Feminisme

Waarom val je iemand persoonlijk aan als ie het niet met je eens is?
Ik ga echt geen welles nietes spelen.

Misschien zit ik fout wat betreft Sarah Silverman, waarschijnlijker heeft ze een achterliggend plan en bereikt ze daar veel mensen mee.
Lang verhaal kort: Doe mij maar George Carlin.

Ik val je niet aan, ik warschuw je voor mogelijk onheil dat je over jezelf afroept. Als jij dergelijke toxische vrouwen niet van een mijl afstand kunt herkennen, val.je er vanzelf aan ten prooi. Dat is wat ik.bedoel met 'blue pill'. Wees me eerder dankbaar voor de wakeup call!

Mike

Sean Spicer snoert een brutale vrouwelijke reporter de mond:

De tijden zijn veranderd, dames, wen er vast maar aan.

Mike

TFM over de 'onderdrukkende' wet voor vrouwen in Oklahoma die verplicht stelt dat de vader van een ongeboren mede moet instemmen met een abortus:

Mike

Ooit was Spanje het land van de macho's die flamengomuziek maakten en samen met vrouwen hierop dansten, waarbij mannen trotse alfa's waren en vrouwen trotse subalfa's. Nu is het een gynocratie die mannen schuldig acht van 'huiselijk geweld' puur en alleen op basis van beschuldigingen gedaan door vrouwen en dit heeft een rampzalig effect op het aantal nieuwe kinderen dat geboren wordt:

Mike

Iben Thranholm over hoe Europese mannen zich niet als vrouwen moeten gedragen, maar vrouwen moeten beschermen.

Vanaf 1.00 minuut:

Mark

Aan het begin van dit draadje postte ik de video's van BSP over waarom en hoe vrouwen complete naties verwoesten. Als eerste feministische natie is Zweden nu reddeloos verloren:

Mike

Een nieuw YT-kanaal, Virtue of the West, geleid door twee jonge vrouwen. Hier de aflevering met BPS:

De eerste paar minuten zijn vooral bijzonder leerzaam. Hoewel deze jonge meisjes 'conservatief' zijn moeten ze even slikken van enkele uitspraken van BPS over vrouwen. Het interview verloopt daarna soepel en is inhoudelijk zeer interessant, maar de waarheid over het politieke beoordelingsvermogen vooral van jonge vrouwen durven ze niet aan, omdat ze zelf ook tot deze categorie behoren!

Mike

Hier deel 1 van Virtue of the West met Lauren Southern:

Inmiddels is duidelijk dat deze jonge prestatrices 'traditionalists' zijn. Goed om te zien dat jonge vrouwen het conservatieve gedachtengoed omarmen, dus 'more power to them'. Echt sterke interviewers zijn het niet, want Lauren Southern verandert al vrij snel in de interviewer i.p.v. de geinterviewde. Eigenlijk zijn het twee hele lieve, wat naieve meisjes die keurig hun haar en makeup doen. Die ene met het Britse accent blijkt een veganist te zijn. Lauren Southern is echt een 'powerhouse' tussen die twee en ze blaast ze omver! Maar het is cool, we zien hier de tussenvorm van jonge, naieve 'bubbleheads' naar volwassen vrouwen en als ze in Lauren een voorbeeld hebben opnieuw 'more power to them'.

Mike

Jason Chaffetz leert een vrouwelijke directeur van de TSA (Transportation Security Administration) wat werkelijk leiderschap is:

Mike

Kellyanne Conway, een schoolvoorbeeld van een succesvolle vrouw, heeft bruikbaar advies voor andere vrouwen:

'I'll have what he's having'. Dus de man draait z'n hand er niet voor om om een goede prijs uit te onderhandelen en de vrouw volgt, als ze slim is. Mannen zijn leiders, vrouwen zijn volgers.

Mike

Jason Chaffetz vraagt een vrouw die de leiding had over een team binnen de Amerikaanse belastingdienst (IRS) wie er in haar team zaten en ze kan nog niet 1 PERSOON noemen:

Vrouwen en leiderschap gaan niet samen.

Mike

En hier zien we Chaffetz opnieuw vrouwen de maat nemen:

De tijden zijn veranderd, dames. Leiderschap is verantwoordelijkheid koppelen aan macht. Geen vrouwelijke specialiteit, die graag de baas spelen maar geen flauw idee hebben wat dat werkelijk inhoudt.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan