Gezondheid

• Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
The way people hold on to their cancer and disease causing chemical ladened fake food is mind boggling.

Them:

“Please help me be well”

“Also, don’t make me stop doing anything that is directly causing me to be unwell. Just give me a pill to take for it. Isn’t there some advancement in science or something?”

“Also, I’m not fat, I’m disabled. This is genetics. Quit fat shaming people.”

Mike

The way people hold on to their cancer and disease causing chemical ladened fake food is mind boggling.

Them:

“Please help me be well”

“Also, don’t make me stop doing anything that is directly causing me to be unwell. Just give me a pill to take for it. Isn’t there some advancement in science or something?”

“Also, I’m not fat, I’m disabled. This is genetics. Quit fat shaming people.”

Mike

Sommige mensen identificeren zichzelf graag als iemand die zielig is vanwege de aanwezigheid van lichaamlijke klachten. Ze zeggen van de klachten verlost te willen worden, maar willen er niet meer voor doen dan een pilletje innemen. Hoe graag wil je dan echt van je kachten af? Of is de aandacht van de omgeving vanwege die klachten iets dat stiekem niet gemist kan worden?
Er is een forumlid die ik hier in herken.

Wat betreft water ik krijg info van Foodwatch bv en dan blijkt dat al dat "gezonde" water dat in de winkels wordt verkochtl helemaal zo gezond niet meer is. Wel vagen ze een hoge prijs
Dan zit vaak water in plastic flesjes ook niet ideaal. Misschien dat de Eko winkel nog iets heeft dat oke is.
Zonder eigen vervoer kan ik geen melk krijgen dat rechtstreeks van de koe/geit komt.
Ik heb een koemelk allergie. Misschien is dt verbeterd in de loop der jaren.
Dan Biest = ook een goed produkt. Wordt verkocht in poedervorm.
Vruchtensap. de een adviseert het en de ander keurt het af vanwege de suiker.
Waar vind ik het echte goede cocoswater. Had laatst een blikje in handen met E-nummers. Weggegooid.

Ik was altijd een zoetekou, is helemaal veranderd. Wil nu zout hebben.
Ik ga maar mee met wat mijn lijf aangeeft.

Dan pilletjes. Als ik voor mezelf spreek dan was mijn stoelgang 5 jaar lang zo van slag dat het logisch was te veronderstellen dat dat een grote invloed heeft (had) op de rest van de gezondheid.
Stoelgang krijg ik nauwelijks in orde.
Momenteel beslis ik zelf wanneer ik mijn darmen leeg wil hebben.
alleen met bitterzout of senna o.i.d.
Dat gaat nooit meer veranderen door zenuwschade.
Daar heb je dat woord weer. Zenuwschade.
En NU schade door bestraling in mijn stuitje. Geen idee hoe ik die schade zou kunnen behandelen en/of verbeteren.
Pilletjes tegen de pijn? Echt niet.

Mensen die geopereerd zijn aan de endeldarm kunnen de eerste maanden niet zitten.
Destijds had ik al een speciaal kussen gekocht.

Al met al goede aanwijzingen in dit artikel.

Touch for health is ook nog interessant.

En iedere dag word ik doodgegooid met reklame. We worden goed op de hoogte gehouden dat we vooral maar supplementen moeten kopen.

Laatst bewerkt:
Fijn als je een filter hebt.

Idd heel fijn.
10 jaar geleden konden we nog 2 to 3 jaar met een set filters doen voordat ze te vervuild waren.
Nu moeten ze elk half jaar vervangen worden en het kool-nafilter elke 3 maanden 🙄

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan