FvD

Ik stem niet omdat ik niemand in de politiek vertrouw. Hoe graag ik dat ook zou willen. Er zijn mij teveel dingen beloofd door de jaren heen waar niets van terecht is gekomen, en iedereen gewoon zijn eigen programma door duwt. Maar zo hadden ze het nou net niet uitgelegd, dit om alleen maar stemmen te winnen.. en vervolgens doen we dat wat we niet beloofd hebben.
Dan ben je onderdeel van het probleem en niet van de oplossing.

images (7).jpeg
Mike

En zeker weer van een koude kermis thuis komen. Laat ze eerst maar bewijzen dat zij mijn stem waard zijn. Te vaak deur in mijn gezicht dicht geslagen, vertrouwen is echt weg. Sorry
Dat had ik ook hoor, maar ondanks dat ben ik wel altijd blijven stemmen.
Ik heb wel enorm veel vertrouwen in het FVD dus mijn stem gaat net als de vorige keer weer naar het FVD.

Dat had ik ook hoor, maar ondanks dat ben ik wel altijd blijven stemmen.
Ik heb wel enorm veel vertrouwen in het FVD dus mijn stem gaat net als de vorige keer weer naar het FVD.
Bij gebrek aan FvD stem ik in maart BVNL. BVNL kan bij monde van Johan Talsma geen inhoudelijke verschillen met FvD zijn en dat ze zijn afgesplitst vanwege dat Thierry hun niet ligt en men fatsoenlijk wil zijn.

Onfatsoenlijke mensen fatsoenlijk behandelen is gek, net als intolerante mensen binnenlaten in een tolerant land. Bovendien vermoed ik dat ze er niet voor uit willen komen dat er sprake is van sociale druk, dan wel mediadruk.

Tja, er kan een keer een partij voorbijkomen die wel echt naar de kiezer luistert. Heb je dan niet gestemd, wat ik heel goed kan begrijpen vanwege de teleurstellingen, dan is die partij toch een beetje kleiner. Daarbij geef je ook toe aan het ontmoedigen om te gaan stemmen, al dan niet opzettelijk zo bedoeld. Slem dus maar op FvD of BBB, ze moeten zo groot worden dat er nooit meer een coalitie komt van landverraders.

Tja, er kan een keer een partij voorbijkomen die wel echt naar de kiezer luistert. Heb je dan niet gestemd, wat ik heel goed kan begrijpen vanwege de teleurstellingen, dan is die partij toch een beetje kleiner. Daarbij geef je ook toe aan het ontmoedigen om te gaan stemmen, al dan niet opzettelijk zo bedoeld. Slem dus maar op FvD of BBB, ze moeten zo groot worden dat er nooit meer een coalitie komt van landverraders.
Waarom BBB volgens jou?

Ik zie dat constant voorbij komen, om de een of andere reden zien potentiele FvD-stemmers die Caroline v/d Plas niet als de charlatan die zij is.

Mike

Je bedoelt dat Caroline het schijnbare alternatief dat zij pretendeert te vormen gewoon beter kan verhullen.

Mike

En zeker weer van een koude kermis thuis komen. Laat ze eerst maar bewijzen dat zij mijn stem waard zijn. Te vaak deur in mijn gezicht dicht geslagen, vertrouwen is echt weg. Sorry

Zo heb ik vroeger ook een tijd gedacht, maar dat was ruim 10 jaar geleden en net als Mike zegt. Hoe zou Trump gewonnen hebben als mensen niet waren gaan stemmen. De komende verkiezingen zijn de belangrijkste van je leven

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan