Dit is hun Plan B. De economie moet kapot, als depopulatie en genetische manipulatie niet lukt dan maar de mensheid in armoede storten, kunnen ze die spuiten op een later moment alsnog zetten.
Mike
Mike
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lukt ze niet Fiat is straks waardeloos de positieve saldos van die criminelen verdwijnen de negatieve ook, en we beginnen opnieuw met gold backed valuta.Dit is hun Plan B. De economie moet kapot, als depopulatie en genetische manipulatie niet lukt dan maar de mensheid in armoede storten, kunnen ze die spuiten op een later moment alsnog zetten.
Mike
Wat een nutteloze woordenkots reactie op een zeer illustratief plaatjePlan B heeft weer een scheet gelaten, ik wist al dat in inflatie zou komen toen dat onbenul nog bij z'n vader in de ballen zat
Het plaatje is alleen de laatste stuiptrekking van de fed en oud nieuws, maar plan B een vogel met 0 verstand van financiële zaken die van gedachten is dat bitcon de wereld gaat redden is toch niet serieus te nemen, ik zal serieus reageren op berichten van plan B en andere bitcon slaven zodra ze eerlijke handel toestaan, niet de zooi op slot gooien bij meer dan 10 BTC van 1 persoon.... Omdat ze in de broek schijten als er een paar gaan dumpen.Wat een nutteloze woordenkots reactie op een zeer illustratief plaatje
Zet dat ook even in je paradepaardje topic over crypto.
Zou kunnen, ken hem niet, dus weet het niet. Maar zie nu dat ie met BTC bezig is sinds 3/12, maw tss 4.6 en 5.4, dus laten we zeggen 5usd en hoogste punt ca 69.000usd, maw hij is of (multi)miljonair als ie voor slechts 100usd had gekocht of hij heeft er absoluut niks van gebakken.Hoi JVG, misschien kan ik daar beter een keer aan de orde stellen dat George van Houts in tegenstelling tot vele anderen in de cultuursector zonder subsidie kan leven vanwege o.a. dat hij goed heeft verdiend aan de bitcoin.
Zou kunnen, ken hem niet, dus weet het niet. Maar zie nu dat ie met BTC bezig is sinds 3/12, maw tss 4.6 en 5.4, dus laten we zeggen 5usd en hoogste punt ca 69.000usd, maw hij is of (multi)miljonair als ie voor slechts 100usd had gekocht of hij heeft er absoluut niks van gebakken.