FvD

Dank voor je verhaal, Mike! Ik denk ook dat Willem Engel met Q samenwerkt. Het voelt voor mij - net als bij Jensen - dat hij zich gesteund voelt, dat hij rugdekking heeft oid. Hij wéét dat hij goed zit.

Ik sluit het ook niet uit bij Sven Hulleman. Ik heb bijna al zijn afleveringen beluisterd en hoor vaak Q-achtige boodschappen.

Ik ken zowel Engel als Morrie (vooral deze laatste) als mensen die een grote schare fans (vooral vrouwelijke) achter zich hebben. Geliefd op de dansvloer en als dansdocent heeft Morrie een groot bedrijf waar op feesten veel mensen af komen. Een FB pagina met veel volgers die nu niet meer de vloer opgaan maar wakker worden en te horen krijgen wat wordt gezegd en gedeeld.

We willen onthullingen zien met arrestaties van pedo’s en kunnen niet wachten. Toch is het maar goed dat dit nog niet op grote schaal, maanden geleden, naar buiten is gekomen. Na wat er op het Malieveld is gebeurd zijn er weer meer mensen wakker geworden. Wat je maandenlang in Frankrijk zag is hier nu gebeurd. The Great Awakening is van start gegaan, bedenk wel dat er nog meer aankomt qua tegenstand vanuit de overheid, we zijn er nog niet.

Michael Pilarzick steunt ook willem engel hij was ook in een live stream te zien afgelopen zondag en die heeft ook al meerdere malen laten doorschemeren een Q volger te zijn. In een youtube live sessie had hij het erover. Die video was hier toen ook geplaatst. Dus dat Willen Engel tot de NLse Q beweging hoort is voor mij nu ook wel heel duidelijk! Heel slim verpakt ook op deze manier.

Bijdrager
Ik word zo blij van een bericht van jou als hierboven Mike. Ergens weet ik dat het zo is wat je zegt, alleen nog niet helder. Jij helpt me om in juiste perspectieven te zien. Dank voor uiteenzetting ?

Idd. Perfecte analyse en dito verwoord waarvoor hulde.

Laatste interview met Karel van Wolveren en Sven Hulleman verwijdert , heeft iemand hem nog opgeslagen evt ?

@Mike

Alles wat jij noemt had ik inderdaad zelf ook al benoemd. Zelfs in mijn laatste post benoem ik die mogelijkheden nogmaals, hoewel niet zo uitgebreid.
Ik ben zelf van mening dat FvD by design een aantal zaken heeft laten liggen tijdens de hele plandemie. Neemt echter niet weg dat ze ook actief mee hebben gestemd in maatregelen die wij als mensen totaal niet willen.

You can't tell them, you need to show them. Geef je macht uit handen en je kan er simpelweg niet vanuit gaan dat in jouw belang gehandeld zal worden.

Dit zijn inderdaad Q achtige tactieken.

Het neemt nog steeds niet weg dat we op moeten letten als burgers, en zelf onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

You can’t tell them, you need to show them. Geef je macht uit handen en je kan er simpelweg niet vanuit gaan dat in jouw belang gehandeld zal worden.

Dit zijn inderdaad Q achtige tactieken.

Het neemt nog steeds niet weg dat we op moeten letten als burgers, en zelf onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Dat is exact de tactiek, wij worden nu opgevoed en moeten onze eigen builen leren vallen, anders komt het nooit goed. 75 jaar geleden haalden de Amerikanen en Russen voor ons de kastanjes uit het vuur. Er is nu geen kogel afgevuurd en we staan met opgestroopte mouwen klaar voor onze gedwongen vaccinatie. De burger moet nu leren dat niet alleen soldaten vechten voor onze vrijheid, maar de burgers zelf ook. We hebben niets meer aan deze redder-slachtoffer dynamiek. Pas als wij zelf op leren komen voor onze vrijheid komen ze ons helpen en vechten burgers en soldaten zij aan zij, omdat het onze MENSELIJKHEID is die ons bindt!

Mike

FvD-journaal, o.a. over het politiegeweld op het Malieveld - ze houden dit in de gaten bij FvD!

Mike

Ik kwam op internet een filmpje (sept. 2018) tegen van het Klokhuis over de bijzondere (lees: satanistische) schilderijen van Jeroen Bosch, die op een ‘educatieve’ wijze aan de Nederlandse jeugd worden uitgelegd.
Check het filmpje vanaf 4.37 minuten en let op wat ze zegt bij 4.49 minuten.
Filmpje Jeroen Bosch Klokhuis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan