FvD

Ik doe niet dom, jij doet dom door niet te stemmen en FVD te laten vallen. Of je er wel of niet voor uitkomt maakt geen verschil. Zeggen dat je tactisch op PVV hebt gestemd maakt dat ook niet minder stom.
Ik heb niks met de PVV en heb ook zeker niks met die zionistische partij. Stem altijd FVD maar in Europa niet! Niet zo moeilijk toch

Ja snap ik maar ik weet waar FvD voor staat en ik sta echt 1000% achter ze, ben ok niet voor niks lid. Maar stemmen bij Europese verkiezingen doe ik niet. Ik heb tenminste geen PVV gestemd zoals velen hier op het forum. Maar zeg daar ook niks over toch? Iedereen zijn ding

Welke velen op dit forum hebben op de PVV gestemd?

Welke velen op dit forum hebben op de PVV gestemd?
Zullen er gerust zijn geloof mij maar. Maar ik hoor daar niet bij. En dat maakt ook niet uit. Zo zijn er ook mensen hier die BBB hebben gestemd. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. En voor mij voelde het niet goed om vandaag te stemmen

Ja snap ik maar ik weet waar FvD voor staat en ik sta echt 1000% achter ze, ben ok niet voor niks lid. Maar stemmen bij Europese verkiezingen doe ik niet. Ik heb tenminste geen PVV gestemd zoals velen hier op het forum. Maar zeg daar ook niks over toch? Iedereen zijn ding
Ik denk niet dat de meeste actieve forumleden hier PVV stemmen.

Zullen er gerust zijn geloof mij maar. Maar ik hoor daar niet bij. En dat maakt ook niet uit. Zo zijn er ook mensen hier die BBB hebben gestemd. Iedereen moet lekker doen waar jij of zij zich goed bij voelt. En voor mij voelde het niet goed om vandaag te stemmen
Uit de duizenden stille lezers misschien.

Denk jij trouwens dat het FvD een fout maakt door mee te doen aan Europese verkiezingen?

Uit de duizenden stille lezers misschien.

Denk jij trouwens dat het FvD een fout maakt door mee te doen aan Europese verkiezingen?
Nee dat zeker niet, als ze winnen is die Ralf tenminste weg. Heb niks met die man en snap ook niet waarom dat geval bij FvD zit.
Niks bij FvD is toevallig. Ze hebben dit allemaal goed uitgedacht van te voren.

Nee dat zeker niet, als ze winnen is die Ralf tenminste weg. Heb niks met die man en snap ook niet waarom dat geval bij FvD zit.
Niks bij FvD is toevallig. Ze hebben dit allemaal goed uitgedacht van te voren.
Als je wel denkt dat ze een goed plan hebben en ze normaal altijd steunt rest mij de vraag waarom dan niet in dit geval.

Tenzij je niet beschikt over een Nederlands staatsburgerschap of wellicht unieke persoonlijke omstandigheden. Maar dan is het ook relevant om er bij te vermelden dat het daardoor komt.

Als je wel denkt dat ze een goed plan hebben en ze normaal altijd steunt rest mij de vraag waarom dan niet in dit geval.

Tenzij je niet beschikt over een Nederlands staatsburgerschap of wellicht unieke persoonlijke omstandigheden. Maar dan is het ook relevant om er bij te vermelden dat het daardoor komt.
Snap je vragen. Heb gewoon een Nederlands paspoort ondanks dat ik vlaming ben. En ja prive omstandigheden spelen ook mee inderdaad

Zojuist gestemd op Ralf.
Stemmen is de beste steun voor FvD die er maar bestaat. Hoe meer zetels betekent ook hoe meer subsidie, hoe meer ze kunnen groeien en het uitbouwen van hun andere activiteiten (bijv eerlijk eten), en hoe meer bereik ze krijgen en des te meer bijdragen aan het bewuster worden van onze medemens👍

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan