Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum. Ik ben Antoinette, 46 jaar, HSP'er en nu 6,5 jaar herstellende van een zware burnout. Tot en met vorig jaar was het overleven en sinds dit jaar weer een beetje gevoel van leven. Werken lukt nog niet, maar heb wel weer grip op mijn leven. Dit jaar voor het eerst weer een weekje met vakantie geweest maar heb daar dan een terugval van 6 weken. Vervolgens een griepje te pakken en kom daar bijna niet van af. Ik ben erg geinteresseerd in voeding en gezondheid en eet dagelijks braaf fruit, groente en supplementen.
Ik ben 4,5 week geleden gestart met H2O2 3% 3 keer per dag 3 druppels en zit nu op 3 x per dag 3% 25 druppels sinds 1.5 week.
Ik dacht dat ik de kuur deed zoals beschreven in het boek The One Minute Cure, maar kom er nu achter dat die met 35% H2O2 gaat. Niet goed gelezen dus. Ik weet niet goed hoe nu verder want wil het eigenlijk goed doen dus de kuur met 35% H2O2, ware het niet dat ik behoorlijk heftig reageer. Ik heb behoorlijk hoofdpijn gehad in de eerste 3 weken, was erg moe, stoelgang ligt overhoop en had het af en toe koud en dan weer warm, al die tijd verlangende naar een beter gevoel ipv slechter. De hoofdpijn is weg, stoelgang iets normaler maar nog steeds MOE. Wat is nu wijsheid? Rustig doorgaan met opbouwen van de lage dosering of nu overstappen op de juiste wijze van de kuur dus ophogen met 1 druppel 35% H2O2 per dag?
Ik ben de afgelopen maanden zo moe geweest dat is ik het 's avonds niet eens kan opbrengen om bij vrienden op visite te gaan dus niet veel kwaliteit van leven en dat na 6.5 jaar ziek zijn. Wil me zooooo graag beter voelen. Wie kan mij adviseren?
lieve groetjes van Antoinette