Bull
Well-known member
Dat je geen idee heb is precies het probleem.Geen idee wat je bedoelt. Ik kan hier toch alles lezen en eventueel reageren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat je geen idee heb is precies het probleem.Geen idee wat je bedoelt. Ik kan hier toch alles lezen en eventueel reageren?
wat is dit nou? Een Amerikaanse site?https://drchw17.substack.com/p/2025-new-az-office-scheduling-now
Alstublieft, hier kan je een afspraak maken.
En laat even weten hier wat ze allemaal voor je kunnen doen.
Wat is het probleem, dat het in het Engels is?wat is dit nou? Een Amerikaanse site?
Je stuurt Romagi naar een hulpverlener in Texas? Sorry dit gaat me te ver.Wat is het probleem, dat het in het Engels is?
Je kan toch zelf de vertaalknop wel vinden?
Je stuurt Romagi naar een hulpverlener in Texas? Sorry dit gaat me te ver.
De tweede die ipv hier info op te nemen, meer bezig is met een dagboek.wat is dit nou? Een Amerikaanse site?
Lees gewoon eerst eens goed, ik bewijs een dienst door precies te doen wat gevraagd word.Je stuurt Romagi naar een hulpverlener in Texas? Sorry dit gaat me te ver.
amenHet is..... adem, rust...... adem uit, laat gaan, adem..... adem uit, wacht, geen paniek, je kan even zonder lucht en als je even wacht met inademen, kan je het diepst ontspannen. Wees stil en aandachtig. Gedachten komen en gaan, het zijn niet jouw gedachten, je denkt ze niet, ze komen slechts op en je hoeft er even geen betekenis aan te geven. Adem, dat is leven, laat gaan, laat los, er hoeft even niets.
Vloed en eb, dag en nacht, zomer en winter, leven en dood, verschijnselen, meer niet, maar ook niet minder. Een wonder is het, en jouw ware wezen ziet het, telkens weer eeuwen lang, want jouw ware wezen is niet stoffelijk, stoffelijk is een verschijningsvorm van energie: scheppingskracht en vernietigingskracht, cyclisch zoals al het stoffelijke. Het lichaam is onbelangrijk, maar kan bloeien als het hoogste aller geschapen vormen, even gelijk zijn aan de schepper, maar tijdelijk, want aan tijd gebonden. Dan sterft de vorm, maar de schepper die jij bent is niet stoffelijk, die was, die is en die komen zal, tot in eeuwigheid. Adem, want dat is nu. Besef hoe groots dit is.