Twee jaar terug liep Van Mil mee in de Rotterdam Pride, nog onder de vlag van Dutch Gayservatives. Een warm welkom was het niet: direct werden ze uitgemaakt voor fascist. “Er was een tegendemonstratie vanwege onze komst. Ze hadden borden met ‘Gayservatives leave’ erop, we werden aangevallen, onze vlag is afgepakt; het ging er best wel hard aan toe. Allemaal vastgelegd door GeenStijl, overigens, waar duidelijk te zien is dat wij niet de agressor waren. Ik haat geweld. Ik zou niet prediken voor veiligheid en dan geweld gebruiken, dat zou achterlijk zijn.”
Links is ook zoooooo tolerant he...
Het feit is nu gewoon dat je vaak niet veilig over straat kan
Dit vind ik toch wel iets wat aandacht verdient! Ik loop met mijn vriend nooit hand-in-hand over straat, je kunt aan ons beide niet zien dat wij homo zijn, we hebben allebei een mannelijke uitstraling en het lijkt alsof we twee gewone vrienden zijn. Maar als wij wel hand-in-hand zouden lopen in de stad, dan lopen wij het risico om wellicht GEKOPSCHOPT te worden door moslimtuig! Zelfde geld ook voor vrouwen die voor hoer, slet of wat dan ook uit worden gemaakt door diezelfde gasten!
Dus wie is hier nu werkelijk anti-homo en anti-vrouw? Het is duidelijk welke positie links heeft gekozen hierin!
Kevin