FvD

Klopt inderdaad. De wereld zit vol met mensen waarvan de amygdala buitenproportioneel opgezwollen is. Emotioneel impulsief en inderdaad als kleine kinderen in dat ze alleen hun eigen zin willen doordrijven. Instant gratification

Dit is het progressief rechtse "denken" wat vaker dan niet het spuien van ongenoegen blijkt zonder dat er vervolgens naar een oplossing wordt toegewerkt.

Progressief rechts zal anderzijds denk ik niet in hun hoofd halen om op linkse partijen te stemmen. Dat zal dan alsnog fvd of pvv worden vermoed ik.

Feitelijk is PVV helemaal niet zo'n rechtse partij.

In heel veel opzichten is hun politiek vrij links leunend  en in sociaal opzicht zijn ze zelfs vrij autoritair.
Sinds de komst van de FvD hebben ze wel een aantal punten overgenomen in hun partijprogramma, zoals bijvoorbeeld het bindend referendum.

Toch is het nog steeds een partij met maar één echt lid, en de koers wordt ook uitsluitend door dit kopstuk"God Emperor" Wilders bepaald.

Ik zie die mentaliteit ook terug op Twitter onder PVV-kiezers: hun God Emperor Wilders is boven alle kritiek verheven.

Mike

Precies!

En mensen zijn blijkbaar ook alweer vergeten hoe de PVV totaal geen woord bij daad heeft gevoegd. Terwijl ze alle gelegenheid hadden!

Als de PVV daadwerkelijk een partij zou zijn geweest die voor zijn achterban was opgekomen, waarom heeft men zich dan zo slap opgesteld in de hele kabinetsformatie van kabinet Rutte-1?

"Niemand wilde met de PVV regeren, maar door hun kamermeerderheid hebben ze een minderheidskabinet gedoogd"....

Wacht even.. WAT????!!!
Als ik in Wilders zijn schoenen had gestaan dan had ik daar geen genoegen mee genomen!

Ik zou mensen uit mijn partij naar voren hebben geschoven wanneer ze competenties hadden om ministerposten te bekleden. Waarom is dat niet gebeurd? Ze zijn in een positie gaan zitten waarbij ze effectief helemaal niets aan het geldende beleid hebben gedaan. Als ze ministers hadden geleverd en hun zetels hadden opgeëist hadden ze effectief zaken immigratiedruk, de EU en bijvoorbeeld ontwikkelingssamenwerking kunnen aanpakken!

Over controlled opposition gesproken.

Wilders staat er ook om bekend alles alleen te willen doen. Maar op zich vraag ik me af dat als hij de kans krijgt met Baudet samen te kunnen regeren hij dit wel wil doen. Ik denk van wel. Dan is er toch niet zo heel veel aan de hand voor de aankomende verkiezingen als mensen en op pvv en fvd gaan stemmen?

Ik voorzie ook geen problemen voor een samenwerking tussen Baudet en Wilders.

Ik zag nog deze week hier een link voorbij komen bij pedofilie die mij eraan herinnerde dat mijnheer "W' aanwezig was volgens getuigen bij satanische offer feesten

Dan zie ik hem persoonlijk liever achter tralies

Dat moet eerst bewezen worden, Henk. Er wordt zoveel beweerd. Ook Wilders is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Mike

Dat heb ik ook gelezen en een foto van gezien. Maar daarbij is wel de vraag wat de reden van zijn aanwezigheid is geweest. Als het al echt is. Wie weet gaat ie dat ooit nog eens naar buiten brengen op een manier waarbij het hele linkse partij kartel die daar daadwerkelijk bij betrokken zijn aan de schandpaal nagelt zodat ze allemaal achter de tralies verdwijnen. Wie weet wacht ie daarmee tot het juiste moment en heeft ie die troef al lange tijd in gedachten.
Bv een samenwerking met fvd wat naar mijn idee alleen maar voordelen gaat geven.

Ik ken ook het verhaal van Anne Marie van Blijenburgh die dit alles in een interview met Kevin Annett uit de doeken doet.. Geert wordt in dat interview inderdaad als naam genoemd.

Dat moet eerst bewezen worden, Henk. Er wordt zoveel beweerd. Ook Wilders is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Dat kan wel zijn maar als ik mijn naam op zag duiken in zo'n verband dan zou ik de website die dat publiceert / schrijft wel voor het gerecht slepen en het staat er allemaal al een paar jaar.

Intussen loop ik helemaal niet zo ver weg met "W".

Het gaat niet om of je wel of niet Wilders aanhangt, het gaat er om dat dit onomstotelijk bewezen moet worden. Tot die tijd moet hij als onschuldig beschouwd worden, of hij deze beschuldigingen aanvecht of niet.

Mike

Wilders heeft lange tijd in Israel verbleven en wou daar geen commentaar op geven op een vraag van een journalist. Ik vind hun programma op zich goed en hij is een van de weinigen die tegengas geven tegen dit cultuur-marxisme en het gevaar van de islam. Maar dit vind ik toch nogal vreemd. Mss komt daar de controlled opposition vandaan ?

In Pizzagate heb ik een.link geplaatst eergister geloof ik over pedogedoe in Nederland, België en daarin wordt Wilders ook genoemd, dat hij ook bij de "offerfeestjes" aanwezig geweest is. Ik ben er niet bij geweest dus weet het ook niet 😒, heb het al eens via een andere bron gelezen, dus of hij nu te vertrouwen is???

Het gaat niet om of je wel of niet Wilders aanhangt, het gaat er om dat dit onomstotelijk bewezen moet worden. Tot die tijd moet hij als onschuldig beschouwd worden, of hij deze beschuldigingen aanvecht of niet.

Vind ik ook!
En verder vind ik Wilders voorlopig wel "okee". Wat betreft m'n eigen gevoel over Wilders... geen idee... Bij Thierry heb ik een heel goed gevoel. Bij sommige mensen voel je goed aan of ze wel of niet deugen, maar soms zijn er ook mensen waarbij ik geen flauw idee heb...

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan