FvD

We zullen je missen!!!!!!
 
Mijn jongste zoon vertelde gister hoe negatief zijn docent was over Baudet. Hij noemde hem afschuwelijke vent. Dat ie leugens verkondigde over de maanlanding die nep is en dat ie mensen reptielen noemt. Verder nog over de prikjes dat baudet ook fout mee zat waarop een klasgenoot zei: er zijn wel veel mensen ziek na de prik. Zegt ie docent: allemaal toeval!!
Mijn zoon meteen erachteraan neehoor de mensen met prik hebben vaker hartproblemen. Vraagg ie aan me zoon: oja hoeveel ken jij er dan? Mijn zoon: begon
met opnoemen van 2 familieleden en buren, waarop hij hem snel in de rede viel: jaaa toeval want er is geen bewijs van dat het door de prik komt!
Oja en deze docent vond ook dat het terecht was dat Baudet was aangevallen: moet je maar niet van die rare dingen roepen!

Kortom: alles wat de MSM zegt,gelooft de normie bovendien is dat ook het enige wat ze kijken. Het bereikt de normie gewoonweg niet zolang alles binnen de alternatieve media blijft qua info.
 
Mijn jongste zoon vertelde gister hoe negatief zijn docent was over Baudet. Hij noemde hem afschuwelijke vent. Dat ie leugens verkondigde over de maanlanding die nep is en dat ie mensen reptielen noemt. Verder nog over de prikjes dat baudet ook fout mee zat waarop een klasgenoot zei: er zijn wel veel mensen ziek na de prik. Zegt ie docent: allemaal toeval!!
Mijn zoon meteen erachteraan neehoor de mensen met prik hebben vaker hartproblemen. Vraagg ie aan me zoon: oja hoeveel ken jij er dan? Mijn zoon: begon
met opnoemen van 2 familieleden en buren, waarop hij hem snel in de rede viel: jaaa toeval want er is geen bewijs van dat het door de prik komt!
Oja en deze docent vond ook dat het terecht was dat Baudet was aangevallen: moet je maar niet van die rare dingen roepen!

Kortom: alles wat de MSM zegt,gelooft de normie bovendien is dat ook het enige wat ze kijken. Het bereikt de normie gewoonweg niet zolang alles binnen de alternatieve media blijft qua info.
Het hele onderwijs is op indoctrinatie gebaseerd. Bij ons op school laten ze in de pauze (op alle scholen hier een continu rooster, dus ze moeten wel overblijven) de kinderen het jeugdjournaal kijken. Echt verschrikkelijk. Het enige wat je kunt doen als ouder is je kind alvast zeggen dat ze niet alles moeten geloven wat ze daar zien. Er tegen strijden is onbegonnen werk met al die normie ouders. In de corona tijd telde onze TG groep 9 leden met een school van ongeveer 400 kinderen.
 
Mijn jongste zoon vertelde gister hoe negatief zijn docent was over Baudet. Hij noemde hem afschuwelijke vent. Dat ie leugens verkondigde over de maanlanding die nep is en dat ie mensen reptielen noemt. Verder nog over de prikjes dat baudet ook fout mee zat waarop een klasgenoot zei: er zijn wel veel mensen ziek na de prik. Zegt ie docent: allemaal toeval!!
Mijn zoon meteen erachteraan neehoor de mensen met prik hebben vaker hartproblemen. Vraagg ie aan me zoon: oja hoeveel ken jij er dan? Mijn zoon: begon
met opnoemen van 2 familieleden en buren, waarop hij hem snel in de rede viel: jaaa toeval want er is geen bewijs van dat het door de prik komt!
Oja en deze docent vond ook dat het terecht was dat Baudet was aangevallen: moet je maar niet van die rare dingen roepen!

Kortom: alles wat de MSM zegt,gelooft de normie bovendien is dat ook het enige wat ze kijken. Het bereikt de normie gewoonweg niet zolang alles binnen de alternatieve media blijft qua info.
You are arguing with the TV:



Mike
 
Het hele onderwijs is op indoctrinatie gebaseerd. Bij ons op school laten ze in de pauze (op alle scholen hier een continu rooster, dus ze moeten wel overblijven) de kinderen het jeugdjournaal kijken. Echt verschrikkelijk. Het enige wat je kunt doen als ouder is je kind alvast zeggen dat ze niet alles moeten geloven wat ze daar zien. Er tegen strijden is onbegonnen werk met al die normie ouders. In de corona tijd telde onze TG groep 9 leden met een school van ongeveer 400 kinderen.

Op mijn zoontjes vorige school waren dat 5 wakkere ouders in de telegramgroep met een school van ruim 500 leerlingen.

Vreselijk dat jeugdjournaal 🤮 dat kijken ze hier gelukkig niet. Op zijn vorige school wel hoor.

Ik vind het wel stoer dat ze toch maar als 12 jarigen jochies die docent tegengas durfden te geven en kritische vragen stelden waarop meneer dus geen antwoord had dan alleen maar: toeval!! Of: onzin! Of: geen bewijs!
 
Op mijn zoontjes vorige school waren dat 5 wakkere ouders in de telegramgroep met een school van ruim 500 leerlingen.

Vreselijk dat jeugdjournaal 🤮 dat kijken ze hier gelukkig niet. Op zijn vorige school wel hoor.

Ik vind het wel stoer dat ze toch maar als 12 jarigen jochies die docent tegengas durfden te geven en kritische vragen stelden waarop meneer dus geen antwoord had dan alleen maar: toeval!! Of: onzin! Of: geen bewijs!
Ja dat is het zeker! Super goed van ze!
 
Uit de FVD nieuwsbrief van gister:

OM ruikt bloed, POLITIEKE VERVOLGING Van Houwelingen wordt doorgezet

Vandaag is de laatste dag van Pepijn van Houwelingen als Tweede Kamerlid.

Morgenochtend moet hij zich direct melden in de rechtszaal.

Dat staat in de dagvaarding van het OM die bij Van Houwelingen enige tijd geleden op de deurmat viel.

Het is zo absurd dat het bijna niet te geloven is: Van Houwelingen moet zich achteraf ‘verantwoorden’ voor zijn werk als volksvertegenwoordiger.

Onze advocaat heeft het politieke proces tegen Van Houwelingen, dat dus eigenlijk morgen zou starten, op het allerlaatste moment weten uit te stellen. Maar het OM onder leiding van Dilan Yeşilgöz (VVD) laat het er niet bij zitten en zet de vervolging keihard door.

Van Houwelingen wordt aangeklaagd voor ‘schriftelijke belediging’ van minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers (D66). Met een tweet van een jaar geleden zou hij diens ‘eer en goede naam’ hebben aangetast.

Van Houwelingen staat bekend als een groot criticus van het coronabeleid van Kuipers en heeft verschillende misstanden op zijn ministerie aan het licht gebracht. Nu hij - tot onze grote spijt - niet is herkozen, ruikt het OM bloed.

Laat er geen twijfel over bestaan: dit is pure intimidatie door de gevestigde macht. Het justitieapparaat wordt ingezet om politieke oppositie het zwijgen op te leggen. Een democratie onwaardig.

Het is cruciaal dat we Van Houwelingen nu niet laten vallen. We zijn hem eeuwig dankbaar voor zijn scherpe kritiek op het coronabeleid. Hij heeft altijd zijn rug recht gehouden en is als geen ander opgekomen voor onze grondrechten. Nu is het tijd om iets terug te doen.

De beste manier om Van Houwelingen te steunen, is door lid te worden van onze partij. Of door iemand anders lid te maken als u al lid bent. Zo kunnen we hem de juridische verdediging bieden die hij verdient - en via politieke en maatschappelijke weg de aanval openen op het kartel dat ons land al jaren in zijn greep houdt.

Steun ons!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan