Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook hoiBINC??? Hoioioioi.
iwat zou je aanraden?
Galblaas aanslingereni
Iets voor in de plaats van koffie? waar gaat het om, om een opkikker of gewoon hydratatie?
Naast vloeibare voeding natuurlijk met voldoende vetten wat meer zuren in combinatie met vet? Leverreiniging? Geen idee natuurlijk wat je zelf al hebt ondernomen. Je kunt ook nog denken aan kruiden en probiotica. Tijdelijk galbladder nemen van Ancestral geeft wellicht ook verlichting.wat zou je aanraden?
Ik ken geen krachtigere aanduwer van de galblaas dan botervet. Volvette zuivel, met name rauwe melk, zou wel eens de oplossing kunnen zijn!
Mike
Als je galbladder wil proberen, ik heb nog een hele pot staan. Daarvan kan ik wel een paar toe sturen als je wil om te proberen. Let wel op met de dosering want je kan ook snel diarree van krijgen. Stuur maar bericht als je ze wil proberen.Die laatste nog niet geprobeerd
Oh wat leuk. Heb heel vaak aan jou gedacht. Hier gaat het redelijk. En bij jou? Hoe is het met je dochter?Hey Binc, wat toevallig, ik vroeg me juist van afgelopen weekend af hoe het met jou is.
Allen: Ik raak juist verstopt van rauw melk. Daarentegen met de zelfgemaakte kefir van RAUW POWER starter van die zelfde melk gemaakt geen probleem.
Nou ik snap het wel, geen goede eiwitvertering.Oh wat leuk. Heb heel vaak aan jou gedacht. Hier gaat het redelijk. En bij jou? Hoe is het met je dochter?
Wellicht werkt het beter omdat kefir minder suikers heeft dan melk en zuurder is? Geen idee wat de verklaring daarvoor is. Anders gewoon afwisselen ofzo op een dag?
Ik eet niet andersIk ken geen krachtigere aanduwer van de galblaas dan botervet. Volvette zuivel, met name rauwe melk, zou wel eens de oplossing kunnen zijn!
Mike
Welke gebruik jeIk wil nogmaals de aandacht vestigen op extra ENZYMEN. Is in ieder geval te proberen.
In meer dan 12 jaar is dat het enige supplement dat mij AANWIJSBAAR goed heeft geholpen.