Bull
Well-known member
Dat je geen idee heb is precies het probleem.Geen idee wat je bedoelt. Ik kan hier toch alles lezen en eventueel reageren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat je geen idee heb is precies het probleem.Geen idee wat je bedoelt. Ik kan hier toch alles lezen en eventueel reageren?
wat is dit nou? Een Amerikaanse site?https://drchw17.substack.com/p/2025-new-az-office-scheduling-now
Alstublieft, hier kan je een afspraak maken.
En laat even weten hier wat ze allemaal voor je kunnen doen.
Wat is het probleem, dat het in het Engels is?wat is dit nou? Een Amerikaanse site?
Je stuurt Romagi naar een hulpverlener in Texas? Sorry dit gaat me te ver.Wat is het probleem, dat het in het Engels is?
Je kan toch zelf de vertaalknop wel vinden?
Je stuurt Romagi naar een hulpverlener in Texas? Sorry dit gaat me te ver.
De tweede die ipv hier info op te nemen, meer bezig is met een dagboek.wat is dit nou? Een Amerikaanse site?
Lees gewoon eerst eens goed, ik bewijs een dienst door precies te doen wat gevraagd word.Je stuurt Romagi naar een hulpverlener in Texas? Sorry dit gaat me te ver.
amenHet is..... adem, rust...... adem uit, laat gaan, adem..... adem uit, wacht, geen paniek, je kan even zonder lucht en als je even wacht met inademen, kan je het diepst ontspannen. Wees stil en aandachtig. Gedachten komen en gaan, het zijn niet jouw gedachten, je denkt ze niet, ze komen slechts op en je hoeft er even geen betekenis aan te geven. Adem, dat is leven, laat gaan, laat los, er hoeft even niets.
Vloed en eb, dag en nacht, zomer en winter, leven en dood, verschijnselen, meer niet, maar ook niet minder. Een wonder is het, en jouw ware wezen ziet het, telkens weer eeuwen lang, want jouw ware wezen is niet stoffelijk, stoffelijk is een verschijningsvorm van energie: scheppingskracht en vernietigingskracht, cyclisch zoals al het stoffelijke. Het lichaam is onbelangrijk, maar kan bloeien als het hoogste aller geschapen vormen, even gelijk zijn aan de schepper, maar tijdelijk, want aan tijd gebonden. Dan sterft de vorm, maar de schepper die jij bent is niet stoffelijk, die was, die is en die komen zal, tot in eeuwigheid. Adem, want dat is nu. Besef hoe groots dit is.
1. Autoimmune diseases are NOT a thing. NO ONE’s immune system attacks itself. That goes against the Design of your DNA to preserve life at all costs
2. Adaptive immunity is a better word. As the environment inside of the body has not changed - toxins , viruses, vaccines, foreign DNA, repeated damage from repeated chemical introduction - therefore instead of “resolving” the body’s immune system simply “adapts” and “stays on” to be ready to defend 24/7.
3. Restore the vagus nerve so that all organs involved in immunity can function properly
4. Restore the gut flora
5. Clean the entire system out using iodine
6. Clean out liver and kidneys/lymphatics
7. Remove all poisons or non-nutrients from going in
8. Add all essential nutrients
The body heals itself and the adaptive immunity is no longer needed.
It’s too easy.
Western medicine just wants you to turn your immune system off with drugs …..
Mike
![]()
Everyone’s dose is different. It’s an increased dose until detox stops occurring. The detox scales will be tipped multiple times as you increase.
It’s a matter of weight of free iodine in the blood vs weight of toxin needed to be displaced where it is in situ.
I started at 2 mg of iodine, and ended at 550 mg of iodine. I stopped feeling detox symptoms after 350 mg.
For fun , and just to prove my point, I took 1,400 mg in one go, and had zero symptoms of detox.
It will force everything bad - out of you.
There’s a reason they had to eliminate this super mineral from everyone’s daily intake any higher than 150mcg.
None of their agenda to kill us all through their multitude of poison vehicles would have worked if we all had iodine in the body.
50 mg for 6 months = total resaturation dose and time for those depleted
1 mg for every 10 lbs = nutritional dose daily
> necessary for anti-cancer , anti-vaccine , and DNA-protection effects.
Full Detox happens north of 275 mg for majority of people. Some have to go higher-depends on how toxic you are.
Mike
Ik gebruik nu ook nog lugol's maar als deze op is neem ik de vorm die IET aanbeveelt:iK heb de lugol's nog staan zal dit volstaan?
Ik heb hem besteld. Eind deze maand binnen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen!Ik gebruik nu ook nog lugol's maar als deze op is neem de de vorm die IET aanbeveelt:
Oke Mike we zijn heeeel benieuwdIk heb hem besteld. Eind deze maand binnen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen!
Mike
Ik kreeg hem vandaag al binnen. Nog even goed uitvogelen hoe het met de dosering zit en dan ga ik los.Ik heb hem besteld. Eind deze maand binnen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen!
Mike