FvD

Als tegenpartij en dan in zee gaan met een ex VVD’er en ook nog kennis overleg gehad met über liberaal Wiegel ....
Er is de opmerking in your face ... is dit dat dan niet ?
Volgens mij is dit de zoveelste controled opposition partij.
Hoezeer je het ook zou wensen je kan in ..ons.. Den Haag niet te keer gaan als bv die Italiaan.
Dat geeft alleen maar munitie voor de oppositie en mn. qua beeldvorming.
Verder moet Baudet keihard bewezen bewijs hebben op welk onderwerp dan ook om de gevestigde orde onderuit te halen.
Dat dat op een aantal gebieden lukt is te prijzen nu nog op de grootste farce ooit.
Daarom blijf vooral info aandragen naar de fvd en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt, maar dan hoef je jezelf ook niets te verwijten.
En verder ben je zelf Source niets en niemand anders.

Komende verkiezingen: geen stem.

Dit is precies hetgene waar ik me soms kan irriteren aan mensen. Zodra je ook maar iets hoort wat niet in je straatje past: hoppa meteen de handdoek in de ring gooien... Terwijl ik bij mezelf denk van, laten we even rustig afwachten en kijken hoe dit verloopt en wat er precies van waar is... er kunnen nog zoveel haken en ogen eraan hebben waar je geen weet van hebt... mss dat het landelijke bestuur hier niet eens achter staat... etc, etc, etc...

Bovendien is het niet de eerste keer dat de PVV zomaar forum aanvalt op dingen die achteraf onterecht waren, van de lokale PVV fracties is het wel bekend dat die niet altijd even professioneel zijn.

Kevin

Sorry voor de vetgedrukte letters, ik wilde één woord vet maken, maar blijkbaar is dat niet goed gelukt.

Kevin

Waarom ik dit keer geen stem zou geven (voorlopig) is omdat ik dan beslissingen uit handen geef en er mee ingestemd heb hoe ze dat gaan doen.
Als ik niet stem heb ik ze dat niet gegeven.

Dat ben ik met je eens KefirKev. Uiteraard moet duidelijk worden hoe het precies zit.
Maar de stemmingmakerij is in ieder geval begonnen op Twitter.

Na 911 zei Bush 'if you are not with us you are against us'. Dat zette me aan het denken: je krijgt dus geen keus. En vrijheid is dan dus de mogelijkheid om iets te kiezen binnen de beperkingen die ze je geven.
Dus ik kies niet (voorlopig)

Frits

Klopt Anna. Laatst zag ik op FB ook een comment van iemand over die "spirituele" uitzending van Ybeltje van ON!, en die zei ook meteen van dat die zich uit laat schrijven vanwege die uitzending... en dan denk ik bij mezelf van... kom op mensen... je gaat toch niet meteen uitschrijven vanwege een zo'n domme uitzending? Terwijl uiteindelijk die uitzendingen zijn stopgezet en Ybeltje eruit is gegooid...

Niet dat ik op dit moment veel waarde hecht aan ON!, maar ik geef dit even aan als voorbeeld...
Er zijn teveel van dit soort voorbeelden... Mensen leven en besluiten echt letterlijk met de minuut van de dag... en handelen alleen uit emotie zonder ook maar enig besef te hebben van wat er nog meer in het plaatje kan passen.

Kevin

Gadverdamme, wat is die Rutte toch een gluiperd, hoe die daar smiechterig zit te lachen in dat filmpje (op het eind).En die De Jonge vertrouw ik al helamaal niet.

Mensen leven en besluiten echt letterlijk met de minuut van de dag… en handelen alleen uit emotie zonder ook maar enig besef te hebben van wat er nog meer in het plaatje kan passen.

Kevin

Het begon al in de tijd van de metro en spits krantjes veel koppen weinig inhoud.
De mens van tegenwoordig is niet of nauwelijks nog instaat om door de illusie te kijken en daarmee erg vatbaar geworden voor one liners ed en daar maken de duistere krachten dankbaar gebruik van met opmerkingen als boven zijn dan het gevolg.

Daarom is en blijft het van belang om de feiten zo goed mogelijk voor het voetlicht te brengen zodat er ten alle tijden de andere kant te lezen valt voor n ieder die daar naar op zoek is.

Gadverdamme, wat is die Rutte toch een gluiperd, hoe die daar smiechterig zit te lachen in dat filmpje (op het eind).En die De Jonge vertrouw ik al helamaal niet.

Ja, dat is overduidelijk idd. Alsof hij al gewonnen heeft met al zijn idiote acties die Nederland alleen maar de kop kost.

FvD-journaal met o.a. een interview met huisarts Rob Elens oer hydroxychloroquine:

Interview met Elens vanaf 18:40 tot het eind.

Mike

Heb een lijstje met vragen gestuurd naar de FvD en een goede reply gehad.
Er is toegezegd dat ze er mee aan de gang gaan in de 2e kamer.
Ik hoop dat meer mensen dat gaan doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan