Globalisten & Cultureel Marxisme

Denken jullie dat het zo erg gaat worden?

Geweld, ook omdat er veel armoede gaat ontstaan?

Ik hoor dat heel veel mensen hun baan al verloren hebben en nog gaan verliezen. Dat gaf mijn bazin ook op als reden dat ze mijn contract niet verlengde:

Door de vele onzekerheden rondom de Coronacrisis en daarmee gepaard gaande terugloop in patiëntenstroom is deze keuze gemaakt.

...

Mocht in de toekomst een passende functie vrijkomen dan vind ik het fijn om je weer te mogen benaderen.

-----------------------------

Nu loopt het echter weer zeer goed, alle patiënten stonden te popelen om weer te mogen komen.

Ook het feit dat restaurants weer open zijn en alles weer normaler wordt (tja het nieuwe normaal), ben ik er bijna bang voor dat ik een van de enigen kinderen van de rekening ben geworden. Het zal wel niet zo zijn, maar het voelt voor mij nu wel zo.

Dorothé

Kijk naar Amerika, Dorothe. Daar heeft antifa het in bepaalde steden of stadsdelen al geheel of gedeeltelijk voor het zeggen. Dat gaat hier ook komen, Amerika loopt altijd voorop!

Mike

Je kunt inderdaad maar voorbereid zijn! :)

Ook bezig geweest met een basis uitrusting backpack samen te stellen.

Hoe dan ook is deze voorzien van een hoogwaardige leatherman multitool.
Ook zit er een hammock tent, inklapbare handzaag en een reserve handbijl die als wapen en gereedschap in.

Daarnaast nog een vuurstarter staaf , een vergrootglas als alternatief om vuur te maken.
Een klein camping all in one pannen/drinkbeker setje en een waterzak van 2 liter.

Ook heb ik een hoogwaardig kompas en ik ben nog bezig om te kijken voor een goede handzame verrekijker.

Verder heb ik nog een echte ruiterboog en een set scherpe pijlen die gebruikt zouden kunnen worden voor jagen of zelfverdediging)

Als het echt moet zou ik dus alles achter me kunnen laten en  over kunnen gaan op survivalisme waar ik hobbymatig me ook al mee bezig hield.

Ik heb al een aantal jaren PCP buksen in huis, 'voor als de horden komen'. Eentje is zelfs halfautomagisch. Je schiet er dwars mee door een plaat multiplex. Toen de crisis begon heb ik een flinke hoeveelheid extra munitie ingeslagen. Je mag ze (nog) steeds legaal hebben.

Goh, dat is gewoon om jaloers op te worden.

Ik denk al heel lang dat ik in een hut in het bos wil gaan worden en zelfverzorgend en vrij wil zijn. Dan moet ik dus eerst een jachtcursus gaan doen.

Maar voor ik dat allemaal zo ver heb, dan zijn we jaren verder.

Misschien is deze tijd voor mij zinvol, nu heb ik de tijd.

Dorothé

Gelukkig woon ik niet in de stad zelf, maar helemaal in het uiterste stukje van Maastricht, tegen de Belgische grens.

Hoop dat ze daar wegblijven. Ja, of ze moeten via België komen, dan zit ik niet goed.

Dan hebben we sinds kort een nieuw azc, dus we kunnen vooruit.

Dorothé

Ik heb busjes verfspray en doe sinds een paar maanden Wing Chun vechttraining.

Een CO2 wapen wil ik ook nog aanschaffen.

En zijn al deze wapens/middelen die jullie hebben bedoelt voor bescherming thuis of op straat? Ik heb ook zo het idee dat wij hier thuis iets aan onze veiligheid moeten doen!

Kevin

De verfspray heb ik altijd in mijn zak als ik naar buiten ga.
Het bezit van een CO2-wapen is toegestaan. Het 'dragen' is verboden.
Maar het gaat wel om je eigen veiligheid. Aangevallen worden door "asielzoekers" of Antifa-groepen kan zomaar gebeuren.

We schijnen sinds de Tweede Wereldoorlog Amerikanen te zijn. Dan mogen we toch wapens bij ons dragen? ?

Ja zo'n verfspray heb ik ook ooit gekocht, maar nog nooit gebruikt of op zak gehad.

Ik heb mezelf een beetje ingelezen over CO2 wapens. Tis idd legaal om in bezit te hebben. Ik zie dat er wel heel veel soorten en maten van zijn... daarin is ook lastig een keuze in te maken als je er niet veel verstand van hebt...?

Idd een goede keuze ga er nu ik het hier lees zeker een kopen en ook hier nu heel erg gaan inlezen in de materie er is heel veel kaf onder het koren mbt de effectiviteit door kleding ed

Ik ga n keer naar leiden den k ik om eens voorlichting te krijgen of iemand moet het telefoonnummer geven van remkes .... kan die ze een rotschhop geven ...

Misschien goed om dit onderwerp in een apart topic te zetten iets als zelfverdediging of zo

Heb ook een poosje wing chung gedaan was me te ingewikkeld zit meer te kijken naar kickboxen / mua thai

Pas maar op met het vrijuit spreken over wapens.. welwillende burgers met goede intenties zijn makkelijke doelwitten...voor je het weet zien ze jullie als een organisatie en staan jullie onder toezicht, voor zover ze dat al niet doen.

Tip: investeer ook in tuingereedschap indien jullie je eigen eten al niet verbouwen (wat zeker een aanrader is) en visgerei.

Even een ommetje rijden, net over de grens in Duitsland. http://www.grazianigunshop.com/wapenwinkel/

En online kan je legaal de mooiste messen e.d. kopen.

Joost

Pas maar op met het vrijuit spreken over wapens.. welwillende burgers met goede intenties zijn makkelijke doelwitten…voor je het weet zien ze jullie als een organisatie en staan jullie onder toezicht, voor zover ze dat al niet doen.

Dit forum en zn leden staan allang onder de radar van de bvd of welke naam je het ook geeft in binnen en buiten land massa surveillance ... en data collectie.

Heb eeb vriendje gesroken die aan wedstrijdsport heeft gedaan met luchtbuksen en na mijn uitleg de tip gekregen 5.5 mm en luchtbuks ...
De rest was aan mij ..
Dat belooft nog wat.

Waar je goede info krijgt is op yt en de Amerikanen die kunnen nl vergelijken met echte wapens om een referentie te krijgen mbt hoe effectief het betreffende wapen is bv rechtsteerks op het hoofd op op kleding rochten heeft significante effecten en per kogel laden of sem automatisch is ook zo iets kortom inlezen en vragen stellen en info dele.

Sharing is caring.

Kevin, jouw bericht is logisch als ik van de week lees dat Soros sinds 2017 zich heeft ingekocht in onze schoolboeken leverancier.

wij hebben hier een psp (als ik het goed zeg, luchtdrukgeweer). Mijn man houdt van hobbyschieten. Ik had hem al uitgedaagd jachtakte te halen, maar ziet hij niet zitten, te veel plantkunde enz.

12: Witte agenten doen dat vaker. Zijn er ook kinderen en ouders die kritische vragen durven te stellen? Wat een onzin zeg en hoe ziet een witte agent eruit dan?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan