FvD

Volgende keer? Het moest NU! Maar veel mensen zijn nog te dom om te Kakken met hun strategisch stemmen. Maar had niks anders verwacht van de Nederlander.
Of er is gigantisch gefraudeerd. Want 3 zetels voor FvD lijkt mij erg onwaarschijnlijk 🤔

Er zijn inderdaad wel veel "strategisch" overgestapt naar PVV.
En dan heb je ook nog de stemmen heeft toch geen zin dus ik ga niet stemmen mensen.
 

Zijn hier mensen die wel eens meegemaakt hebben dat ze bij stem bureau aangesproken zijn waar je op gestemd hebt voor die exit polls? Ik denk ook dat er meer aan de hand is maar kan me vinger er niet op leggen. Behalve als er echt die vraag word gesteld bij selectief aantal bureaus het gewoon niet klopt. Want volgens dit bericht waarbij fvd totaal niet zichtbaar is zou dus blijkbaar geen enkele fvd stemmen gevraagd zijn.
 
Felicitaties voor @geertwilderspvv, een uitzonderlijk goed resultaat! Heel bijzonder. Laten we hopen dat het lukt om een rechtse regering te vormen. Mochten wij daar op een of andere manier aan kunnen bijdragen, dan zullen we dat vanzelfsprekend graag doen.

Verder gaan we natuurlijk door met ons werk in de Kamer en daarbuiten. We blijven geloven in onze missie en in de unieke maatschappelijke, culturele en bottom-up aanpak van onze partij. We beschouwen deze tegenvallende uitslag voor ons dan ook eerder als momentopname die het gevolg was van een “strijd om de grootste”, dan als algemeen teken van vertrouwensverlies van kiezers in @fvdemocratie.

Heel veel dank aan allen die hebben geholpen met de campagne: alle vrijwilligers, alle enthousiaste mensen. Het was een eer en genoegen om het hele land door te mogen gaan en jullie te ontmoeten in cafés, in zalen, onderweg, te land, ter zee en in de lucht. We zien elkaar ongetwijfeld snel weer. En nu: aan de slag!

 
Felicitaties voor @geertwilderspvv, een uitzonderlijk goed resultaat! Heel bijzonder. Laten we hopen dat het lukt om een rechtse regering te vormen. Mochten wij daar op een of andere manier aan kunnen bijdragen, dan zullen we dat vanzelfsprekend graag doen.

Verder gaan we natuurlijk door met ons werk in de Kamer en daarbuiten. We blijven geloven in onze missie en in de unieke maatschappelijke, culturele en bottom-up aanpak van onze partij. We beschouwen deze tegenvallende uitslag voor ons dan ook eerder als momentopname die het gevolg was van een “strijd om de grootste”, dan als algemeen teken van vertrouwensverlies van kiezers in @fvdemocratie.

Heel veel dank aan allen die hebben geholpen met de campagne: alle vrijwilligers, alle enthousiaste mensen. Het was een eer en genoegen om het hele land door te mogen gaan en jullie te ontmoeten in cafés, in zalen, onderweg, te land, ter zee en in de lucht. We zien elkaar ongetwijfeld snel weer. En nu: aan de slag!


Hint hij nou met ‘uitzonderlijk’ en ‘heel bijzonder’ ergens op of zie ik wat ik wil zien? Hij is wel close met Willem Engel, die samen met Dennis Spaanstra het burgerinitiatief Controle Verkiezingen heeft opgezet. Ben wel benieuwd wat de mening is van WE en Jeroen Pols morgen in het weekjournaal.
 


Goed punt Dekker en Jansen hebben nauwelijks stemmen gehad.
Hopelijk zijn ze zo verstandig om Pepijn van Houwelingen in de kamer te houden ten kosten van Jansen.
 
Ralf is blijkbaar wel redelijk populair, waaronder inderdaad bij vrouwen.

Dat Freek op nummer 2 staat is denk ik ook omdat ze zich op jongeren willen richten.
Maar ik baal wel want nu ligt Pepijn eruit terwijl hij echt wel heel veel voor FVD doet.
Misschien dat er met het aantal voorkeursstemmen nog iets kan veranderen?
 
Ralf is blijkbaar wel redelijk populair, waaronder inderdaad bij vrouwen.

Dat Freek op nummer 2 staat is denk ik ook omdat ze zich op jongeren willen richten.
Maar ik baal wel want nu ligt Pepijn eruit terwijl hij echt wel heel veel voor FVD doet.
Misschien dat er met het aantal voorkeursstemmen nog iets kan veranderen?
Freek stond op twee omdat het een speciaal vriendje is van Thierry.
Voor FVD is dat een slechte zaak, Gideon en Pepijn hadden op twee en drie moeten staan.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.901
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan