Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wisten jullie dit al?
Wisten jullie dit al?
Binnen twee jaar is hij terug. (ivm nieuwe verkiezingen)We zullen je missen!!!!!!
Een ode aan Pepijn van Houwelingen, het beste niet-herkozen Kamerlid
Dinsdag neemt de Tweede Kamer formeel afscheid van alle vertrekkende Kamerleden. Onder hen zijn Kamerleden die zelf willen stoppen en zich daarom niet opnieuw verkiesbaar hebben gesteld, maar ook Kamerleden die eenvoudigweg niet voldoende stemmen hebben gekregen om herkozen te worden. Pepijn van...fvd.nl
Het hele onderwijs is op indoctrinatie gebaseerd. Bij ons op school laten ze in de pauze (op alle scholen hier een continu rooster, dus ze moeten wel overblijven) de kinderen het jeugdjournaal kijken. Echt verschrikkelijk. Het enige wat je kunt doen als ouder is je kind alvast zeggen dat ze niet alles moeten geloven wat ze daar zien. Er tegen strijden is onbegonnen werk met al die normie ouders. In de corona tijd telde onze TG groep 9 leden met een school van ongeveer 400 kinderen.Mijn jongste zoon vertelde gister hoe negatief zijn docent was over Baudet. Hij noemde hem afschuwelijke vent. Dat ie leugens verkondigde over de maanlanding die nep is en dat ie mensen reptielen noemt. Verder nog over de prikjes dat baudet ook fout mee zat waarop een klasgenoot zei: er zijn wel veel mensen ziek na de prik. Zegt ie docent: allemaal toeval!!
Mijn zoon meteen erachteraan neehoor de mensen met prik hebben vaker hartproblemen. Vraagg ie aan me zoon: oja hoeveel ken jij er dan? Mijn zoon: begon
met opnoemen van 2 familieleden en buren, waarop hij hem snel in de rede viel: jaaa toeval want er is geen bewijs van dat het door de prik komt!
Oja en deze docent vond ook dat het terecht was dat Baudet was aangevallen: moet je maar niet van die rare dingen roepen!
Kortom: alles wat de MSM zegt,gelooft de normie bovendien is dat ook het enige wat ze kijken. Het bereikt de normie gewoonweg niet zolang alles binnen de alternatieve media blijft qua info.
You are arguing with the TV:Mijn jongste zoon vertelde gister hoe negatief zijn docent was over Baudet. Hij noemde hem afschuwelijke vent. Dat ie leugens verkondigde over de maanlanding die nep is en dat ie mensen reptielen noemt. Verder nog over de prikjes dat baudet ook fout mee zat waarop een klasgenoot zei: er zijn wel veel mensen ziek na de prik. Zegt ie docent: allemaal toeval!!
Mijn zoon meteen erachteraan neehoor de mensen met prik hebben vaker hartproblemen. Vraagg ie aan me zoon: oja hoeveel ken jij er dan? Mijn zoon: begon
met opnoemen van 2 familieleden en buren, waarop hij hem snel in de rede viel: jaaa toeval want er is geen bewijs van dat het door de prik komt!
Oja en deze docent vond ook dat het terecht was dat Baudet was aangevallen: moet je maar niet van die rare dingen roepen!
Kortom: alles wat de MSM zegt,gelooft de normie bovendien is dat ook het enige wat ze kijken. Het bereikt de normie gewoonweg niet zolang alles binnen de alternatieve media blijft qua info.
Het hele onderwijs is op indoctrinatie gebaseerd. Bij ons op school laten ze in de pauze (op alle scholen hier een continu rooster, dus ze moeten wel overblijven) de kinderen het jeugdjournaal kijken. Echt verschrikkelijk. Het enige wat je kunt doen als ouder is je kind alvast zeggen dat ze niet alles moeten geloven wat ze daar zien. Er tegen strijden is onbegonnen werk met al die normie ouders. In de corona tijd telde onze TG groep 9 leden met een school van ongeveer 400 kinderen.
Ja dat is het zeker! Super goed van ze!Op mijn zoontjes vorige school waren dat 5 wakkere ouders in de telegramgroep met een school van ruim 500 leerlingen.
Vreselijk dat jeugdjournaal dat kijken ze hier gelukkig niet. Op zijn vorige school wel hoor.
Ik vind het wel stoer dat ze toch maar als 12 jarigen jochies die docent tegengas durfden te geven en kritische vragen stelden waarop meneer dus geen antwoord had dan alleen maar: toeval!! Of: onzin! Of: geen bewijs!