Feminisme

Deze is wel leuk.

Take away the power of women to vote, and the degradation stops. The paltry population of male feminists, who are likely suffering from low testosterone due to environmental plastics, would offer no barrier in stopping the return to patriarchal normalcy. Women, helpless at enacting political change, would just whine and nag endlessly, and when they tire themselves out, they’d complete their protest by buying dildos or cats.

http://www.returnofkings.com/120712/how-to-save-western-civilization

Vrouwelijke student doet het met stomdronken mannelijke student, klaagt hem aan voor 'verkrachting' en de man wordt van school gestuurd, ook al kan hij BEWIJZEN op basis van HAAR sms'jes dat ZIJ fout zat:

Mike

Geweldige lezing van Lauren Southern over feminisme, marxisme en de terugkeer van de traditionele vrouw:

Mike

Veel achterlijker kan het niet meer in Zweden maar de dames verzinnen toch weer iets nieuws.

https://fenixx.org/2017/05/26/huppelkutjes-gaan-galopperen-als-protest-tegen-mannelijke-standbeelden/

Sargon of Akkad demontreert maar weer eens hoezeer mannen intellectueel superieur zijn aan vrouwen op basis van rationele feiten en inhouden tegenover irrationele emotionaliteit:

Mike

Veel achterlijker kan het niet meer in Zweden maar de dames verzinnen toch weer iets nieuws.

Praat me niet over Scandinavische vrouwen en hun psychoses. Herinner je je dit exemplaar nog?

Mike

Aan het eind van zijn video geeft Sargon of Akkad een definitie van de term 'sophistry'. Deze komt ongeveer op het volgende neer: het gebruik van valse argumenten om deskundig over te komen, terwijl je in werkelijkheid misleidend bent.

Voor wie een beetje taalgevoelig is, hier zit het achtervoegsel '-sofie' in verborgen, bijv.: filo-sofie (liefde voor kennis). Hoe kan 'sofie' staan voor kennis, terwijl 'sofistrie' (Nederlandse spelling) staat voor juist net doen alsof je kennis van zaken hebt, terwijl je stiekem gewoon in je eigen straatje aan het praten bent en elke intellectuele tegenstem probeert te overweldigen met de illusie van kennis om zo elke vorm van kritische tegenbeschouwing onmogelijk te maken?

En dan hebben we nog de mythische godin Sofie van de mystieke scholen, waarvan de gnostiek er een van is. Volgens deze leer is Sofie een VROUW en daarmee is kennis dus VROUWELIJK. Ik heb in het verleden al genoeg kritiek geleverd op het gnosticisme (en in het verlengde daarvan de theosofie en New Age) en het ontmaskerd als een satanische of, zo je wilt, Luciferiaanse leer. Het is dan ook geen toeval dat er een GODIN wordt geeerd en dat God als mannelijke scheppingskracht wordt veracht. Dit is de verering van vrouwelijk materialisme en de imperfectie van het subjectieve, dualistische principe, met als doel zichzelf te perfectioneren tot het godendom en het aardse te ontstijgen. Dit noemen we ook wel een 'God-complex' en leidt tot superioriteitsdenken, wat letterlijke genocidale gevolgen kan hebben. De politieke tak van deze geestesaandoening noemen we marxisme.

Het woord' sofistrie' is afkomstig uit het Grieks en het is heel oud. Dit betekent dat er al heel lang een besef is dat er 'mooipraters' zijn die anderen proberen middels fictieve argumenten en cirkelredeneringen een loer te draaien. Ik heb geprobeerd of ik een etymologische oorsprong kon vinden in de term 'sofistrie' die verwijst naar de mystieke godin Sofie. Deze heb ik niet kunnen vinden, maar ik vermoed dat er wel degelijk een link is met vrouwelijke 'logica' en hun immer actieve rationaliseringshamster.

Ik deponeer dan ook hierbij de stelling dat sofistrie per definitie een VROUWELIJKE manier van 'redeneren' is, die gericht is om de tegenstander te OVERBLUFFEN en dat de term 'sofistrie' zelf hier een duidelijke hint naar is. Om de ware aard te doorzien van deze 'praatjesmakers' hoef je alleen maar te kijken naar de incongruentie tussen wat ze zeggen en wat ze doen. Het marxisme is een perfect voorbeeld: ze praten over 'gelijkheid' en delen de samenleving in tussen een klasse van 'onderdrukkers' en een klasse van 'onderdrukten', maar dit ontaardt in regelrechte nihilistische INDOCTRINATIE en uiteindelijk GENOCIDE. Dit geeft het leugenachtige karakter weer van ongetemde feeksen en het bewijst het aloude geloof dat de duivel een verleider en misleider is, die je uiteindelijk meesleurt op het pad van animalistische en materialistische verdorvenheid.

Jawel, de duivel is een VROUW en sofistrie is een van de tactieken die zij hanteert!

Mike

Heb dat filmpje van Lauren Southern bekeken. Klopt met de andere weergaves hier op het forum.
Trouwens, een zeer charmante mooie vrouw.

Tja, het is een gecreëerd probleem.
Ikzelf ben opgevoed met het idee voor mezelf te kunnen zorgen, onafhankelijk te zijn. Daar begint het al. Dit hield ook in dat ik moest studeren om goed voor mijn eigen kostje te kunnen zorgen. Indirect sijpelde daar ook mee door, dat het beter was om geen kinderen te krijgen, want dan was het gedaan met de onafhankelijkheid. Ik ben idd. zo door het leven gegaan. Heb gestudeerd, heb een goede baan gehad, daarna was het helaas flop, nu is het best wel aardig met de baan, heb geen kinderen gekregen.
Ik denk dat mijn ouders heel bang waren dat ik afhankelijk zou zijn van een man, dan misschien in een relatiebreuk terecht zou komen en dan in de ellende gestort zou worden- afhankelijk van de staat. Dit gebeurt helaas ook bij vele vrouwen. Mijn ouders hebben het alleen maar goed met mij voor gehad, alhoewel ik bij nader inzien wel zie wat dit allemaal voor gevolgen gehad heeft.
Helaas gaat het ook bij vele vrouwen verkeerd, en ook helaas zijn vele relaties maar van korte duur voor velen - of de vrouw geeft op, of de man, maar hoe dan ook, je weet dus nooit of het van lange duur is.
Dit is een probleem veroorzaakt door het feminisme. Vroeger gingen mensen met elkaar door en lukte het ook.
Natuurlijk vind ik het ook wel een probleem, als ik niet zou werken, om afhankelijk van de partner te zijn, en aanspraak op zijn geld te moeten maken.
Tja, het is en blijft toch een moeilijke zaak.
Ik begrijp nu heel duidelijk de vernietigende factor van het marxisme, maar omdat het nu eenmaal zo is, is het probleem er.

Dorothé

Onder Trump is de derde feministische golf steeds meer aan het verwateren, om maar in dezelfde beeldspraak te blijven. En dus zien we steeds meer vrouwen die zich een 'anti-feminist' noemen, omdat dit nu hip en cool is. TFM maalt er niet om, want de MGTOW-beweging kunnen ze niet infiltreren:

&t=1s

Mike

Ooit gehoord van 'the mental load'? Dit is een term die feministen gebruiken om aan te geven dat ze dagelijks te maken hebben met een hele waslijst aan taken die ze moeten vervullen in het huishouden, terwijl mannen niets doen of uitsluitend 1 ding als ze daarom worden gevraagd. Menige man zal dit nu al herkenbaar vinden!

Maar vrouwen waren toch zo goed in multitasken? Dan moeten ze dat hele rijtje toch binnen no-time af kunnen werken, nietwaar? Hoe kan het dat ze van alles en nog wat tegelijk doen maar nooit 1 ding echt goed en dat ze veel te lang over dingen doen? Dat komt omdat ze helemaal geen goede multi-taskers zijn, maar juist 'scatter-brained', zoals TFM dit in onderstaand filmpje noemt.

Mannen, daarentegen, maken een to-do lijst en werken deze 1 voor 1 af en doen het dan GOED. En omdat vrouwen in de stress raken door hun eigen mentale chaos doen ze een beroep op mannen om een deel van hun huishoudelijke taken over te nemen. Maar zo werkt het niet: als de man kostwinner is en het merendeel van het inkomen bijeen brengt hoeft hij weinig tot niets te doen in het huis.

Dit is werkelijke gelijkheid, dames, de hoeveelheid werk eerlijk verdelen aan de hand van de verantwoordelijkheid die beide partners dragen. Zoals altijd zien we dat de vrouwelijke definitie van 'gelijkheid' altijd in haar voordeel is en ten koste van hem gaat en dat vrouwen enkel macht willen en geen verantwoordelijkheid:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan