Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, magnesium helpt om te kunnen ontspannen. Magnesium en calcium moeten beiden ook in balans zijn. Datzelfde is ook zo met kalium, natrium en chloride. Ik las een artikrl dat kalium zinvol is bij poliepen. Zal later op me telefoon kijken of ik dat artikel nog kan vinden en dan stuur ik het je wel.Zelf kreeg ik voorgeschreven (onlangs) Schussler 7 = Magnesium en schussler 2 = Calcium. Ik kreeg dit vanwege een soort onrust in mijn lijf, die lijkt nu beter te zijn.
Kalium krijg ik waarschijnlijk uit kokosyoghurt die ik iedere dag neem (een paar kleine lepels). Ik merkte wel iets. aandrang om te plassen terwijl er dan te weinig komt. Over het algemeen plas ik genoeg.
Donderdag heb ik afspraak met haar. (L.I.F.E ). Om gezond te zijn moet het lichaam dus wel in evenwicht zijn met allerlei zouten.
Een van de redenen waarom ik voorzichtig ben met IVM/AVM.
Ik merk wel degelijk kleine verschillen ten gunste of ten ongunste, net zoals jij.
Via de URL kom ik op de homepage en zie niks over een artikel van b12. Kun je het nog eens proberen?Weer een goed artikel van een opleidingsinstituut.
B12
Home - Natura Foundation
Kennisplatform voor de natuurlijke behandeling van gezondheidsklachten.www.naturafoundation.nl
Ja bedankt voor je tip. Maar ik ben dat niet van plan omdat ik nog steeds van overtuigd ben dat dit soort dingen een gevolg zijn van een spijsvertering die niet functioneert. Waarmee ik niet wil zeggen dat het onderzoek niet deugd of niet waar kan zijn. Maar eerder een gevolg vanBinc in principe kun je bij hen ook vragen stellen.
Ik zag vanochtend dat in het artikel een doorklik mogelijkheid is om meer info te lezen. Heb dat gedaan en zag dat ze refereerden naar meerdere aandoening zoals slechte spijsvertering. Ik heb ze daarna gebeld omdat het zeer interessant is dat bij steatitis (gele vet ziekte) vetten niet goed opgenomen worden maar opslaan als bultjes. Van de week kwam ik tot de conclusie dat ze dit destijds bij mijn kat hadden waargenomen samen met pancreatitis. Maar ik dacht toen dat die steatitis een vorm was van de hoedanigheid van de functie van de pancreas. Later las ik dat het bij paarden veel voorkomt en men daarvoor vitamine E en selenium voorschrijft. Verder lezende in dat onderwerp zijn er bij paarden met deze aandoening onderzoek gedaan naar de schildklierwaarden en daaruit bleek dat de vrije T4 te laag was ofwel een traag werkende schildklier.Binc in principe kun je bij hen ook vragen stellen.
Welke heb jij nu uiteindelijk gekocht? Het artikel was (uiteindelijk) van Bonusan.