FvD

In dat filmpje wat ik hierboven heb geplaatst zegt hij dat hij stopt als lijsttrekker als er dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen, en dat er eerst een onderzoek afgewacht word... Dus dan is hij nog niet gestopt toch? Of snap ik het verkeerd?

Kevin

Je hebt helemaal gelijk, hij treedt af als UIT ONDERZOEK blijkt dat de in de media geuite beweringen kloppen. FAKE NEWS!

Mike

Ja toch?? Dan heb ik het dus toch goed begrepen! De media zit nu al rond te strooien dat Thierry ermee kapt!

Dit is ongelooflijk!!

Kevin

Persoonlijk vind twee andere heren van FvD gevoelsmatig geschikter als leider dan Baudet.

Baudet zou misschien beter pr-dingen en lezingen etcetera kunnen doen in plaats van een politieke functie.

Wie weet is het al die tijd vanaf begin een rol geweest van Baudet. Veel aandacht van burgers naar forum.
Em dan vlak voor de verkiezingen nog meer aandacht om dan vervolgens op te stappen. In de hoop dat de stemmen naar zijn opvolger gaan.

Baudet zegt: "Als dat dan de situatie is wil ik als hoogste persoon in deze politieke orde de politieke verantwoordelijkheid daarvoor nemen".

Dat vat ik op als: "eerst een onderzoek doen en dan pas beslissen".

Ik vind Thierry uitermate geschikt als partijleider. Sietske Bergsma zie ik niet zitten. Sowieso geen vrouw, dat geeft altijd ellende.

Mike

Ik zie een schaakspel van Baudet aankomen. Hij zegt: "Als trial bij media normaal word dan stap ik op".

Volgens mij pakken de media deze trial hiermee meteen op. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontvouwen! En FVD staat hiermee ook nog eens extra in de schijnwerpers.

Kevin

Ben het met je eens, Kevin. 5D chess! Wat nou als Baudet weet dat dit een door de AIVD opgezette val is en hij dit bloot gaat leggen?

Mike

FvD wordt gebruikt als afleidingsmanouvre. Vandaar dat Thierry ook spreekt over 'trial by media'. Ik denk dat zijn wraak zoet zal zijn, want volgens mij weet Thierry exact wie er achter deze berichten zitten. Thierry is dan ook niet afgetreden, hij wacht het onderzoek af.

Mike

Vreselijk dit! Te veel toeval zo vlak voor de verkiezingen. Ik vraag me ook af wat de achtergrond is van die jongens die zulke uitspraken doen (als het al waar is). Het zou me niet verbazen als ze geld krijgen om de boel van binnenuit te saboteren.

Het succes van fvd evenals trump was een complete verrassing 4 jaar terug. In die 4 jr tijd hebben tegenstanders genoeg tijd gekregen om eens goed na te denken hoe dit niet meer te laten gebeuren. Kijk maar naar usa.  Heel triest dit.

Maar ik hoop toch echt dat Thierry op de kieslijst blijft staan. Ook al staat hij op plek 30, de achterban stt toch massal op hem

Thierry staat op nr. 1 en blijft daar ook. Hij is helemaal niet opgestapt. Don't believe the hype!

Mike

Journalist Eric van de Beek vindt dit een slimme zet van de politicus. “Hij maakt duidelijk onderscheid tussen onterechte kritiek van de mainstream media (trial by media) en terechte kritiek. Hij stelt zich beschikbaar als lijstduwer en zal daarmee zoveel stemmen binnenhalen dat hij na de verkiezingen van 2021 het lijsttrekkerschap weer kan oppakken,” schrijft hij.

https://www.ninefornews.nl/heeft-thierry-baudet-juist-een-slimme-zet-gedaan/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan