FvD

Vandaag hoorde ik dat een paar mensen die normaal gesproken wel altijd FvD stemmen niet zijn gegaan deze keer.

Let wel dat zijn mensen die zelfs aan protest acties mee doen.

Dan ben ik benieuwd hoe het met de rest van de FvD-leden en stemmers zit.

Democratie blijkt een valse ideologie te zijn. Dat kan je nu zo langzamerhand wel toch een feitelijke constatering noemen. Dat je door te stemmen integere politici zou krijgen is gewoon een bullshit. Het probleem zijn niet de politici het probleem is het volk. De politici die we krijgen is een afspiegeling van het volk. En het volk dat stemt is te dom om te poepen. FvD heeft zoveel tijd en energie in deze verkiezing gestoken en wat heeft het opgeleverd niks; niet eens 1 zetel.

Vandaag hoorde ik dat een paar mensen die normaal gesproken wel altijd FvD stemmen niet zijn gegaan deze keer.

Let wel dat zijn mensen die zelfs aan protest acties mee doen.

Dan ben ik benieuwd hoe het met de rest van de FvD-leden en stemmers zit.

FvD lid en uiteraard ook weer FvD gestemd.

Democratie blijkt een valse ideologie te zijn. Dat kan je nu zo langzamerhand wel toch een feitelijke constatering noemen. Dat je door te stemmen integere politici zou krijgen is gewoon een bullshit. Het probleem zijn niet de politici het probleem is het volk. De politici die we krijgen is een afspiegeling van het volk. En het volk dat stemt is te dom om te poepen. FvD heeft zoveel tijd en energie in deze verkiezing gestoken en wat heeft het opgeleverd niks; niet eens 1 zetel.
Als alle FvD'ers trouw waren komen opdagen hadden ze tenminste een zetel gehad. Zelfs na wat fraude. Ik denk dat je schapen eigenlijk minder kan verwijten dan de FvD'ers die precies weten wat er gebeurt.

Als alle FvD'ers trouw waren komen opdagen hadden ze tenminste een zetel gehad. Zelfs na wat fraude. Ik denk dat je schapen eigenlijk minder kan verwijten dan de FvD'ers die precies weten wat er gebeurt.
Als alle FvD stemmen waren meegeteld ipv van naar andere partijen doorgesluisd zou de uitkomst er dan niet geheel anders hebben uitgezien ?
Zijn 'gekozen' politici een afspiegeling van de bevolking of een afspiegeling die passend is gemaakt aan de politieke propaganda ?

Stemmen is nutteloos als het niet zeker is dat de uitslag eerlijk is.
We kunne als mensen prima zelf de nodig zaken regelen, daar hebben we geen zogenaamd machtige mensen voor nodig. Voor mij is iedereen gelijk.

Stemmen is nutteloos als het niet zeker is dat de uitslag eerlijk is.
We kunne als mensen prima zelf de nodig zaken regelen, daar hebben we geen zogenaamd machtige mensen voor nodig. Voor mij is iedereen gelijk.
Blackpilled

Niet gaan stemmen maakt het gemakkelijker om te frauderen want dat betekent telkens 2 stemmen minder te frauderen.

Natuurlijk is dat moeilijker in een struisvogel-brain in te passen dan in een weldenkend brain.

Blackpilled

Niet gaan stemmen maakt het gemakkelijker om te frauderen want dat betekent telkens 2 stemmen minder te frauderen.

Natuurlijk is dat moeilijker in een struisvogel-brain in te passen dan in een weldenkend brain.
Stemmen meer of minder frauderen is hetzelfde aantal toetsen om in te drukken, of de trolletronica net iets anders te programmeren. FvD moet een parralelle samenleving gaan inrichten, meer dan ze nu al doen en al hun energie daarin stoppen. 2e kamer is zinloos, Ruttel heeft ze massaal in de bek bek gescheten en kwam daar keer op keer mee weg.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan