Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat verzetsverhaal zal in de Lage Laffe Landen identiek zijn. Nationale Politie .. waar kennen we dat van! Het draaiboek is identiek. Als er slechts 80 politiehelden opstaan en bij BPOC en melding doen van wantoestanden en illegale orders, zullen de rest van onze Bruine Hemden geen haar beter zijn.
Rasechte NSB'ers die staan te popelen de eigen bevolking met harde hand naar concentratiekampen te begeleiden en over te dragen aan de afdeling kamppolitie. Wat daarna kan gebeuren weet iedereen die zijn geschiedenis kent. Ook recent want er zijn genoeg videos van wereldleiders die al zinspelen op afzonderingskampen en vermeend worden deze al gebouwd. Creamatoria, er zijn er tegenwoordig genoeg, zullen verbranden want extra inkomsten of plezieren van de Staat. Of ze zijn overgenomen door de Staat, want allemaal vaccinados. Ooh, geschiedenisles wordt door Soros-clan en Van Soros-Dijks boekenhuis niet meer onderwezen, curriculum bestaat slechts nog uit gendercrap, pedoles en haat-je-witte-ouders en geloof-de-Staat propaganda. Te druk? Een nieuw (Canadees?) patent op lichaams-vervloeibaring (liquifaction of zoiets)* zal uitkomst bieden (als grondstof voor .... Soylent Green).
Als dan deze 80 helden inclusief de BPOC organisatie met de dood bedreigd worden (vast door collega's die de nazi-orders van de Staat uitvoeren) vraag ik me af hoe zij hier geweldloos uitkomen? De bruine Hemden: gedwee, mak, buitengewoon laf en zonder enige vorm van verantwoordelijheidsgevoel en waarschijnlijk al geselecteerd op karaktereigenschappen als blind orders opvolgen, geweldadig, psychopaat en sadisme. Van die weekdieren die op het schoolplein al graag weerloze beestjes martelde en doodde om stoer te doen. Collborateurs eerste klas, het gevaarlijkste soort.
"Waakzaam en dienstbaar" ... als psychopatische knokploegen, bullies van de Nazi-Staat der Konink Lijken Nsberlanden. Waarschijnlijk steeds vaker bemand vanuit EU-leger (Eurgendfor) of VN-leger. Geweld en schieten op een ander land's burger ... geen probleem (want niet hun eigen burgers). Maar boontje + loontje .... "gelukkig" zullen hun familileden (ja sukkels wij denken wel na) door andere soldaatjes onderworpen en gefolterd worden. En nadat alle bruikbare idioten hun werk gedaan hebben wordt het bewijs vernietigd door de Staat ... zij! Gevaarlijk beroep! Politie (en andere bewapende bullies): gevaar voor eigen leven en de familie door eigen staat, criminelen en mogelijk (als het kruitvat ploft, hopelijk niet) door de eigen bevolking.
Ze verraden de bevolking, zichzelf, hun eigen familie en lopen het meeste risico op geweld, lichaamsschade en de dood, opgebruikt door hun Meesters, de vijand, die buiten schot blijven. Allemaal vanwege illegale orders van een totalitair Nassi-bewind. Uiteindelijk winnen de mensen. De "politie" hebben dan te maken met oorlogstribunalen en snelrecht (=geen jarenlange rechtszaken) en wat mij betreft de doodstraf. BPOC weet welke 80 hun familieleden kunnen blijven zien.
Jullie zitten nu in een loose-lose situatie die altijd slecht voor jullie afloopt. De enige uitweg: open je ogen en richt de wapens niet langer op de bevolking, richt ze op de werkelijke vijand. Daar word je voor betaald. Verzamel bewijs, meld je bij BPOC, neem ontslag etc
* https://patents.google.com/patent/US6544211B1/en
PARIJS - [update 11:15 uur] Een grote staking in Frankrijk heeft het weg- en treinverkeer door het hele land grotendeels platgelegd. Vooral in Parijs staan de auto's stil door de chaos die op de wegen is ontstaan.
Staking legt verkeer Frankrijk plat [+foto's]
PARIJS - [update 11:15 uur] Een grote staking in Frankrijk heeft het weg- en treinverkeer door het hele land grotendeels platgelegd. Vooral in Parijs staan de auto's stil door de chaos die op de wegen is ontstaan. Departement Nowww.transport-online.nl
We gaan nog snel boodschappen doen want dit bericht betekend over een paar dagen lege plekken in de schappen
Dat is een bericht uit 2019.
viel me al op dat deze stakingen gingen over het pensioenstelselStom van mij om dat niet te zien, ik wist namelijk al te voor dat er stakingen zouden komen. Dat bleek dus al op de zondag en dat is de gad dat de supermarkten bevoorraad worden
Grève 15 août 2021, les routiers en colère
Pourquoi les routiers feront-ils grève le 15 août ?translate.google.com
veel Fransen wisten dit blijkbaar ook want ik heb het op maandagochtend nog nooit zo druk gezien bij de supermarkt
stuur dan in het vervolg s.v.p een prive bericht zodat ik nog niet meer schade aanricht in eventuele andere communicaties, ik ben nogal actief op allerlei media en niet alleen hier. Gelukkig had ik het alleen hier gepost.viel me al op dat deze stakingen gingen over het pensioenstelsel
Ik zag dat pas toen het al opgemerkt was dat het 2019 betrof.stuur dan in het vervolg s.v.p een prive bericht zodat ik nog niet meer schade aanricht in eventuele andere communicaties, ik ben nogal actief op allerlei media en niet alleen hier. Gelukkig had ik het alleen hier gepost.
De spanningen beginnen op te lopen, niet bij mij maar ik heb ook nog een huisgenoot die het niet fijn vindt dat we geen contacten meer kunnen onderhouden met een groot deel van ons netwerk en als de mensen volgende maand weer naar NL gaan die alleen hier 's zomers wonen wordt het weer heel stil en dan is het dus geen lockdown van 8 weken en avondklok van 21 weken maar 24/7 dat we opgesloten zitten in huis. Ik denk dat onze dochter al niet meer durft te komen in september als ongevaccineerde en we zouden nog visite krijgen in september maar de campings moeten ook sluiten half september dus dat gaat ook niet door ondanks dat zij gevaccineerd zijn. De enige uitje als contact mogelijkheden / verzetje is de winkel voor haar want onze stamkroeg mogelijkheid (31 km van huis) is nu afgevallen.
Nogmaals, mij maakt het niet uit, maar ik kan het er niet bij hebben dat ik dadelijk de opmerking krijg; "Als het zo moet wil ik terug naar Nederland"
Je kunt niemand hier verantwoordelijk maken voor de mogelijkheid dat je vrouw het niet meer trekt, Henk. Dat is het probleem met al die vrouwen, als het menens wordt doen ze niet meer mee. Dat gaan we hier ook zien met al die gefeminiseerde 'protesten', straks zijn er geen dansende parapluutjes meer want dan is het geen feestje meer. Dit is een unieke kans voor ons mannen om ons niet meer te laten bepalen door grillige en verwende vrouwen. Wat jij (en iedere man die meeleest) tegen je vrouw zou moeten zeggen is het volgende: luister 'es, Truus, het is OORLOG, ik kan nu effe dat verwende gezeik van jou niet aan m'n kop hebben, dus donder zelf op naar Nederland want ik blijf hier! Nogmaals, ik heb het vaker geschreven, dit zijn grote KINDEREN. En wat moet je doen bij kinderen? Grenzen aangeven! In een oorlog doe je of mee, of je dondert maar op, want het laatste wat je kunt gebruiken is iemand die alleen maar met zichzelf bezig is. Dit is de mannelijke correctie, Henk, tijd om meer BALLEN te laten zien!
Mike