Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom deze sneer vanuit Baudet naar Trump?
Ja, Thierry zegt alleen maar "helaas..." dus misschien bedoelt hij iets anders dan ik denk, het viel me gewoon op. En als Trump vaccin zegt kan hij ook iets anders bedoelen. We gaan het beleven.Of bedoelt Thierry te zeggen dat Redacteur het verkeerd ziet?
Optics are very important.
Een WO3 in fysieke zin had meer doden opgeleverd, dus dat deel van wat Trump zegt klopt.
Bedenk ook dat de meeste bijwerkingen duidelijk worden tijdens de termijn van Biden.
En dat de meeste prikken zijn gezet in Democratische regio's. De deepstate zal genadeloos worden getroffen door hun backup plan, dat door hun vijand is ingevoerd.
Look strong when you are weak and look weak when you are strong.
Het eerste deel zag je tijdens het presidentschap, het tweede zie je nu.
Ik geloof ook niet dat hij nu moet gaan zeggen ik ben niet gevaxt, vermoedelijk niet, dat was ergens wel in beeld gekomen om mensen te overtuigenOf bedoelt Thierry te zeggen dat Redacteur het verkeerd ziet?
Optics are very important.
Een WO3 in fysieke zin had meer doden opgeleverd, dus dat deel van wat Trump zegt klopt.
Bedenk ook dat de meeste bijwerkingen duidelijk worden tijdens de termijn van Biden.
En dat de meeste prikken zijn gezet in Democratische regio's. De deepstate zal genadeloos worden getroffen door hun backup plan, dat door hun vijand is ingevoerd.
Look strong when you are weak and look weak when you are strong.
Het eerste deel zag je tijdens het presidentschap, het tweede zie je nu.
FVD blijft doorgaan met graven totdat de onderste steen boven is. Download hieronder alle documenten die het kabinet moest openbaren.
Als dat tempo een jaar lang aanhoudt dan hebben ze over een jaar 134181 leden, bijna niet voor te stellen.55341 leden nu. Ledenaanwas is gegroeid van 5 per uur naar 9 per uur.