Frustratie Topic

Ben gisteren een keer uit eten geweest, nou dat dus voorlopig niet meer althans niet bij dit restaurant.
Het eten smaakte naar niks en ik had thuis nog gierende honger.

Ook heb ik een wijntje gedronken, terwijl ik weet dat dat eigenlijk niet zo goed is maargoed voor een keer.

Ik vond het eten niet lekker. Kabeljouw met nog wat erbij (zit waarschijnlijk ook nog kwik in en is een magere vissoort). Dat nooit meer. Ik had nog beter gewoon bitterballen kunnen nemen ofzo iets. Ik kwam thuis met gierende honger. Eigen schuld.

Er schijnen wel restaurants te zijn die met echt goede vetten werken enz maar die zijn er niet veel. En bovendien dit was het enige restaurant waar ik zonder QR code kon zitten. Maargoed de nadelen wegen niet op tegen de voordelen althans niet als je echt een grote maaltijd gaat eten daar. Was ook nog 33 euro kwijt.

Dus dat wordt weer veel teksten schrijven...

Je geeft aan dat de acupunctuur mogelijkerwijs dat proces van afvalstoffen kwijtraken in gang heeft gezet. Ik geloof daar in dit geval helemaal niets van. Mijn kaken/gebit voelen raarder op elkaar, in de zin van dat het nu echt vreselijk voelt, meer dan eerst. En ook heb ik weer allemaal jeuk onder de borst hetgeen bijna weg was. Ook heb ik de neiging aan mijn huid te krabben bijvoorbeeld. Twee moedervlekken lieten los. Dit is na de laatste acubehandeling die gericht was op de huid. Sorry maar nee, dit is geen ontgifting. Is gewoon niet goed. Tenminste dat denk ik
hoi Liz: ik kan mij persoonlijk niet zo goed voorstellen dat de acupunctuur schadelijk is van zichzelf. Uiteraard neem ik direct van je aan dat je klachten zijn toegenomen na de acupunctuursessie. Ik heb ook alternatieve behandelingen gedaan ergens: met druppels waar ik ontzettend veel klachten van kreeg. Dus ben ik op een gegeven moment mee gestopt en toen werd het ook weer minder overigens. Ik geloof nu nog steeds dat dat ontgiftiging was. Je lichaam kan maar zoveel aan en boven die limiet krijg je ellende.

Dat je schade aan de rontgenstraling hebt overgehouden neem ik direct van je aan. Kijk, dat is in mijn optiek echt schade, zeker als je al niet goed tegen straling kan. Dat is wat anders dan sec alleen maar een toename van klachten wat ook al niet fijn is overigens.

Ik heb een mail gestuurd naar een restaurant voor een reservering. Wilde morgen gaan. Vroeg om bevestiging; niet gekregen. We gaan morgen toch ff ter plaatse polsen. Wel spannend eigenlijk. En ons planB is de afhaalchinees (voor de jarige, niet voor mij overigens. Ik hoef die gore troep niet).
Geen reactie meer gehad op mijn eerdere reserveringsmail zoals hierboven beschreven: ik vroeg er wel om. Later zag ik dat de tekst op de website was aangepast, wie weet misschien wel n.a.v. mijn mail: men had geschreven dat men alleen mensen wil ontvangen met qr-pas, dus we zijn gelijk overgestapt op planB.

Geen reactie meer gehad op mijn eerdere reserveringsmail zoals hierboven beschreven: ik vroeg er wel om. Later zag ik dat de tekst op de website was aangepast, wie weet misschien wel n.a.v. mijn mail: men had geschreven dat men alleen mensen wil ontvangen met qr-pas, dus we zijn gelijk overgestapt op planB.
o ja ik herinner mij een dag.. toen er nog geen corona en qr codes waren.. met mijn ex... hij zat met zijn vriend bij de Chinees en ze vroegen als ze dan naar zo'n restaurant gingen keer op keer of ik ook kwam. Ik vond het toen op zich wel gezellig, maar het eten was zo vetarm en inderdaad vol smaakstoffen helemaal niet lekker. Als ik in een restaurant eet heb ik standaard nog honger als ik thuiskom, er zitten totaal geen voedingsstoffen in. Zijn er uberhaupt wel goede restaurants in Nederland?

O ja: bij Wonders hier in mijn woonplaats heb ik ontdekt hoef je geen QR code te hebben maargoed het eten is niet zo lekker dus dat is dan ook niet een optie voor grotere maaltijden.

o ja ik herinner mij een dag.. toen er nog geen corona en qr codes waren.. met mijn ex... hij zat met zijn vriend bij de Chinees en ze vroegen als ze dan naar zo'n restaurant gingen keer op keer of ik ook kwam. Ik vond het toen op zich wel gezellig, maar het eten was zo vetarm en inderdaad vol smaakstoffen helemaal niet lekker. Als ik in een restaurant eet heb ik standaard nog honger als ik thuiskom, er zitten totaal geen voedingsstoffen in. Zijn er uberhaupt wel goede restaurants in Nederland?
@ Liz: Kan ook aan de MSG - vetsin - E621 liggen dat je nog honger hebt na het bezoek aan het Chinese restaurant: https://www.iamafoodie.nl/leidt-msg-tot-chinees-restaurant-syndroom/

ik heb nu wel zin om naar Wonders te gaan aan een drankje overigens haha.
Ja het is niet best dat het ziekenhuis zomaar die foto gemaakt heeft.... en zoals ik al zei ze ontkennen gewoon dat ik die effecten heb ervan. Die acupunctuurbehandeling (de laatste) had ik absoluut niet moeten doen. Ze zei iets over dat mijn basisenergie niet goed was zodat ik 's nachts ging fladderen, dus ze probeerde dat beter te krijgen. Het gevolg is dat ik superduf ben! En mijn huid is er slechter aan toe. En bedankt, acupuncturiste! ;)

ok ik begrijp het QR code op telefoon heet dus gewoon een QR-pas in de volksmond.

hoi Liz: ik kan mij persoonlijk niet zo goed voorstellen dat de acupunctuur schadelijk is van zichzelf. Uiteraard neem ik direct van je aan dat je klachten zijn toegenomen na de acupunctuursessie. Ik heb ook alternatieve behandelingen gedaan ergens: met druppels waar ik ontzettend veel klachten van kreeg. Dus ben ik op een gegeven moment mee gestopt en toen werd het ook weer minder overigens. Ik geloof nu nog steeds dat dat ontgiftiging was. Je lichaam kan maar zoveel aan en boven die limiet krijg je ellende.

Dat je schade aan de rontgenstraling hebt overgehouden neem ik direct van je aan. Kijk, dat is in mijn optiek echt schade, zeker als je al niet goed tegen straling kan. Dat is wat anders dan sec alleen maar een toename van klachten wat ook al niet fijn is overigens.
hmmm als je huid zo is als mijn huid nu (oa pukkels) en je zelfs een beetje haaruitval hebt dan is het WEL schadelijk. En weet je? Toen ik net de behandeling had gehad kon ik amper mijn spieren aansturen. Dat gaat een fractie beter. Dat is WEL degelijk schadelijk!!! Mijn energie heeft ze dus juist slechter gemaakt ipv beter. Dat kan mijn insziens echt wel. HOorde ook laatst een verhaal dat symptoombestrijding niet altijd goed of juist is

Laatst bewerkt:
is het gelukt bij de afhaalchinees?

Ja nog even een bericht aan Lievergezond, wel raar dat het ziekenhuis alles ontkent. Heb best wel heftige huidschade op het voorhoofd en altijd een soort lichte zeurderige hoofdpijn met daarbij dus ook een verzakking. De klachten van duizeligheid en jeuk ontstonden direct de dag na de rontgen, het wordt dus gewoon ontkend er wordt gezegd het komt daar niet van. Dat is toch bizar? VInd je niet?

Ik heb het er ook met een kennis over (maar dit is geen leuke kennis) hij zegt, wat zonde nou, je verdient zoveel beter. Wat schiet ik daarmee op? Is dat een oplossing, een methode? NEE! Deze man is trouwens alcoholist ook, hij zal misschien wel een borrel op hebben maargoed ik vraag hem soms wel eens tips voor mijn blogs maar verder.......

ook mijn kaken zijn wat meer gaan kraken (daar zit al een beschadiging) sinds de behandeling van die acupuncturiste, acupunctuur kan wel schadelijk zijn, maar ik snap wel wat je bedoelt. Maargoed een kennis kon een week zijn arm niet bewegen na acupunctuur

mijn insziens is het dus wel schadelijk (kan)

Ik zit innerlijk een gesprek met mijn buurvrouw voor te bereiden voor na dinsdag. Ik ben er eigenlijk achter dat ik bang ben van mijn eigen oordeel, niet dat van haar. Dat van haar gaat voorspelbaar zijn: zo van: ''ja ok, als je dan ontslagen wordt, dan is het je eigen keuze''. Wat mij betreft doet dat dan helemaal de deur dicht als ze dat zou zeggen wat er wel dik inzit dan. Ik hoef overigens niets te laten weten. Ik kan me ook bij voorbaat distantieren van haar. Ik merk dat ik vooral bang ben van mijn eigen oordeel richting haar (''vieze vuile medemensverrader''). Hoe kan ik mensen veroordelen die gewoon oordelen vanuit een niet-weten (vanuit mijn perspectief)? Het is gewoon domheid en/of hersenspoeling zoals je dat nu zoveel ziet al.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan