Eerder onder de aandacht gebracht in de Regenboogillusie-topic:
Bij de “kinderseks-partners” gaat het daadwerkelijk in werkelijkheid om volwassen mannen. Volgens een nieuw bericht stellen Zweedse vrouwen hun tolerantie onder bewijs door seks te hebben met “vluchtelingenkinderen”, bij wie het in werkelijkheid gaat om volwassen mannen. Een vrouw van middelbare leeftijd, die anoniem schrijft voor het linkse blog “Blankspot”, onthulde dat het normaal zou zijn voor vrijwilligers om de “kindermigranten” mee naar huis te nemen om daar met ze te slapen. De vrouw schreef:
“Af en toe overnacht er eentje bij me. De sofa is kapot, daarom slaapt hij nu bij mij in bed. Ik heb een vriendin een sms-je gestuurd met ´Help, ik moet hem mee naar bed nemen´. Het antwoord: ´Maak je geen zorgen, dat doen we allemaal. Zo gaat dat gewoon. Geef hem intimiteit, dat is alles wat je kunt doen´.”
De wetenschapster Ann Heberlein zei dat dit gedrag “volledig geaccepteerd en geïnstitutionaliseerd” zou zijn.
https://ejbron.wordpress.com/2017/06/07/volledig-geaccepteerd-en-geinstitutionaliseerd-zweedse-vluchtelingen-helpsters-van-middelbare-leeftijd-nemen-vluchtelingenkinderen-mee-naar-huis-voor-seks/
Waarop ik het volgende commentaar schreef:
Welkom in de feministische heilstaat Zweden, waarin vrouwen op middelbare leeftijd die zo nodig ‘sterk en onafhankelijk’ moesten zijn de boot hebben gemist en oude vrijsters zijn geworden, die hun ‘sexual market value’ al lang en brood hebben en nu zo opgedroogd zijn dat ze zich verlustigen aan jonge ‘vluchtelingen’ om aan hun gerief te komen.
Mike