FvD

Ik stem altijd FVD. Ook als ik had gaan stemmen vandaag zou er maar 1 partij zijn. Uiteraard FvD. Voor de rest is het wel goed zo. Ik ga het er verder niet over hebben.
ik ken jouw persoonlijke achtergrond natuurlijk niet. Positief punt is dat ze de belastingen voor arbeid omlaag willen gooien.
Ik vraag mij af, een vriendin van mij kan sinds kort niet meer werken, of ze ook daar voldoende voor opkomen. Ook positief natuurlijk dat ze het coronabeleid doorhebben en dit ook benoemen. Dit doet de SP niet!

ik ken jouw persoonlijke achtergrond natuurlijk niet. Positief punt is dat ze de belastingen voor arbeid omlaag willen gooien.
Ik vraag mij af, een vriendin van mij kan sinds kort niet meer werken, of ze ook daar voldoende voor opkomen. Ook positief natuurlijk dat ze het coronabeleid doorhebben en dit ook benoemen. Dit doet de SP niet!
FvD wil niet meedoen aan de klimaat waanzin, massa migratie, stikstof onzin en geldverspillende EU. Ze willen de honderden miljarden aan gas uit Groningen benutten voor Nederland en de Groningers daarvan mee laten profiteren. Reken maar uit hoeveel mensen die arbeidsongeschikt zijn en of chronisch ziek van al dit bespaarde en verdiende geld geholpen kunnen worden.

Bovendien is er een 3e Wereldoorlog aanstaande met alle spanningen in Oekraïne, Palestina en Taiwan. Forum wil dat Nederland probeert te de-escaleren.

Nee dat zeker niet, als ze winnen is die Ralf tenminste weg. Heb niks met die man en snap ook niet waarom dat geval bij FvD zit.
Niks bij FvD is toevallig. Ze hebben dit allemaal goed uitgedacht van te voren.
Prima man die Ralf Dekker hij hoeft daar alleen maar een plaatsje bezet te houden zodat er geen linkse woke kneus domme dingen kan doen.

Heb forum gestemd, hou helemaal niet van stemmen en zou op een verjaardag maar 5 minuten naast Ralph of Thierry kunnen zitten. Maar toch ze zijn de luis in de pels van de politici waar ik echt een hardgrondige hekel aan heb. Ze hebben een paar punten, waaronder Nexit waar ik het wel mee eens ben en dat is voor mij genoeg.

Klopt, SP deed gewoon vol mee in de coronaterreur, en hun oude fractievoorzitter dekte de gevolgen af van de gifspuiten in haar functie bij het Lareb. Vreselijke partij.

Heb forum gestemd, hou helemaal niet van stemmen en zou op een verjaardag maar 5 minuten naast Ralph of Thierry kunnen zitten. Maar toch ze zijn de luis in de pels van de politici waar ik echt een hardgrondige hekel aan heb. Ze hebben een paar punten, waaronder Nexit waar ik het wel mee eens ben en dat is voor mij genoeg.
Een verjaardag naast Ralph zitten lijkt me vreselijk😂😂. Zeker als ie over wijn begint

Ik stem altijd FVD. Ook als ik had gaan stemmen vandaag zou er maar 1 partij zijn. Uiteraard FvD. Voor de rest is het wel goed zo. Ik ga het er verder niet over hebben.
Dat is prima.

Ik hoop dat iedereen doet wat hem het beste lijkt.

Aan de hand van jouw eerste reactie dacht ik dat jij niet stemmen tactischer vond dan FvD stemmen voor deze verkiezingen. Ik was benieuwd om jouw afwegingen te horen en te vergelijken met mijn eigen visie. Nu begrijp ik dat het vooral privé omstandigheden zijn die verhinderen dat jij kan stemmen of iemand machtigen. Dat gaat mij niets aan. Hopelijk komt dit snel weer goed.

Dat is prima.

Ik hoop dat iedereen doet wat hem het beste lijkt.

Aan de hand van jouw eerste reactie dacht ik dat jij niet stemmen tactischer vond dan FvD stemmen voor deze verkiezingen. Ik was benieuwd om jouw afwegingen te horen en te vergelijken met mijn eigen visie. Nu begrijp ik dat het vooral privé omstandigheden zijn die verhinderen dat jij kan stemmen of iemand machtigen. Dat gaat mij niets aan. Hopelijk komt dit snel weer goed.
Ja alles komt altijd weer goed maar het is even een moeilijke periode. Komt goed

ik voel me vandaag down en moe. Er heerste een polariserende sfeer hier.
Ach er is iedere dag wel een reden te verzinnen om je down en moe te voelen, maar dat help je ook geen fluit.
Laat de problemen en zorgen van je afglijden en ga lekker door met de dingen die het leven wel leuk maken.
En polariserend, ja dit is een forum en dat kan soms best wel even wat discussie gebruiken, zo kom je er achter waarom de mens soms dingen anders ziet als een ander.
Daar is helemaal niets mis mee.

Ach er is iedere dag wel een reden te verzinnen om je down en moe te voelen, maar dat help je ook geen fluit.
Laat de problemen en zorgen van je afglijden en ga lekker door met de dingen die het leven wel leuk maken.
En polariserend, ja dit is een forum en dat kan soms best wel even wat discussie gebruiken, zo kom je er achter waarom de mens soms dingen anders ziet als een ander.
Daar is helemaal niets mis mee.
morgen weer een nieuwe dag, met nieuwe kanschen!

De laatste paar jaar lees ik vooral mee, vooral omdat ik mijn tijd nodig ben om ons gezin en toko draaiende te houden en er vanuit ging dat de meeste hier wel zelf verstandige keuzes kunnen maken en de tijd die ik over heb, het beste kon besteden om twijfelaars buiten dit forum aan het zelfstandig denken te krijgen. Zo jammer om niet even je stem te deponeren. Hoeveel tijd kost dat om dat te doen? Hoe meer stemmen links krijgt, hoe meer shit we over ons heen krijgen.......

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan