Hij is extreem goed gelukt, ik stink nu al een uur in de wind van het proeven!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wens iedereen een hele fijne Forumdag
Helaas kan ik er niet bij zijn maar wat er ook gebeurd... volgende keer ben ik er bij!
Fijne dag allemaal
Dank je kom rustig aan weer terug even een tijdje geen Social media en andere dingen. Even tijd voor mezelf en mijn gezin lekker op de camping midden in de natuur. Lekker back to basic!Leuk dat je er weer bent.
Bedankt voor je knuffel Dorothe Door de Corona tijd was ik dat al bijna verleerdWat is dat een fijne dag vandaag geweest!
Fijne informatie, leuk iedereen weer te zien en bij te praten.
Bedankt Mike voor je wijsheid, bedankt Melkmeisje voor je gastvrijheid, bedankt mensen voor de gezelligheid en eensgezindheid, bedankt Spal voor de leuke reis samen.
Dorothé
Maar hij was wel heel erg lekkerHij is extreem goed gelukt, ik stink nu al een uur in de wind van het proeven!
Mike
En natuurlijk Joost bedankt voor de fles kangenwater. Mike volgende keer neem ik weer wat saus mee. Jammer dat ik het niet geproefd heb, ik ben dol op knoflook.Wat is dat een fijne dag vandaag geweest!
Fijne informatie, leuk iedereen weer te zien en bij te praten.
Bedankt Mike voor je wijsheid, bedankt Melkmeisje voor je gastvrijheid, bedankt mensen voor de gezelligheid en eensgezindheid, bedankt Spal voor de leuke reis samen.
Dorothé
Het was me een genoegen.Bedankt voor je knuffel Dorothe Door de Corona tijd was ik dat al bijna verleerd
dat geef ik door aan mijn zoon! Fijn dat jullie er allemaal waren, het was super gezellig, leuk en fijn om jullie allemaal te zien (weer).Bedankt allen voor de gezelligheid. Leuke gesprekjes, tips en info. Wij hebben genoten hiervan. Top geregeld ook en complimenten voor de gekozen slager (én diegene die het klaarmaakten in de rook). thanks