Without Women" Protest Marches!

http://northerntruthseeker.blogspot.nl/2017/03/yesterday-was-international-womens-day.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan