Via het verzet op telegram
Hallo allemaal, resistente vrienden wakker of wakker,
Ik denk dat we vreedzaam moeten blijven vechten, we zullen winnen!
Wij zijn het volk en dus de grote bazen, zolang we ons maar in beweging houden.
Mogelijk moeten we onze demonstraties veranderen in andere modi die vervelender zijn voor fdo, zoals:
-Blijf het aantal demonstraties overal in Frankrijk vermenigvuldigen en concentreer je niet op 5/10 grote steden (dit is vervelender voor de fdo)
-Maar ook door te zitten, isoleert het de misdadigers en toont het de vreedzame kant van onze benadering van de media en fdo.
-en bovenal denk ik eraan om de rotondes, de tolheffingen opnieuw in te nemen .... door semi-blokkerende acties te ondernemen die de bevolking niet vervreemden (gratis tol, dat wordt gewaardeerd!)
Inderdaad, de gele hesjes slaagden er echt in om de lijnen te verplaatsen, maar toen ze begonnen te protesteren, werden hun acties snel geblokkeerd!
Rover Scouts verwachten dat acties van ons minder risico voor hen nemen.
MAAR DAAR MOETEN WE NIET STOPPEN, inderdaad, er zijn de afgelopen anderhalf jaar (of meer!) veel gemene acties en wetten gestemd, ik heb het hier over wetten zoals:
-De recente wet voor de controle van gezondheidswerkers (nationale certificeringsraad) mijn doktersvrienden, word ook wakker, vrees niet meer!,
-Het verbod op gezinsopvoeding, dat misschien niet tot jullie allemaal spreekt, maar het is een fundamentele vrijheid die ons zojuist is ontnomen en die aan andere elementen wordt toegevoegd, waardoor ik zeg dat '' ze langzaam onze kinderen wegnemen en onze ouderlijke rechten,
-De wet die de mogelijkheid opent om nationale wegen lonend en privé te maken,
-Hun acties die zullen zorgen voor het verdwijnen van contant geld (vermindering voor meerdere jaren van distributeurs, limiet van betaling / opname in contanten, contactloze betaling, nu op € 50 ...)
Om nog maar te zwijgen van de goederen van Frankrijk die al jaren aan particulieren worden verkocht, onze snelwegen, Edf / Engie, de Sncf (in 4 stukken gesneden, per stuk verkocht!), Het postkantoor, de Franse spelen!, Onze stadions , onze luchthavens, zelfs water !!!!, onze voetbalteams, onze kastelen, onze landbouwgrond, ………………………….
enz enz enz ………….
HET ZAL OOK AL DEZE MENSEN OORDELEN en een systeem creëren dat sommigen in staat zal stellen te getuigen, met de sleutel, verminderingen of annuleringen van zinnen om bewijsmateriaal te verzamelen en tongen los te maken ...
Draai,