(financiële) toestand in de wereld

Dit is hun Plan B. De economie moet kapot, als depopulatie en genetische manipulatie niet lukt dan maar de mensheid in armoede storten, kunnen ze die spuiten op een later moment alsnog zetten.

Mike

Laatst bewerkt:
Dit is hun Plan B. De economie moet kapot, als depopulatie en genetische manipulatie niet lukt dan maar de mensheid in armoede storten, kunnen ze die spuiten op een later moment alsnog zetten.

Mike
Dat lukt ze niet Fiat is straks waardeloos de positieve saldos van die criminelen verdwijnen de negatieve ook, en we beginnen opnieuw met gold backed valuta.
They will have tribunals and and we will be happy

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een nutteloze woordenkots reactie op een zeer illustratief plaatje :)
Het plaatje is alleen de laatste stuiptrekking van de fed en oud nieuws, maar plan B een vogel met 0 verstand van financiële zaken die van gedachten is dat bitcon de wereld gaat redden is toch niet serieus te nemen, ik zal serieus reageren op berichten van plan B en andere bitcon slaven zodra ze eerlijke handel toestaan, niet de zooi op slot gooien bij meer dan 10 BTC van 1 persoon.... Omdat ze in de broek schijten als er een paar gaan dumpen.

[Doorgestuurd van Pepe Deluxe ⭐⭐⭐️ (Pepe Deluxe)]
Dear biz owners

If you have put off calling me about processing your credit cards....I'd be getting away from square right now in this atmosphere

If your bank makes you mad....you need to be able to switch to a new credit union or small decentralized bank easily

Do business with One Source Solutions and we won't shut you down over politics

Trustonesource.com

PepeD@trustonesource.com

Zet dat ook even in je paradepaardje topic over crypto. (y)

Hoi JVG, misschien kan ik daar beter een keer aan de orde stellen dat George van Houts in tegenstelling tot vele anderen in de cultuursector zonder subsidie kan leven vanwege o.a. dat hij goed heeft verdiend aan de bitcoin.

Hoi JVG, misschien kan ik daar beter een keer aan de orde stellen dat George van Houts in tegenstelling tot vele anderen in de cultuursector zonder subsidie kan leven vanwege o.a. dat hij goed heeft verdiend aan de bitcoin.
Zou kunnen, ken hem niet, dus weet het niet. Maar zie nu dat ie met BTC bezig is sinds 3/12, maw tss 4.6 en 5.4, dus laten we zeggen 5usd en hoogste punt ca 69.000usd, maw hij is of (multi)miljonair als ie voor slechts 100usd had gekocht of hij heeft er absoluut niks van gebakken.

Zou kunnen, ken hem niet, dus weet het niet. Maar zie nu dat ie met BTC bezig is sinds 3/12, maw tss 4.6 en 5.4, dus laten we zeggen 5usd en hoogste punt ca 69.000usd, maw hij is of (multi)miljonair als ie voor slechts 100usd had gekocht of hij heeft er absoluut niks van gebakken.

Hoi JVG,

volgens mij was George van Houts er al vrij vroeg bij met BTC.
Dit zei hij o.a. in een recent interview met De Nieuwe Wereld, maar ook in andere interviews.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan