FvD

Hier het filmpje waar Telegraaf naar refereert. Wat een intimidatie. Ze proberen het dwangmatig uit hem te trekken. Asociaal gewoon.

?s=20

Ik begin zo langzamerhand te geloven dat Baudet aan het schaken is. Gooi een controversiele tweet eruit, laat iedereen happen en hoppa, het gaat dagenlang over het probleem dat je onder de aandacht wilde brengen. Vervolgens gaan de media en zelfs de politiek ermee bemoeien en je trekt een deel van je woorden in, om vervolgens toch nog snel je werkelijke punt onder de aandacht te brengen.

Baudet leest uit het 'playbook' van Trump. Jensen vindt dat Baudet meer de olifant in de porseleinkast zou moeten zijn die Trump ook is, maar Amerika is meer een cultuur van alfamannen en in Europa ligt dit nu eenmaal wat anders. Toch zie ik gelijkenissen met de tactiek van Baudet en die van Trump. Beiden provoceren met 'scherpe' uitspraken om hun punt te maken, Thierry is slechts een cultureel aangepaste variant hierop.

Mike

Mike, net zoals het "extreme bericht" van farmer defence force. Met zachte woorden luisteren ze toch niet naar je, en nu kunnen ze hun punten wel naar voren brengen.

Inderdaad. De pers beweegt zich van schandaal naar schandaal, het is roddelpers geworden i.p.v. onderzoeksjournalistiek. Geef ze dan ook hun krachttermen en neem het later (gedeeltelijk) terug. De pers zorgt er voor dat het gemaakte punt nog dagenlang naklinkt en daarmee is het doel bereikt.

Zonder de krachtpatserij van FDF zouden we er nooit van doordrongen zijn dat het zgn. 'poldermodel' niets meer is dan achterkamer-dealtjes beklinken in de periferie, terwijl de werkelijke belanghebbenden (de boeren) buitenspel worden gezet. Dit is eerder varkens- en kippenboeren overkomen en FDF steekt er nu een stokje voor dat het de rest van de boeren nu ook overkomt.

Mike

De media heeft nu wel laten zien hoe ze mensen benaderen zoals bij Thierry gebeurde. Het is geen rare gedachte dat hij dit moedwillig om deze reden gedaan heeft. En Theo Hiddema deed er nog mooi een schepje bovenop met zijn uitspraak dat die jongen eens wat minder moet twitteren.

Dat denk ik idd ook. Misschien hadden ze al lang ingecalculeerd dat Jetten en klaver zouden reageren zoals onderstaand. Wellicht heeft ie dit voorzien wetende dat er niet zwaar aan getild zou worden door vvd Brabant.
Wel door Klaver en Jetten.

https://www.ed.nl/brabant/vvd-in-brabant-slaat-rechtsaf-forum-voor-democratie-en-cda-uitgenodigd-voor-verdere-gesprekken-over-coalitie~a9e23143/

Wat zei Baudet over onze Noord Afrikaanse nieuwe Nederlanders.

Ik ben benieuwd naar Jetten's reactie.

?s=19

Ik vermoed al een tijdje dat FvD banden onderhoudt met de white hats in Amerika. Vanaf dit punt tot 6:50 zegt Derk Jan Eppink het zelf!

?t=317

Heel slim om Eppink in huis te halen met zijn jarenlange ervaring in Amerika!

Mike

Er is hier al het een en ander her en der geschreven over de laffe streek die Buitenhof heeft geleverd aan Baudet, samen met die rat van een Otten. Goed dat Thierry het hier niet bij laat zitten!

Valt het niet op dat het weer VROUWEN zijn die deze onterechte en oneerlijke framing van Baudet toepassen? Zal vast een kwestie van toeval zijn.

Mike

Ken de achtergrond van hoe het werkelijk toegaat daar, wel ff lezen Mike en het is heftig:
https://legacy.gscdn.nl/archives/images/deschijnelitevandevalsemunters.pdf

Een fatsoenlijk rationeel mens doet eerst onderzoek en dan pas z´n mond open, Kitty.

https://commonsensetv.nl/telegraaf-bewuste-omvolking-is-een-mythe-en-thierry-een-racist/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan