Ik haal vlees bij de boer en rauwe melk.
Eet veel gember kurkuma en avocado en honing
Slik vitamine D zink en magnesium en wandel elke dag 15 km. Genoeg om fit te blijven.
Oh ja ik douche elke dag koud voor 4 minuten.
Ps. Die buurman spoort niet maar dat komt waarschijnlijk omdat hij al 10x geprikkert is
Klopt, altijd als ik hem tegenkom begint hij over c***. Die laatste booster had hij niet genomen maar die anderen wel. En maar doorroken, lol. Echt he.
Ik lees, wat je eet.
Nu is het aan een ieder om hier wel of geen kangenwater bij te drinken, momenteel verdraag ik dit niet zo goed. Ik heb dan ook niet zo'n sterk lijf als Donald Trump
Wel super dat hij winnaar v.d. eerste Republikeinse voorverkiezingen in Lowa is.
Jij consumeert geen kangenwater, denk ik., David Johannes.
Ik ga maar weer eens een schriftje bijhouden. Ik wil graag indien mogelijk aansterken. Maar heb ook zenuwschade. Lees hier op het forum dat sommige anderen dat ook hebben.
Ik heb dit opgelopen bij acupunctuur. Na de operatie vinger is het erger. Daar is ook een lidocaine verdoving gebruikt, voel me sindsdien nooit meer echt helder in m'n hoofd. Verdraag slechter voeding, en medicijnen/supplementen.
Ja zo'n operatie herstelt natuurlijk niet de balans in het lichaam. Dus ik had het misschien uit moeten stellen.
Ik heb in huis: Vit. D3 druppels 1000 IE. Zink Picolate van Solgar. Magnesium citraat van Now (heb wel eens gehoor dat daar grote hoeveelheden arsenicum inzitten, of het ideaal is, weet ik dus niet).
Dus dat kan ik nemen.
Slikte de afgelopen weken ook hoge d3 k2. Zie dat dat hier op het forum niet gedaan wordt.
Bij mij is er dus schade ontstaan, door behandelingen, er zal wellicht meer nodig zijn. IK wil ook graag van die slepende moeheid af.
Tips?
Misschien weer magnesiumvoetenbaden en opnieuw een homeopaat in de arm nemen hoewel ik ook graag al 'n hoop zelf doe.