Feminisme

De islamitische dames Rizleine Boular, Khawla Barghouti en Mina Dich (trouwens de moeder van Rizleine) hadden hun mooiste kopvod gestreken om een mohammedaans gemotiveerde moord te plegen, maar werden helaas in hun intersectionele strijd voor een mooiere linkse wereld gestuit door de faksisten van de politie. Toch is het mooi om te zien hoe de vredelievende islam zo'n prachtig geloof is dat dit soort Derde Terreurgolffeministen van zoveel kracht voorziet om de macht van de witte man te breken. Nouja dames, volgende keer beter. Fijn in ieder geval om te weten dat feministen ook gewoon baas in eigen bomgordel mogen zijn.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/emancipatie_eerste_allfemale_t.html

Geeft een geheel nieuwe betekenis aan de term 'BOM-moeder'! :mrgreen:

Mike

MGTOW is snel groeiende en feministen vechten ertegen als Don Quichotte tegen windmolens. De reden? Vrouwen hebben alleen maar macht over mannen in huwelijken en relaties. MGTOW-mannen onttrekken zich hieraan. Bovendien houden MGTOW-mannen op deze manier hun financiele middelen voor zichzelf, terwijl vrouwen niet in staat zijn om werkelijk 'sterk en onafhankelijk' te zijn. Kortom, MGTOW legt de achilleshiel van de feministische beweging bloot: vrouwen hebben mannen harder nodig dan ze durven toegeven. Wil je een abrupt eind aan feministen en lesbiennes? Go MGTOW! Sandman legt uit hoe het zit:

Mike

DDJ is terug in de TFM Show! Voor wie niet weet waar ik het over heb, DDJ heeft jarenlange ervaring in het Amerikaanse 'family court' en hij legt feilloos bloot hoe groot de kans is in deze vorn van 'rechtspraak' dat mannen juridisch in het ongelijk worden gesteld als ze (valselijk) beschuldgd worden van 'verkrachting' of 'misbruik' door vrouwen. Luister naar DDJ om te vernemen hoezeer het systeem zich keert tegen mannen, het is niets minder dan schrikbarend!

&t=537s

Hier is een eerdere bijdrage van DDJ aan de TFM Show:

En dit zijn TFM en DDJ in een ander interview op een ander YT-kanaal:

Mike

Het gaat hard, mannen EN vrouwen slikken in toenemende mate de 'red pill' en het moderne feminisme heeft het nakijken:

Mike

Ik ben in de Volkskrant twee keer als rat afgetekend, in een column werd opgeroepen dat mijn vader mij moest vermoorden en ik werd in artikelen door het slijk gehaald. Ik heb nergens een oproep gehoord de krant te slopen omdat er sprake was van literaire oproep tot moord of verwijzing naar verdelging van ongedierte. Weet je hoe ik reageerde? Niet. Want als je kan uitdelen moet je ook af en toe een tik terug verwachten. Als je dat niet aankan ben en blijf je van het zwakkere geslacht.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/05/column-jan-roos-het-zwakkere-geslacht/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan