Globalisten & Cultureel Marxisme

En NATUURLIJK is Rutte nu ook ineens helemaal anders gaan denken over Zwarte Piet...

Ons boegbeeld van cultureel Marxisme zet nu natuurlijk maximaal in op het creëren van verdeeldheid.

Wat een verrassing!  :P

Ze maken zich in het geheel ook schuldig aan cherrypicking en zijn tot op heden vooral bezig met het negatief belichten van de Islamisering in Nederland en noordwest Europa.

Wat dit betreft ben ik het wel eens met Up Network, want deze religie is wat mij betreft gewoon een soort gezwel wat zich steeds maar zonder enige beperking uitbreid, en wat haast niet te genezen valt met een zachte behandeling... En uiteraard zijn het de eliten die schuldig zijn aan het openen van de poort en dat daardoor boze wolven naar binnen stormen... uiteindelijk kunnen ze er met hun bewustzijn ook weinig aan doen dat ze hier komen. En tuurlijk zijn ze niet allemaal slecht, je moet ieder individu apart benaderen, maar als je het patroon ziet van deze groep dan is het elke keer hetzelfde liedje.

Kevin

Kunnen we in godsnaam dergelijke gestoorde wijven nooit meer een podium geven? Vrouwen, marxistische vaandeldragers.

Mike

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/06/zet-het-in-je-agenda-woensdag-nieuwe-anti-racisme-demonstratie-in-amsterdam-zwarte-bevolking-al-decennialang-slachtoffer-onderdrukking/

Mike

Kan iemand mij zeggen waarom manifestaties van onze gekleurde medemens bijna altijd uitmonden in plunderingen en destructie van de eigen habitat, of de gastheer ? Dit in tegenstelling tot de eigen autochtone bevolking, op een paar hooligans na ? Of is dat een politiek incorrecte opmerking ?

De zwarte piet toegeschoven krijgen, het krijgt opeens eenhele andere dimensie ..

Wat ik nu ga zeggen is nog meer politiek incorrect. Zuid-Afrika, onder het apartheidsbewind een ordentelijke en welvarende Afrikaanse staat, de enige op het hele continent. Ja, je kan discussiëren over discriminatie maar het land draaide wel.

Belgisch Kongo idem. Zelfde verhaal.

En nu ? Overal chaos, economie in puin, hongersnoden, torenhoge misdaadcijfers, schering en inslag van verkrachtingen en moorden .. En maar blijven de zwarte piet (sorry voor de beeldspraak) doorschuiven naar de koloniale periode terwijl dit nergens op slaat. En maar de slachtofferkaart blijven uitspelen .. tot in den treure. Het is in se een bekentenis dat men zelf niet in staat is een land te organiseren en te leiden.

De ongemakkelijke waarheid is dat de meeste Afrikanen zulk een organisatie niet aankunnen en dat is geen waarde-oordeel maar een objectieve waarneming die de geschiedenis bevestigt.

Deal with it.

"We are not our ancestors, we will fuck you up!" "Die is mooi.."

(Hij was all eerder geplaatst in Twitter bericht, volledige versie nog niet?)

Weet je wat grappig was. Toen mijn tante naar een verzorgingstehuis ging (ze is helaas vorig jaar gestorven maar wel op de eerbiedige leeftijd van 95 jaar) moest haar appartement uitgeruimd worden.

Mijn vriend vond een pistool. Die hebben we toen terug gelegd en dat verteld tegen mijn  neef. Hij had de verantwoording om alles uit te ruimen. Hij vond dat wapen en bescheurde zich van het lachen. Hij scheerde er de gek mee en zei dat het een wapen was met pellets, dus ongevaarlijk, net zoiets als voor carnaval. Ik weet het niet, maar het zag er heel echt uit.

Die tante van mij, ze was toch heel clever om zichzelf te beschermen op deze manier. Zo een wapen is al afschrikwekkend genoeg.

Dorothé

Het wapen dat ik binnenkort heb heeft stalen pellets en reikt ergens tussen de 150 m en 200 m. Geloof me, dat kan goed pijn doen!

Mike

Ik was zelf ook al aan het kijken naar een CO2 pistool.

Wel heb ik al een brandweerbijl en diverse handbijlen ingekocht voor het geval dat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan