Godsgeschenk
Well-known member
Met mijn vader gaat het elke dag wel een beetje beter. Wat mij nu nog zorgen baart is het feit dat hij door oververmoeidheid a.g.v de operatie zijn diabetessensor als hij slaapt niet zou horen en dan in een ondersuiker toestand komt. Dit kan met name 's nachts gebeuren. Ik heb over morgen nagedacht, maar ik zie dat hij zich graag vaker even neerlegt, in slaap valt en dan hebben we hetzelfde probleem als 's nachts en ik ben dan toch wel erg lang weg. Ik had er heel graag bij geweest, want het zal een cruciale bijeenkomst gaan worden, maar ik durf hem niet alleen te laten. Dus, ik zal er deze keer niet bij zijn. De 10 euro maak ik vandaag wel over, want ik wil er wel aan bijdragen. Mochten er dingen gezegd worden die hier op het forum nog niet besproken zijn geworden, dan hoop ik dat ik die toch mee zal krijgen. Ik wens jullie allemaal een zeer fijne en bijzondere dag en hopelijk tot gauw. En Mike, misschien geef je je lezing ook wel binnenkort meer in de buurt van Limburg, Dan ben ik graag van de partij.
Dorothé
Dorothé