Heb dat filmpje van Lauren Southern bekeken. Klopt met de andere weergaves hier op het forum.
Trouwens, een zeer charmante mooie vrouw.
Tja, het is een gecreëerd probleem.
Ikzelf ben opgevoed met het idee voor mezelf te kunnen zorgen, onafhankelijk te zijn. Daar begint het al. Dit hield ook in dat ik moest studeren om goed voor mijn eigen kostje te kunnen zorgen. Indirect sijpelde daar ook mee door, dat het beter was om geen kinderen te krijgen, want dan was het gedaan met de onafhankelijkheid. Ik ben idd. zo door het leven gegaan. Heb gestudeerd, heb een goede baan gehad, daarna was het helaas flop, nu is het best wel aardig met de baan, heb geen kinderen gekregen.
Ik denk dat mijn ouders heel bang waren dat ik afhankelijk zou zijn van een man, dan misschien in een relatiebreuk terecht zou komen en dan in de ellende gestort zou worden- afhankelijk van de staat. Dit gebeurt helaas ook bij vele vrouwen. Mijn ouders hebben het alleen maar goed met mij voor gehad, alhoewel ik bij nader inzien wel zie wat dit allemaal voor gevolgen gehad heeft.
Helaas gaat het ook bij vele vrouwen verkeerd, en ook helaas zijn vele relaties maar van korte duur voor velen - of de vrouw geeft op, of de man, maar hoe dan ook, je weet dus nooit of het van lange duur is.
Dit is een probleem veroorzaakt door het feminisme. Vroeger gingen mensen met elkaar door en lukte het ook.
Natuurlijk vind ik het ook wel een probleem, als ik niet zou werken, om afhankelijk van de partner te zijn, en aanspraak op zijn geld te moeten maken.
Tja, het is en blijft toch een moeilijke zaak.
Ik begrijp nu heel duidelijk de vernietigende factor van het marxisme, maar omdat het nu eenmaal zo is, is het probleem er.
Dorothé