butterfly2023
Well-known member
Ja dat geloof ik werkelijk.https://www.fatsforum.nl/threads/ge...che-wetten-van-dr-ryke-hamer.3444/post-552600
Geloof jij werkelijk waar dat het weghalen van een gezwel op je linker middelvinger de oorzaak is van een dikke plaklaag op de tong en ernstige afname van spierkracht, en zichtproblemen?
Als ik zo je verhalen lees dan kan je de beste voeding tot je nemen, volledig alle gifstoffen uitbannen, jezelf helemaal volstoppen met de beste supplementen in de juiste dosering, en nog steeds maar zieker worden.
Op een zieke bodem groeit niets goeds, hoe hard je ook je best doet en het goed je het ook probeert.
De reguliere geneeskunde brengt ons in onbalans. Ik had een gezwel/tumor op mijn hand (volgens kliniek 'onschuldig plekje' en hun diagnose klopte ook geen eens). Dit had ik na de rontgen. Volgens germaanse geneeskunde heeft zoiets een mentale oorzaak daar geloof ik niet direct in. Schade kan ook gewoon door een behandeling komen! Heb hier al vele voorbeelden van gehoord van mensen.
Waarom je besluit zo'n behandeling te doen (rontgen) kan wel in een periode van veel stress. Ik heb letterlijk een uur met 'n mondkapje moeten lopen in dat stomme ziekenhuis. En ze zeiden 'nee hoor, het kan geen kwaad!' Kreeg geeneens uitleg over de duur van die X ray. had nee moeten zeggen, het is net een fabriek en je word gewoon opgelicht waar je bijstaat.
De tumor was opruiming, het wegsnijden heeft die opruiming in de weg gestaan.
Dus ja, dan ontstaan er andere en nieuwe problemen, want dat lichaam wil naar balans blijven gaan.
Zo ervaar ik het. Waarom zou ik dit verzinnen. De tong is nog steeds niet goed.
Ben weer artikelen gaan schrijven. Geen alcohol. Ik heb nu nog steeds een poliep onderaan de darm, probeer hier een oplossing voor te vinden. het jeukt ook. Gisteren veel gelezen over aambeien, maar dat is toch iets anders. Ik zie dat daar kokosolie voor aan wordt geraden, h202 foodgrade 3 procent. Eventueel natuurlijke zalf.
Ivermectine, panacur, tot nu toe heeft dat nog niet geholpen. Als iemand iets weet, alle tips zijn welkom. Bioresonantie?
Conclusie, blijf weg van de reguliere geneeskunde behalve als je b.v. een been breekt.