Jan heeft gelijk!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Teleurstellend ja kon je dit verwachten jaHet is teleurstellend dat mensen het terecht vinden dat Baudet voor de rechter moet verschijnen voor het maken van een historische vergelijking.
Krijg net mailtje, nummer 9917x, dus bijna 100.000! ;-)FvD haalt de 60000 wel, maar ik vermoed niet voor de jaarwisseling als ik zie dat tussen 11-12 en 18-12 wel 1000 leden bij zijn gekomen.
Geen idee waar de nummering begon, maar ik zat net voor de 50.000 leden en heb nummer 918xx (lid sinds 3 november 2021). Dus je aanname klopt helaas niet voor dit moment (maar komt nog wel).Krijg net mailtje, nummer 9917x, dus bijna 100.000! ;-)
he jammer! Dan zijn ze in ieder geval niet bij 1 begonnen met hun leden nummers.Geen idee waar de nummering begon, maar ik zat net voor de 50.000 leden en heb nummer 918xx (lid sinds 3 november 2021). Dus je aanname klopt helaas niet voor dit moment (maar komt nog wel).
Misschien de al gebruikte lid nummers van de deserteurs die ze om een of andere reden niet gebruikenGeen idee waar de nummering begon, maar ik zat net voor de 50.000 leden en heb nummer 918xx (lid sinds 3 november 2021). Dus je aanname klopt helaas niet voor dit moment (maar komt nog wel).
Ik ben lid 900xx en mevr Z, na mij lid geworden is lid 94xxx. Rare nummering.he jammer! Dan zijn ze in ieder geval niet bij 1 begonnen met hun leden nummers.
Hij heeft het aangemerkt als demonstratie en dus door laten gaan. En nu een boete opleggen. Compleet van het patje.Ze hebben denk ik wel rekening gehouden met een boete.