FvD

Poging tot moord volgens de NOS/ovj 🤡:

Grenzen overschreden​

De officier van justitie benadrukt dat je het oneens mag zijn met een ander, bijvoorbeeld met een politicus, en dat ook mag laten blijken. "Maar daar zitten uiteraard grenzen aan en die zijn in deze zaak op zeer ernstige wijze overschreden."

Dat klinkt allemaal heel mooi, maar de manier waarop daar de 'criminaliteit is teruggedrongen' is omdat ze de gevangenissen hebben opengezet en ze via open grenzen naar Amerika hebben gestuurd. Ze hebben hun misdadigers simpelweg geexporteerd. Het lijkt mij dat een partij als FvD, die laatst nog mocro's veroordeelde die Israelisch voetbaltuig terecht een pak slaag gaven, hier weinig lering uit kan trekken.

Mike

Ja misschien nog niet te veel blootgeven. Ik heb het vermoeden dat na 20 januari Baudet ook andere taal gaat spreken. En zo niet dan zeg ik mijn lidmaatschap op denk. Hoe kunnen mensen voor Israël zijn??
FvD is niet voor Israël. Een te groot deel van het volk nog wel. Ik geloof eerder dat het tactiek is die veel mensen waaronder leden niet door hebben.

Bij Forum Inside: aan tafel drie deskundigen uit de voedingswereld ter voorbereiding op de feestmaand!Tijdens het gesprek over koken, vlees en ondernemerschap, doet sterrenchef Schandrin een boekje open over de dinergewoonten van de elites...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan