butterfly2023
Well-known member
Helaas nu ik koppel dit aan de operatie aan de hand - een erg ontstoken oog. Ik wil er niet gelijk van alles indruppelen. Iemand ervaring met de ogentroost van Weleda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
soleHelaas nu ik koppel dit aan de operatie aan de hand - een erg ontstoken oog. Ik wil er niet gelijk van alles indruppelen. Iemand ervaring met de ogentroost van Weleda?
Sole drinken bedoel je neem ik aan.
Neen, in je oog druppelenSole drinken bedoel je neem ik aan.
dank je wel, maar ga ik niet zomaar doen, sole in het oog.... Eerst maar even aanzien zo.Neen, in je oog druppelen
Je weet toch wat sole is ? Als je in de zee zwemt komt er sole in je ogen, als je in het zwembad zwemt water met chloor.dank je wel, maar ga ik niet zomaar doen, sole in het oog.... Eerst maar even aanzien zo.
sole is water met keltisch zeezout.Je weet toch wat sole is ? Als je in de zee zwemt komt er sole in je ogen, als je in het zwembad zwemt water met chloor.
En wat is de oogspoeling die je bij de apotheek koopt ?
zou kunnen helpen. Besef nu wel wat de (kleine) operatie gedaan heeft. Met het zenuwstelsel en ook vooral de ogen, het gevoel dat ze 'n beetje naar achter trekken, beide ogen zijn pijnlijk en rood, is 'n naar gevoel. Daarom ben ik toch op zoek naar een behandelaar. Is iemand bekend met: https://homeopathie-culemborg.nl/Je weet toch wat sole is ? Als je in de zee zwemt komt er sole in je ogen, als je in het zwembad zwemt water met chloor.
En wat is de oogspoeling die je bij de apotheek koopt ?
Ries Ijsseldijk Sint Pancras https://homeopathieijsseldijk.nl/ zou iets kunnen zijn. Ben er wel eens eerder geweest. Heb behoorlijke klachten na operatie aan vinger. Slecht zicht, mijn stand van mijn ogen is anders. Erge duizelingen. Meer ontstekingen in mond. Moet toch iets proberen. Omtrent behandelaar, zelf kan ik dit niet verbeteren.Er staat niet welke opleiding hij heeft en welke prijzen hij hanteert.
Zou voor mij niet goed genoeg zijn.
Zoek in je eigen buurt.
Voor de mensen die hier quercetine slikken, nemen jullie 1 van deze 2 ?
Quercetine kopen - Natural Super Quercetine met Zink
Quercetine kopen doet u op Naturalquercetine.nl! 100% plantaardig en natuurlijk. Geef uw gezondheid een boost met deze krachtige voedingssupplementen!www.naturalquercetine.nl
Welke zouden jullie mij aanraden? De ene is met c en zink erbij, in de andere variant, die extra sterk is, zit vitamine c, zink, d3 en k2.
sperziebonen en tomaten zijn natuurlijk niet weston price. Maar oke, er blijft nog eea over.Quercetine zit in "onder meer appels, bessen, bramen, uien, thee, knoflook, bieslook, peper, koriander, venkel, koolsoorten, kappertjes, cacao, sperziebonen, noten, citrusvruchten en tomaten."
Copyright (C) Orthokennis https://www.orthokennis.nl/nutrienten/quercetine
Echte voeding dus, geen pillen. Extra voordeel is dat er geen cellulose in voeding zit. Cellulose is vreselijk slecht voor je.
Kom op dame, je zit hier al jaren op het forum. Je weet beter
Suppletie is ook niet WPsperziebonen en tomaten zijn natuurlijk niet weston price. Maar oke, er blijft nog eea over.
Ik weet weter? Nou ja, de mensen slikken hier toch ook massaal ivm en avm?
Suppletie is ook niet WP
Is dat zo? Slikken de mensen hier 'massaal ivm en avm'? Zal wel meevallen. Gezien het draadje erover ligt het wel wat
Mike slikte zelf n.a.v. een spiertest quercetine, nac en zink.Suppletie is ook niet WP
Is dat zo? Slikken de mensen hier 'massaal ivm en avm'? Zal wel meevallen. Gezien het draadje erover ligt het wel wat genuanceerder denk ik.
Soms weet ik bij jou nou nooit of je nou pro of anti dit forum en diens leden bent. Wonderlijk is dat.
Als Mike in de sloot springt, doe jij dat dan ook?Mike slikte zelf n.a.v. een spiertest quercetine, nac en zink.
zie post #5.666
Ik men van mening van supplementen wel degelijk soms nodig zijn. Quercetine kan je ook nemen zonder vit c en zink en d3/k2 erin
Mooi citaat uit de bijbel die ik toevallig lees.Als Mike in de sloot springt, doe jij dat dan ook?
Ga jij nou maar eens lekker gewoon goed eten en maak je wat minder zorgen. Het leven komt dan vanzelf wel op zijn pootjes terecht voor je.
Bekijk bijlage 34465
Sorry hoor, maar hoe vaak moeten we dit verhaal nog aanhoren? Begint best irritant te wordenMooi citaat uit de bijbel die ik toevallig lees.
Maar meid, in deze heb je geen gelijk. Ik heb zenuwschade door acupunctuur, moeite met bewegen, er is een gezwel weggesneden waarna ernstige complicaties (veel meer gezwellen ontstaan). Ik heb een tijd lang veel kangenwater gedronken maar nu wordt het weer afgeraden want zou niet goed zijn voor bijnieruitputting. "gewoon goed eten"? Te makkelijk gezegd. Ik vind dat nogal wat om dat op afstand te zeggen. Vast goed bedoeld maar in dit geval niet afdoende.
IK ben erg ziek, maar dat komt niet over.
Overigens, ja goed eten, altijd goed, als je het kan verdragen, waar ik na de operatie ook moeite mee heb ivm ernstige darmklachten. Altijd moe. Wellicht ook door de veedoving aldus een natuurgeneeskundig therapeut maar ook door de ingreep en sich.
Maargoed, gewoon goed eten.
Nieuwe koelkast ben ik nog mee bezig want moet 't wel kwijt kunnen.