Fries Foar Frijhiid
Well-known member
In dit interview is Thierry niet echt positief over Trump
Disinformation is necessary. (Q)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In dit interview is Thierry niet echt positief over Trump
Dan ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplossing.Ik stem niet omdat ik niemand in de politiek vertrouw. Hoe graag ik dat ook zou willen. Er zijn mij teveel dingen beloofd door de jaren heen waar niets van terecht is gekomen, en iedereen gewoon zijn eigen programma door duwt. Maar zo hadden ze het nou net niet uitgelegd, dit om alleen maar stemmen te winnen.. en vervolgens doen we dat wat we niet beloofd hebben.
En zeker weer van een koude kermis thuis komen. Laat ze eerst maar bewijzen dat zij mijn stem waard zijn. Te vaak deur in mijn gezicht dicht geslagen, vertrouwen is echt weg. Sorry
Dat had ik ook hoor, maar ondanks dat ben ik wel altijd blijven stemmen.En zeker weer van een koude kermis thuis komen. Laat ze eerst maar bewijzen dat zij mijn stem waard zijn. Te vaak deur in mijn gezicht dicht geslagen, vertrouwen is echt weg. Sorry
Bij gebrek aan FvD stem ik in maart BVNL. BVNL kan bij monde van Johan Talsma geen inhoudelijke verschillen met FvD zijn en dat ze zijn afgesplitst vanwege dat Thierry hun niet ligt en men fatsoenlijk wil zijn.Dat had ik ook hoor, maar ondanks dat ben ik wel altijd blijven stemmen.
Ik heb wel enorm veel vertrouwen in het FVD dus mijn stem gaat net als de vorige keer weer naar het FVD.
Waarom BBB volgens jou?Tja, er kan een keer een partij voorbijkomen die wel echt naar de kiezer luistert. Heb je dan niet gestemd, wat ik heel goed kan begrijpen vanwege de teleurstellingen, dan is die partij toch een beetje kleiner. Daarbij geef je ook toe aan het ontmoedigen om te gaan stemmen, al dan niet opzettelijk zo bedoeld. Slem dus maar op FvD of BBB, ze moeten zo groot worden dat er nooit meer een coalitie komt van landverraders.
Om dat ze opkomen voor de boeren en wellicht samen met FvD kunnen regeren, er wel zijn verschillen, maar dat heb je ook binnen één partij met meerdere mensen.Waarom BBB volgens jou?
Zo had ik er nog niet over gedacht, maar dat is wel waar.Je bedoelt dat Caroline het schijnbare alternatief dat zij pretendeert te vormen gewoon beter kan verhullen.
Mike
Ok, niet stemmen, maar dan ook niet zeuren nadien en al zeker geen opinies en meningen verkondigen aangaande de politiek van de regering, want daar heb je dan ook geen recht toe.En zeker weer van een koude kermis thuis komen. Laat ze eerst maar bewijzen dat zij mijn stem waard zijn. Te vaak deur in mijn gezicht dicht geslagen, vertrouwen is echt weg. Sorry
Voor wie Caroline v/d Plas nog ziet als een reele keus om je stem op uit te brengen - let op haar inbreng nadat Pepijn heeft gesproken:
Mike
En zeker weer van een koude kermis thuis komen. Laat ze eerst maar bewijzen dat zij mijn stem waard zijn. Te vaak deur in mijn gezicht dicht geslagen, vertrouwen is echt weg. Sorry
FvD, FvD en FvD.Wat is voor jouw de top drie van partijen?