FvD

Je kan je ook afvragen waarom zijn vrouw niet voor drie kinderen kan zorgen. Wat is dat met die vrouwen tegenwoordig? Vroeger zorgden ze voor tien kinderen en was de man aan het werk.

Het mooiste wat je als man kunt doen is de basisband met je kind opbouwen, vanaf het prille begin. Heel erg basaal, fysiek, energetisch.

Ik kan me ook nog Thierry herinneren met zijn draagzak. In mijn ogen - en op basis van eigen ervaring - fantastisch. Een kind dat basisveiligheid kent en goed gehecht is aan de vader accepteerd zijn vader sneller als leider (ik bedoel het soort leiderschap zonder vlakke hand) . Wat weer voorwaardelijk is om later zelf sterk (persoonlijk) leiderschap te ontwikkelen.

We hebben spiritueel sterk ontwikkelde, in het aardse gewortelde, leiders nodig. Dit is een marathon, geen sprint. Mensen die dit gedrag als zwak zien gun ik een hechting met een vader die de eerste vier maanden van je leven bij jou is en voor je klaarstaat. En zorgt voor je moeder alsof ze meest belangrijke vrouw op aarde is. Want dat is ze.

PS: Edwin ik haak toevallig even in, dit is niet als reactie op jou bedoeld.

Thierry die een kind draagt is fantastisch? Mannen horen geen kinderen in draagzakken te dragen. De eerste kindertijd kenmerkt zich door een moeder-kind band, de vader doet er niet of nauwelijks toe. Pas later, als het kind een eigen willetje begint te vertonen, komt de man in beeld. Jij kunt jezelf voor de gek houden dat dit niet zo is, maar jouw eigen ervaring is ontmannelijkend, getuige ook je overdreven sympathie voor de vrouw van Pepijn.

Mike

Het mooiste wat je als man kunt doen is de basisband met je kind opbouwen, vanaf het prille begin. Heel erg basaal, fysiek, energetisch.

Ik kan me ook nog Thierry herinneren met zijn draagzak. In mijn ogen - en op basis van eigen ervaring - fantastisch. Een kind dat basisveiligheid kent en goed gehecht is aan de vader accepteerd zijn vader sneller als leider (ik bedoel het soort leiderschap zonder vlakke hand) . Wat weer voorwaardelijk is om later zelf sterk (persoonlijk) leiderschap te ontwikkelen.

We hebben spiritueel sterk ontwikkelde, in het aardse gewortelde, leiders nodig. Dit is een marathon, geen sprint. Mensen die dit gedrag als zwak zien gun ik een hechting met een vader die de eerste vier maanden van je leven bij jou is en voor je klaarstaat. En zorgt voor je moeder alsof ze meest belangrijke vrouw op aarde is. Want dat is ze.

PS: Edwin ik haak toevallig even in, dit is niet als reactie op jou bedoeld.
Niet volgens Megha.

Precies, zo zit het. Als een kind de vader glimlachend met pretoogjes aankijkt vanuit zijn draagzak reageert het op VROUWELIJKE energie van de man. Dit is extreem ontmannelijkend, je testosteron zakt met de minuut!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan