Femke stelt zich voor

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nee ik heb nog nooit klysma's gedaan.

Vroeger had ik vaak last van obstipatie maar de laarste 2 jaar meestal diaree.

Nu ik beter eet is mijn ontlasting ook beter.

Gisteren las ik het topic hierover.

Die van mij zien er de laatste dagen uit als 4 op het plaatje.

Ik was helemaal verbaasd want dit bleek de beste te zijn :-)

Voor mij wel een bevestiging dat ik op de goede weg zit.

Dirtsa, ik wil te snel merk ik.

Even weer een stapje terug.

De verse melk langzaam opvoeren even mengen met volle bio yghurt en voor de rest wel alles in de appelsmoothie.

Het lijkt me ook een goed ontbijt.

Ik zit met smart op het keltisch zeezout te wachten om mijn schidklier te helpen, hopelijk word het vandaag bezorgd.

Ik lees me nog even verder in over de lever/gal reiniging.

Zo ik er nu over denk ga ik ook voor de milde.

Overgeven is voor mij ook afschrikwekend..brr

 
Het is een appel sinaasapel smoothie geworden :-) citroenen waren op.

Lekker!!

1 appel

1 sinaasappel

kokosolie

scheut rauwe melk

scheut volle yogurt

verse gember, kaneel, kurkuma, kardemom

en nu heb ik zin in thee maar de groene thee die ik heb is zo bitter.

Wie weet een lekker merk?

Ook las ik iets over zoethoudthee, dat vind ik ook zo lekker maar mijn bloeddruk schoot er altijd zo van omhoog dus dat durf ik niet te nemen...

 
Femke,

Ik dacht gister ook: ik ga de reiniging doen. Me de hele week al voorbereid door veel smoothies en flink wat appelazijn.

Gisterochtend veel in de auto gezeten, dus ik dacht: een mooi moment om alleen maar een smoothie mee te nemen en vanaf 14uur dus niets meer.

Rond 13uur was ik thuis, nog een smoothie genomen en daarna even niets meer..

Om 17uur had ik het niet meer: werd duizelig, kreeg het heel warm en ontzettend misselijk: ik moest iets eten!

Ik heb toen besloten eraan toe te geven en de reiniging niet te doen. Het is op dit moment nog te zwaar (de vorige reiniging was een hel) Ik denk dat mijn lichaam op dit moment te zwak is om zolang zonder eten te doen.

Het idee om alleen maar smoothies te nemen, daarvan kwam ik ook terug want ik werd van al dat vloeibaar alleen maar misselijker: hunkerde naar iets vast!

Ik weet het: bijnieren,

Het bevestigd me dat ik dit nog niet aankan.. dus maar gaan voor de milde vormen!

 
Ik eet altijd gewoon als normaal, alleen na het avondeten niet meer drinken tot de milde reiniging(olijfolie/citroen/rauw ei).

Ik doe 's morgens na waterklysma dan een koffieklysma.

En er komt veel meer los dan normaal met alleen waterklysma en zonder het leverdrankje.

Ik denk dat deze minder belastend is, en het langer duurt voor je alles kwijt bent, maar dat het zeker goed is voor de lever ( ik merk dit ook).

Een lekkere groene thee: de vietnamese losse groene thee van Pyramide.

Water koken en af laten koelen tot 80 graden ( of niet wermer maken dan 80graden, thee erin en minstens 7 minuten laten trekken.

Echt lekker en niet bitter.

( tip: de lever/galthee van ajcob hooy met verse geraspte gember, op dezelfde manier maken)

 
@Femke heb je je lichamstemp 's ochtends vroeg gemeten? Zo kan je erachter komen of je schildklier idd traag is. Deze topic bevat info erover.

 
Hoi Claireelis,

Ja, ik heb het al wel gelezen maar ik kan de termometer negens vind :o

Zodra ik em heb ga ik tempen!

 
Nog wat anders, ik heb sinds deze week steeds een soort van warm/kou sensaties meestal romp gebied, buik, rug of allebeide tegelijk

Heeft dit iets met ontgiften te maken?

Herkent iemand dit?

(Of heb ik een nieuwe variant ms gerelateerde gevoelsstoornis?)

Vanmorgen heb ik ook weer een kleine uitval gehad van de rechtergezichtshelft.

Ik schrok me rot maar naar 10 min trok het weer bij gelukkig.

De ms is toch niet bepaald rustig op het moment...

 
Femke, er gebeurd van alles in je lichaam. Ik heb, toen ik met de H202 begon en inmiddels op de 35% zat, ik geloof op 10 druppels of zo, 3 weken als een piraat rond gelopen, ik kon alleen nog maar zien met 1 oog tegelijk. Ik had de hele dag het idee autoziek te zijn als ik met 2 ogen keek.

Door alle verhalen wist ik dat de kans groot was dat dit ontgifting was, en je last kunt krijgen van oude klachten ( ik had ozo gehad aan linker oog in 2008) Daardoor was ik vast overtuigd dat het weer over zou gaan. Wel even de dosering wat naar beneden bijgesteld en na 3 weken veel langzamer omhoog gegaan.

Jij woont dus in het noorden, had even de hoop wat dichter bij mij in de buurt. Ik krijg ook de biol boodschappen thuis bezorgd, van een webwinkel in het hof (van twente). ( dat zou je met een beetje fantasie hofwebwinkel kunnen noemen :mrgreen: ).

 
Wat dichter in de buurt had ik ook leuk gevonden :wink:

Dan kwam ik een bakkie bij je doen!

Thee dus, ik wilde bijna koffie typen haha, ben jaren koffie junk geweest.

 
Femke,

Sorry was niet eerder op het forum.
Quote:
Interessante site maar ik zie nergens een adres o.i.d.

Ennuh waar ongeveer in het noorden van Nederland?



Als je op de link hebt geklikt zie je op de vierde regel een email adres staan.

Daar kun je naar toe mailen om iets af te spreken. Hij kan de kefir naar je verzenden of je kunt het afhalen in Woldendorp, ligt in de buurt van Delfzijl.

 
Hey Poekie, leuke naam ik zeg vaak poekie tegen onze kat en vaak woefie tegen de hond haha

je hoeft geen sorry te zeggen hoor

Dank voor je reactie ik ga er mee aan de slag!

Weten jullie eigenlijk wel hoe druk ik het heb sinds ik hier op het forum ben?! :D

 
Hallo,

Ik wilde even laten weten dat ik sinds een aantal weken weer meelees.

Binnenkort schrijf ik even een update.

 
Sinds ruim een jaar weet ik dat ik de ziekte van Lyme en Bartonella heb en waarschijnlijk geen ms

Ik ben hier 8 maanden voor behandeld met verschillende soorten antibiotica en ben hierdoor erg ziek geweest. Er was 1 soort waar ik wel goed op regeerde maar precies voor diezelfde werd ik allergisch en moest ik er mee stoppen.

Sinds 7 weken volg ik een alternatief protocol met Samento, Burber, Polygonum en Smilax en ben ik weer zoveel mogelijk WAP gaan eten. Ik hoop op deze manier het ziekteproces af te remmen en beter(der) te worden.

Ik heb voornamelijk neurologische- en gewrichtsklachten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan