Gaat niet goed wat nog te doen

Die vriend is geen vriend. Stop ermee.
ben vaak flink angstig geweest. In de auto bijvoorbeeld wilde ik de deur open doen, ging hij met z'n voet op het gaspedaal. Terwijl ik half uit de auto hing.

Of bij mensen gingen we aan de deur (hij had mij gebracht, omdat ik de trein gemist had). Ging hij keihard bij hun door de intercom schreeuwen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Mij in restaurants voor lul zetten.

Hij is ook een stukje ouder, in die zin had ik gehoopt dat hij mij zou helpen met mijn gezondheid. Dat blijkt toch een utopie. Ik verdiep mij al langer in weston price voeding dan hij. Zelf mankeer hij ook van alles.
Ach ja.

Laatst bewerkt:
Waarom maak je geen einde aan die vriendschap.
Die man is gevaarlijk.
Neem de telefoon niet op. Laat het licht uit zodat hij niet ziet dat je thuis bent.
Laat dag en nacht de gordijnen dicht. Dat is allemaal lastig ja. . even doorbijten.

Het enige bewijs dat je hebt van die kliniek IS OP PAPIER. Mondeling telt niet.
Ga je nu opeens naief worden?
Lijkt mij belangrijk ook een verslag van het ziekenhuis op te vissen, waarom een rontgen gemaakt is en dat die gemaakt is.

Deze 'vriend' is ook aan de deur geweest, bij een vriendin uit Alkmaar. Hier ook al eens over gepost. Een bizar verhaal, ik besloot zelf toen minder met haar om te gaan in verband met haar politieke standpunt. Omdat zij een Joodse achtergrond heeft, anti Trump is en ik het gevoel had dat zij vrij heftige poilitieke ideeen heeft. Ze hield een compleet dagboek bij op Facebook wat ik wel wat naief vond, maar ieder z'n ding; ik houd op zich wel van aparte, creatieve artistieke mensen.

Inmiddels ben ik zover dat ik niet in de valkuil van extreem anti-semitisme wil trappen omdat zij ook een aardig persoon is. Ik heb nog een andere kennis die ook Joods is. Daar soms wat moeite mee, omdat zij zichzelf een trotse zionist noemt. Los daarvan is zij verder een aardig persoon. En haar roots, daar houd ik me verder niet mee bezig. We praten ook nooit meer over politiek de laatste tijd maar meer over andere onderwerpen.

Nu zit vriendin nr. 1 in Den Helder bij haar man, hij heeft een aanval van afasie gehad zag ik op social. Dat is natuurlijk best heftig. Was laatst zelf ook in Den Helder, bij 1 of andere markt, ik vind het maar een kille stad. Alsof de tijd daar stil heeft gestaan en het onderontwikkeld is. En het waait altijd zo hard!

Die vriendin geeft hem 24/7 logopedische begeleiding. Ja zo heb je een leuke vriendin en zo heb je geen vriendin meer die met de Noorderzon vertrokken is. Bij haar huisje hier in de buurt waar ze niet meer vertoeft, is het onkruid zo ongeveer tot aan de dakgoten gegroeid. Wat zou ik dat even graag willen snoeien!

Zou kunnen dat mijn 'vriend' jaloers was. Zij had hem ook geblokt. Toen ging hij dus verhaal halen bij HAAR. Mijn vriendin. Hij ging bij haar aan de deur. Dat overschreed toch alle grenzen! Dat is natuurlijk niet normaal.... misschien om te stoken, of hij was eenzaam..

Er zijn meer mensen die hem soms gevaarlijk vinden hoor, een man uit de stad moet hem ook niet. Omdat hij zich soms zo idioot gedraagt. Soms is hij heel timide. Maar het is toch wel een voorbeeld van een klassieke narcist. Ik ben opgegroeid met een moeder die heeeeel narcistisch gedrag vertoonde, en later had ik ook wel eens vrienden/vriendinnen met dit gedrag. Dus dat is blijkbaar een type persoon wat ik vaak aantrek soms.

Is niet het meest leuke type persoon. Maar het is natuurlijk ook zo dat mensen die veel ouder zijn in een heel andere levensfase zitten. En wij zijn er nu eenmaal op gebouwd om ook regelmatig alleen te zijn, om te filosoferen tot bezinning te komen en gewoon tot onszelf te komen.

Eigenlijk, zijn we net apen. Zo vindt ook mijn Joodse 'vriendin'.

Wat ik wel weet is dat ik nooit meer aan mensen moet hechten, kennelijk verdwijnen ze allemaal weer uit mijn leven.

En jullie 2 houden hier op dit forum een compleet dagboek bij. Ga eens met elkaar prive chatten of whatever.
En tegerlijktijd mss ideen opdoen voor een of andere soapserie.

SORRY, YOU ARE RIGHT.

Maar - het moet niet zo zijn dat er niets meer gezegd gaat worden.
Kijk bv bij Ivermectine. alle ervaringen worden gedeeld.
I
Wel inderdaad to the point blijven.
Misschien een topic ERVARINGEN DELEN?

Laatst bewerkt:
Vraag aan het ziekenhuis je verslag van je operatie op papier.
Mogen ze niet weigeren. Even on-topic. Ik dacht dat je in een voorsteltopic alles mocht typen maar kennelijk niet.

Ik heb het verslag gisteren opgevraagd. Ik weet bijna zeker dat ze mij dit NIET toe gaan sturen. Die kliniek.
Ik heb (de operatie was vorig jaar april 2023) toen ook gebeld naar hen, en gemeld wat de complicaties zijn na de operatie.
Ze belden mij toen op, en waren kortaf. "Dit komt niet door de operatie". Ze hebben dat verder ook niet bekeken.

in mijn geval 100 procent zeker wel. Direct daarna ontstaan.

Rontgen maakt cellen kapot. Die gaan ergens anders groeien om de balans te herstellen.
Lees de artikelen van Daniel Derduwen: hoe ontstaan kanker. Kanker is een genezingsproces.

Rontgen is heel kankerverwekkend. Na mijn eerste rontgenfoto's kreeg ik ook problemen met mijn darmen. Na nog meer rontgenfoto's kreeg ik bultjes.
Het is gewoon heel slecht en ze passen dit te pas en te onpas toe. Dit is eigenlijk gewoon moord! Ik ga even een artikel schrijven nu. Anders verander ik straks nog in een rontgenapparaat!

Waarom maak je geen einde aan die vriendschap.
je stuurde mij iets over gordijnen dicht doen enz. Ik kan die post niet meer vinden. Ik denk dat die post verwijderd is. Jammer. Ik wilde typen, dat dat wel wat extreem is. Je gaat niet de hele avond met het licht uit zitten. Dat doet niemand.

Misschien kunnen jullie nummers uitwisselen en prive verder gaan met deze gesprekken? Zomaar een idee hoor. Of zeg ik nu iets raars?
Dat is wel ingewikkeld hoor, want zo weet niemand van hun problemen en hebben ze geen aandacht.

Het probleem is dat het topic telkens vetgedrukt komt en je dan gaat kijken om 1/ dat vetgedrukte weg te halen en 2/ in de hoop dat er iets informatief/nuttig staat

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan