Gaat niet goed wat nog te doen

ik heb zelf bedacht voor een ontsteking die ik momenteel heb (ik zal niet teveel uitwijden):
Ivermectine, panacur. Vitamine E. Hopelijk doet het zijn werk. Kangenwater heb ik nu niet tot mijn beschikking.

ik heb zelf bedacht voor een ontsteking die ik momenteel heb (ik zal niet teveel uitwijden):
Ivermectine, panacur. Vitamine E. Hopelijk doet het zijn werk. Kangenwater heb ik nu niet tot mijn beschikking.
Ik zou niet weten of het werkt, ik heb daar geen kijk op, iemand anders op het forum ook niet denk ik. Laat maar weten of het werkt.

ik ga het toch even in de groep gooien.
Ik had dus een gezwel op mijn linker middelvinger. Dit was onschuldig volgens de chirurg, maar helaas is het weggehaald, een operatie die volgens hun geen kwaad kon maar waar ik ernstige gevolgen van heb ondervonden.
O.a. dikke plaklaag op de tong en ernstige afname spierkracht, zichtproblemen. Mijn vraag is zouden antiparisitaire middelen (hoog inzetten) o.a. panacur hier ook voor ingezet kunnen worden? Hopelijk is het nog niet te laat.

Toen ik het nog had op mijn vinger wel panacur en ivm ingezet (misschien niet genoeg) maar dat hielp daar niet voor.
https://www.fatsforum.nl/threads/ge...che-wetten-van-dr-ryke-hamer.3444/post-552600

Geloof jij werkelijk waar dat het weghalen van een gezwel op je linker middelvinger de oorzaak is van een dikke plaklaag op de tong en ernstige afname van spierkracht, en zichtproblemen?

Als ik zo je verhalen lees dan kan je de beste voeding tot je nemen, volledig alle gifstoffen uitbannen, jezelf helemaal volstoppen met de beste supplementen in de juiste dosering, en nog steeds maar zieker worden.
Op een zieke bodem groeit niets goeds, hoe hard je ook je best doet en het goed je het ook probeert.

ja dat geloof ik werkelijk en ervaar ik ook werkelijk. En heb ook geen enkele behoefte aan mensen die zich hierover niet inlezen of mij niet serieus nemen. Op dit forum wordt zelf gezegd dat operatie van gezwellen en tumoren slecht is- maar zodra ik het zeg klets ik ineens uit mijn nek. Wat klopt hier niet. Ik denk dat ik het wel helder zie.
Maar zodra iemand anders een soortgelijke ervaring heeft is het ineens wel heilig.

Natuurlijk hoor ik ook om mij heen dat ik zelf ook gezond moet leven, en zoveel mogelijk zelf moet doen om het niet erger te laten worden. Maar dit is - niet voldoende!

Ik denk dat ik het wel helder zie.

Een beetje een contradictie : ernstige gevolgen O.a. zichtproblemen.

Je gelooft te veel in je hypercondergedoe. Daarnaast lees ik alcohol. En precies probeer je iets een tijdje en dan weer iets en dan weer iets.

Veel advies ga ik niet geven want dat helpt toch niet : melk, eieren en vlees. Sole, citroen en magnesium

En met de rest doe je wat je wil.

• Leuk
Waarderingen: Bull

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug