henkie
Well-known member
Het feit dat deze vraag gesteld wordt maakt dat ik niet eens hoef te kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap de ergernis, maar misschien komen er wel nieuwe argumenten aan bod om niet -stemmers te doen twijfelen.Het feit dat deze vraag gesteld wordt maakt dat ik niet eens hoef te kijken
Het gaat ook niet om de vraag, maar om het antwoord van Willem.Het feit dat deze vraag gesteld wordt maakt dat ik niet eens hoef te kijken
Maar ik heb beiden al zoveel aan het woord gehoord en ik kan onmogelijk voor elk standpunt een uur vrijmaken. Ik werk veel op de tuin nu met het bouwen van de kas etcHet gaat ook niet om de vraag, maar om het antwoord van Willem.
en dat is, ... schokkend of heb ik het al 100 keer gehoordHet gaat ook niet om de vraag, maar om het antwoord van Willem.
De moeite die je doet om deze reacties te typen duren al langer dan het filmpje van 40 secondenMaar ik heb beiden al zoveel aan het woord gehoord en ik kan onmogelijk voor elk standpunt een uur vrijmaken. Ik werk veel op de tuin nu met het bouwen van de kas etc
De moeite die je doet om deze reacties te typen duren al langer dan het filmpje van 40 seconden