Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor welke klachten ging je acupunctuur laten doen?Na de acupunctuur: een soort verlamming in alle spieren. VEEL moeite met bewegen.
Steken en jeuken in de oren. Veel meer last van de kaak dan ik had. Meer hoofdpijn (had ik een klein beetje door de rontgenfoto), meer jeuk en exceem onder de borst weer volledig terug (ook een gevolg van de rontgen)
Erg moe. Wat moeite met mijn zicht. Last van de darmen. Niet kunnen slapen. Depri.
Echt, deze behandeling is niet goed geweest. Ik vraag me af hoe weer van deze effecten van de behandeling kan herstellen. Ze heeft echt meer kwaad gedaan dan goed. Want ik was iets beter op de tandvlees/slikklachten na. En nu, echt.
Opknopen dat mens (grapje natuurlijk). Maar echt..
Zij heeft dit totaal niet in kunnen schatten. Dat ze beter niks had kunnen doen, heb er ook met vrienden over gepraat die zeiden dat ik zelf gewoon niet had moeten gaan
Berouw komt na de zonde he?
schade door de rontgenstraling. En dan met name de jeuk die ik erna had gekregen ik kon niet eens kleding aan doen.Voor welke klachten ging je acupunctuur laten doen?
Sjonge, doffe ellende, die rontgenstraling dan. Heb je dat teruggelegd bij het ziekenhuis, van die uitwerking op jou? Niet dat ik denk dat dat veel uithaalt. Vraag me dan af wat je terugkrijgt. Bij kanker krijg je ook straling, dat heet dan ''therapeutisch''. Daarna ben je eigenlijk een stralingspatient naast kankerpatient.schade door de rontgenstraling. En dan met name de jeuk die ik erna had gekregen ik kon niet eens kleding aan doen.
En hoofdpijn
ja meid ben er al een hele tijd zoet mee.Sjonge, doffe ellende, die rontgenstraling dan. Heb je dat teruggelegd bij het ziekenhuis, van die uitwerking op jou? Niet dat ik denk dat dat veel uithaalt. Vraag me dan af wat je terugkrijgt. Bij kanker krijg je ook straling, dat heet dan ''therapeutisch''. Daarna ben je eigenlijk een stralingspatient naast kankerpatient.
Maar goed na de acupunctuur werd het dus nog erger. Dat is ook wat. Meer klachten betekent niet noodzakelijk dat je dan zieker bent o.i.d. Je hebt bijv. de herxheimerreactie, zoals dat heet. Dat is dat je lichaam probeert zichzelf te kwijten van afvalstoffen en als de afvalstoffen vrij komen heb je die klachten en dat is dan als het goed is tijdelijk. En mogelijk dat de acupunctuur dat proces in gang gezet heeft. Geen idee. Je lichaam kan straling ook opslaan las ik eens, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
afschuwelijk.Totalitaire dictatuur in actie: vrouw wordt café uitgegooid vanwege geen QR-code, omstanders juichen
Video! Totalitaire dictatuur in actie: vrouw wordt café uitgegooid vanwege geen QR-code, omstanders juichen
In Leeuwarden werd een onschuldige vrouw met geweld uit een café gezet door de politie omdat ze geen groene QR-code had. Het ergste? Omstanders vonden het geweldig grappig.www.dagelijksestandaard.nl
Ja ik heb het ziekenhuis benaderd. Toen er een rontgenfoto gemaakt ging worden vroeg ik zelfs nog "kan dit geen kwaad, weer straling?" Zo'n miep die bij het apparaat stond zei "nee hoor, maakt niet uit!" Om de tuin geleid dus. En ik wilde uiteraard geholpen worden want was al sinds februari bezig met diverse problemen met mijn gebit/kaak.Sjonge, doffe ellende, die rontgenstraling dan. Heb je dat teruggelegd bij het ziekenhuis, van die uitwerking op jou? Niet dat ik denk dat dat veel uithaalt. Vraag me dan af wat je terugkrijgt. Bij kanker krijg je ook straling, dat heet dan ''therapeutisch''. Daarna ben je eigenlijk een stralingspatient naast kankerpatient.
Maar goed na de acupunctuur werd het dus nog erger. Dat is ook wat. Meer klachten betekent niet noodzakelijk dat je dan zieker bent o.i.d. Je hebt bijv. de herxheimerreactie, zoals dat heet. Dat is dat je lichaam probeert zichzelf te kwijten van afvalstoffen en als de afvalstoffen vrij komen heb je die klachten en dat is dan als het goed is tijdelijk. En mogelijk dat de acupunctuur dat proces in gang gezet heeft. Geen idee. Je lichaam kan straling ook opslaan las ik eens, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Is dat niet een vrijmetselaar spreuk? Iig variant
Deepak loopt te koop met newage.Is dat niet een vrijmetselaar spreuk? Iig variant
Orde door chaos....
Ik vind Deepak maar een rare
Ja ik ook ..Is dat niet een vrijmetselaar spreuk? Iig variant
Orde door chaos....
Ik vind Deepak maar een rare
Verwijderen dan maar ! Wist ik nietDeepak = bad news!
Mike
Klopt. Artsen weten er al helemaal niets van!Ik heb in de loop der jaren veel acupunctuur gedaan. Een pijn/jeukplek op mijn rug, ontstaan tijdens kantoorwerk jaaaaren geleden. die niemand wegkrijgt. Misschien verkeerde houding. Soms was het een stuk beter na acup. maar het komt steeds terug.
Ook een raar soort duizeligheid, is soms iets beter me acup. maar is ook niet weg. Ik leg me er maar bij neer. Artsen weten er al helemaaaal niets van.
Ik ben vaak aan het experimenteren. Wel dit supplement nemen of niet. Veel nemen of niet. Gelukkig gaat die jeuk snel weg (tijdelijk) als ik even op bed ga liggen met kussens in mijn rug en computeren. Dus ik wissel alles af.
Ben allang blij dat ik nog alles zelf kan doen. Ouderdom komt met ........ juist.
ik snap het!Ik heb in de loop der jaren veel acupunctuur gedaan. Een pijn/jeukplek op mijn rug, ontstaan tijdens kantoorwerk jaaaaren geleden. die niemand wegkrijgt. Misschien verkeerde houding. Soms was het een stuk beter na acup. maar het komt steeds terug.
Ook een raar soort duizeligheid, is soms iets beter me acup. maar is ook niet weg. Ik leg me er maar bij neer. Artsen weten er al helemaaaal niets van.
Ik ben vaak aan het experimenteren. Wel dit supplement nemen of niet. Veel nemen of niet. Gelukkig gaat die jeuk snel weg (tijdelijk) als ik even op bed ga liggen met kussens in mijn rug en computeren. Dus ik wissel alles af.
Ben allang blij dat ik nog alles zelf kan doen. Ouderdom komt met ........ juist.