Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik heb daar ook een account. Ik kijk er alleen weinig naar.
Dit is misschien wat voor je
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb daar ook een account. Ik kijk er alleen weinig naar.
Ik heb het naar mijn neefje doorgestuurd (25) die vond het niet handig werken.Ik heb daar ook een account. Ik kijk er alleen weinig naar.
Neefjes moet je naar Tinder sturen en dan geen vax invullen altijd prijs in de Bijbel beltIk heb het naar mijn neefje doorgestuurd (25) die vond het niet handig werken.
Had tie al gedaan. Hij is fanatiek hobby tuinier, met groenten enzo. We wilden eigenijk al een Tuinder voor hem opstarten ipv TinderNeefjes moet je naar Tinder sturen en dan geen vax invullen altijd prijs in de Bijbel belt
Je zou BIJNA medelijden krijgen.Ach die arme horeca toch , ze pikken het niet meer niet janken en vechten voor jullie toekomst stelletje mietjes
Winterterrassen verboden: Hoornse horeca 'pikt het niet'
Winterterrassen verboden: Hoornse horeca 'pikt het niet'www.nhnieuws.nl
Nee hoor echt niet! Ik gun het ze van harte. Klaar met die kneusjesJe zou BIJNA medelijden krijgen.
Ik ben het daar mee eens. Toch vind ik het misselijke pesterij van de gemeente Hoorn. Maar ja, iets anders is ook niet te verwachten.Nee hoor echt niet! Ik gun het ze van harte. Klaar met die kneusjes
Yes, zet 'm op, Gerard !Precies, slappe vernederlanders van pap en tofu, dunne beentje, mannen met een kanotje GVD! Tuig met een IQ van niks dat onderwijs moet geven en allemaal maar aanpassen aan de gekte van de groep, stel je voor dat je een ongepast geluid laat horen, een eigen mening hebt, dat mag niet (van wie eigenlijk niet?)
Ja klopt helemaal! Heel slap volk zijn nederlanders. Zijn echt overheidsgetrouw, keurig aan regels houden deden ze altijd al en nu in hun nadeel( alleen hebben ze dat (nog) niet door) wat een harde landing gaat dat worden poeh!Precies, slappe vernederlanders van pap en tofu, dunne beentje, mannen met een kanotje GVD! Tuig met een IQ van niks dat onderwijs moet geven en allemaal maar aanpassen aan de gekte van de groep, stel je voor dat je een ongepast geluid laat horen, een eigen mening hebt, dat mag niet (van wie eigenlijk niet?)
We doen het alleen samen als de overheid het wil. Verziekte mindcontrol instituties. Voor de rest is het extreem geïndualiseerde massamaatschappij.De Horeca krijgt toch boetes als ze open gaan? wat moet je dan. Bij de rechtbank krijgen ze geen gehoor, Spagaat.
Tenzij ze het massaal doen natuurlijk. en dat deden ze niet.
We doen het toch samen?
nee joh welnee. Ga niet op dating sites hoor.. maar thanks... ik zie trouwens dat deze site eerst anders heette want ze herkenden mijn mailadres?? Kennelijk ooit geregistreerd daar
Na de acupunctuur: een soort verlamming in alle spieren. VEEL moeite met bewegen.@ Liz: wat zijn je klachten?