edwin
Well-known member
Meer vrouwen in de politiek!
Mike
Wel transgenders vrouwen in een roelstoel die nog kleurrijker zijn dan Sylvana. Anders gaat het ten koste van de diversiteit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meer vrouwen in de politiek!
Mike
FVD staat niet op de verkiezingslijst in de Zaanstreek helaas en dat voor zo een grote gemeente. Wel Denk en BVNL maar daar wil ik echt niet op wil stemmen.
Ga nog liever DeaudDan stem je toch gewoon op D66. Die doen het de laatste tijd wel goed.
FVD-leider Thierry Baudet weigert mee te werken aan een onderzoek van het onafhankelijk College van onderzoek integriteit, dat controleert of Kamerleden zich aan de gedragscode houden. Eerder dienden twee burgers een klacht in tegen Baudet wegens het niet opgeven van neveninkomsten uit de verkoop van zijn boek.
Ieder ander Kamerlid geeft natuurlijk zijn neveninkomsten wel door zoals het hoort. Natuurlijk is deze commissie zeer neutraal.
Indeed. Zij die onfatsoenlijk behandelen hoeven niet per definitie fatsoen van ons terug te verwahten. Tribunalen liggen in het verschiet.Ik vind het wel duidelijk. Wopke is een en wordt als zodanig nu ook neergezet. We hoeven deze lui toch niet meer serieus te nemen, of wel dan?
Mike
Maar toch denk ik Thierry zich niet tot dat niveau moet verlagen. Er zijn manieren genoeg om de boodschap net zo duidelijk te maken maar dan voor een breder publiek.Ik vind het wel duidelijk. Wopke is een en wordt als zodanig nu ook neergezet. We hoeven deze lui toch niet meer serieus te nemen, of wel dan?
Mike