FvD

https://www.facebook.com/379837259062033/posts/1038263273219425/?d=n

Waarom, Thierry, waarom? Weet je nou nog niet dat je NOOIT moet capituleren voor links? Vanaf nu gaan ze elke uitspraak van jou uit context rukken en je proberen pootje te haken, fuck die lui!

Mike

Blijft een vreemd verhaal dit. 1 waarvan ik niet kan begrijpen dan Thierry zijn excuses maakt.

?s=20

Zal Thierry dan een plan met die actie van hem hebben. Is er iets in de maak wat met de "minderminder" zaak van Wilders te maken heeft?

Ik kan me niet voorstellen dat hij zo'n onhandige tweet zonder bijbedoeling deed.

Interessante gedachtegang. Speelt hij hetzelfde spel als Trump? Af en toe een 'onhandigheid' of 'lompheid', zodat de complette Twitter-sphere over hem heen valt, terwijl hij een ander doel heeft. Dat kan zijn de aandacht vestigen op iets, of juist de aandacht daar van afleiden. Clever thinking, johnny!

Mike

Over discriminatie gesproken. En men is nog steeds stomverbaasd dat Thierry zich uitgesproken heeft over het treinincident.

?s=20

.Waarom, Thierry, waarom? Weet je nou nog niet dat je NOOIT moet capituleren voor links? Vanaf nu gaan ze elke uitspraak van jou uit context rukken en je proberen pootje te haken, fuck die lui!

Dit is ook precies wat Jensen vandaag in zijn show zeg. Bert Brussen en Roderick Velo v d TPOdcast daarintegen swaffelen lafjes met de linkse flow mee.

De vraag is ook waarom niemand met geen woord rept over camera beelden maar alleen verwijst naar zijn foto die hij in zijn tweet heeft geplaatst. Ophef op voorhand totdat de beelden aantonen dat hij het wel bij het goeie eind had. Ondertussen dreigingen met aangiftes. Misschien heeft ie dit al voorzien en laat hij daarmee die jankerds hun eigen graf graven.
Wellicht dat er met het politie onderzoek uit komt dat Thierry wel de waarheid vertelde.

Dit is ook precies wat Jensen vandaag in zijn show zeg. Bert Brussen en Roderick Velo v d TPOdcast daarintegen swaffelen lafjes met de linkse flow mee.

Proressief rechts is onderdeel van het probleem, niet de oplossing.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan