FvD

Ik zat hier al op te wachten en vind het idd bijzonder hoopvol! Hee Kevin, jij bent een 'gayservative', net als Lennard van Mil:

https://www.hpdetijd.nl/2019-08-04/naar-de-pride-met-lennard-van-mil-ik-word-uitgemaakt-voor-fascist/

Mike

Twee jaar terug liep Van Mil mee in de Rotterdam Pride, nog onder de vlag van Dutch Gayservatives. Een warm welkom was het niet: direct werden ze uitgemaakt voor fascist. “Er was een tegendemonstratie vanwege onze komst. Ze hadden borden met ‘Gayservatives leave’ erop, we werden aangevallen, onze vlag is afgepakt; het ging er best wel hard aan toe. Allemaal vastgelegd door GeenStijl, overigens, waar duidelijk te zien is dat wij niet de agressor waren. Ik haat geweld. Ik zou niet prediken voor veiligheid en dan geweld gebruiken, dat zou achterlijk zijn.”

Links is ook zoooooo tolerant he...

Het feit is nu gewoon dat je vaak niet veilig over straat kan

Dit vind ik toch wel iets wat aandacht verdient! Ik loop met mijn vriend nooit hand-in-hand over straat, je kunt aan ons beide niet zien dat wij homo zijn, we hebben allebei een mannelijke uitstraling en het lijkt alsof we twee gewone vrienden zijn. Maar als wij wel hand-in-hand zouden lopen in de stad, dan lopen wij het risico om wellicht GEKOPSCHOPT te worden door moslimtuig! Zelfde geld ook voor vrouwen die voor hoer, slet of wat dan ook uit worden gemaakt door diezelfde gasten!
Dus wie is hier nu werkelijk anti-homo en anti-vrouw? Het is duidelijk welke positie links heeft gekozen hierin!

Kevin

Ik zou jou en je vriend wel eens willen ontmoeten. Ik hoop dat het er ooit eens van gaat komen. laat maar weten als ik jullie eens Nijmegen kan laten zien: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike

Mensen als jij en Lennard zijn 'verkeerde' homo's. Zo gaat 'tolerant links' om met andersdenkenden, er bestaan ook 'verkeerde' zwarten:

Mike

Hij is getint, niet zwart... maar idd in z'n klas met voornamelijk buitenlandse meiden kan hij niks over Wilders zeggen bijv.

Kevin

Dit is natuurlijk de andere kant van het gevaar in deze Corona tijd. Wakkere mensen die niet begrijpen waarom FvD en Wilders niet wakker genoeg zijn. Eigenlijk ben ik het wel enizins eens met deze man. Als ze niet anders reageren verliezen mensen het vertrouwen in deze partijen waardoor ze ook meteen het vertrouwen verliezen om nog te gaan stemmen.

https://commonsensetv.nl/open-brief-aan-thierry-baudet-en-het-forum-voor-democratie/

Thierry is hypocriet. Hij pleitte als een van de eersten voor een totale lockdown. Ja, ik weet het: een kortstondige lockdown en daarna weer terug naar het oude normaal, maar hij had dit ook kunnen afdoen als totaal opgeklopte flauwekul. Ik ben even niet meer zo onder de indruk van wat FvD allemaal naar buiten brengt, effe helemaal klaar mee!

Mike

Ze hadden idd net zoals Jensen van begin afaan de boel als onzin kunnen afdoen. Maar jij zei ook meerdere malen dat FVD mogelijk contact zouden hebben met de white hats en dus meedoen aan een schaakspel. Hoe valt het allemaal dan te verklaren?

Kevin

Daar hoop ik op. Als dit waar is, is het bedoeld geweest om ons op oszelf terug te werpen. Wij moeten leren dat wij op niemand anders kunnen verrouwen dan onszelf!

Mike

Ik heb sterk de indruk dat Thierry mee beweegt met de omstandigheden. Hij doet pas iets zodra erom word geroepen. Dus ik vind hoe ze nu doen wel positief. Ook hierbij geldt dat we moeten afwachten waar ze mee komen, en of dit een schaakspel is ja of nee. Denk aan Boris die nu ook apart doet. Dus of het hypocriet is of dat er een bepaalde reden achter zit dat ze, zoals ik al zei, mee bewegen met de situatie komen we mss later pas achter.

Kevin

Momenteel vind ik dat FvD idd een beetje mee waait met de omstandigheden. Of dit idd een schaakspel is durf ik ook niet te zeggen. Maar het komt op mij nogal afwachtend over. En zwaar teleurstellen dat VVD naar 43 zetels is gegaan. Wat hebben veel mensen die Rutte toch hoog in hun bol zitten zeg.

Ben eerlijk gezegd ook een beetje klaar met FvD. Ze zouden zich veel kritischer moeten uitspreken over deze belachelijke situatie! Het is nu juist het ideale moment om de stemmen voor zich te winnen en die Rotte klein te maken.

Ze hadden toch veel meer in kunnen zetten op het anti malaria middel. Ik heb hierover diversen filmpjes voorbij zien komen waar artsen of buitenlandse Kamerleden wel opstaan om b.v. een eind te maken aan de overdreven maatregelen en het gebruik van het anti malaria middel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan