H202

Ik ben tot 35 druppels doorgegaan, ook geen grote ontgiftingsreactie, alleen een enorme weerstand tegen de smaak, dus dat was mijn plafond. Nu houd ik het op een onderhoudsdosis.

@Spal, 50 tot 60 druppels? Da's een flink aantal! Dan heb ik (misschien) nog effe te gaan! Het geeft alleen aan dat ik (en jij!) een zuurstof tekort heb waar ik niet zo blij mee ben, iets waar ik totaal niets van merk, ik voel me topfit! Ik neem aan dat ik dmv diverse H2O2 kuren het zuurstofgehalte redelijk op peil kan brengen, zodat ik later een onderhoudsdosis kan gaan gebruiken.

@Niburu

Klopt inderdaad, ik kom zuurstof tekort in mijn lichaam vanwege lage bloeddruk. Dacht ook altijd dat ik topfit was totdat ik het verschil voelde.

25 tot 30 druppels per glas is wel het maximum. Zoals Tanja vermeldt, dan is de smaak en de prikkeling ervan nog te doen. Vandaar dat ik 60 druppels verdeel over 2 keer.

Als ik h202 mee wil nemen in mijn waterfles naar het werk, kan dat dan in een plastic bpa vrije fles of beter in een glazen.

Geen idee of plastic reageert met de h202 en op die manier toch slecht voor je is.

En jodium kan dus gewoon met h202 tegelijk in de smoothie/yoghurt?

En h202 kan ook met appelazijn dus?

even checken zodat er geen gekke dingen gaan gebeuren :)

ik zou het in een glazen fles doen voor de zekerheid.

jodium smeer ik op doe ik nooit met h202

en h202 kan wel met appelazijn en met sole maar niet met andere dingen

na innname van h202 mag je dus 30 minuten niet eten.

Hoe lang voor de inname kan je beter niet eten? bij meer dan 2 druppels dus niet gecombineerd met voeding.

Vanochtend heb ik mijn allereerste druppel (3%) H2O2 genomen. Ik proefde er natuurlijk helemaal niks van. Maar na een paar uur begon mijn buik te rommelen en vervolgens ben ik al drie keer naar de wc geweest voor de grote boodschap dan. En dat terwijl ik juist door het vette eten de laatste 2 weken veel moeite had met naar de wc gaan. Het is nu ook (getsie wat vies om te bespreken) wat geler en slijmeriger. Hoort dat?? En komt dat door dat ene kleine minuscule druppeltje? Als dat het is, kan ik maar beter de volgende dagen dat ene druppeltje aanhouden en niet opbouwen neem ik aan...?

Hoi Kleurig, dan reageer je wel erg goed en ja dat is idd ontgifting. (kun je blij mee zijn)Je moet gewoon doen wat jezelf denkt dat het beste is, ik zou een paar dagen deze hoeveelheid aanhouden en dan kijken wat het doet.

Dat slijmerige kan ook zijn omdat je voorheen obstipatie had, dat de lever verstopt zit, dan krijg je een zeepachtige ontlasting.(oa door het gebruik van vetten) Meer hierover vind je in het topic obstipatie.

Dank je wel Vanille! Het is vandaag ook mijn eerste menstruatiedag... dat had ik niet zien aankomen, misschien sowieso niet een goede dag om met de H2O2 te beginnen. Ik ga voorlopig verder met 1 druppel. Ik ben ook al met de milde lever reiniging bezig. Dus misschien is het nu alles te gelijk!!

Ik heb trouwens mijn oplossing met H2O2 3% in een bruin pipetflesje gedaan waarvan het knijp gedeelte van rubber is. Maar dat rubbertje blaast zichzelf binnen een dag op in een enorme balon! Ik heb het flesje van te voren heel veel gespoeld met water dus vies is hij niet. Waar hebben jullie de oplossing inzitten? Doe ik nu iets gigantisch fout?

ik was na de leverreiniging weer begonnen met h202, het druppelflesje doet niet zo nauwkeurig dus er schiet wel eens een scheutje uit maar dat proef ik niet met de sole en de appelazijn.

Dinsdagavond at ik zurenkool met stoofvlees en ananas en uien en ik had mijn bord leeg en moest al naar de wc.

Het was vanaf het moment dat ik h202 weer begon na de reiniging al steeds gele ontlasting. eerst dacht ik nog van de reiniging maar later dacht ik , nee komt vast van h202.

Maar vanaf de zurenkool, steeds dunne gele ontlasting, erg stinken , en bijt ook wel.,

Buik lijkt wel alsof er soep zit te borrelen. moet ook veel meer naar de wc.

Volgens mij ben ik flink aan het ontgiften.

sheila

dank je Alexandra, ik heb vandaag maar even geen h202 genomen omdat ik nu wel werk, en voel niet zo lekker.

morgen ga ik t weer doen misschien moet ik wat minder erin doen?

ja beter eruit dan erin.

We gaan lekker door met vet eten.

@kleurig dat heb ik ook gehad, het beste is om het flesje niet te strak dicht te draaien mij is zo'n pipetje al eens kapot gesprongen.

Sheila.

Na een aantal leverreinigingen kreeg ik ook gele ontlasting, maar brande niet, zal dus wel van reiniging als wel de H202 komen.

Ik twijfel nog steeds wat H202 betreft.. soms denk ik super spul, ga ik bestellen!.

En later twijfel ik weer want ik heb ook gelezen dat dat zuurstof met het eerste beste contact met "wat dan ook" reactie aan gaat, (is dus ook de reden dat het op nuchtere maag moet ivm oxideren voeding) word het dus wel echt opgenomen?

wie zegt me dat het ondanks nuchtere inname niet met iets in maagzuur of darm bacteriën reactie aan gaat en zodoende ook een stinkende brandende ontlasting kan geven?

Het feit dat een pipetje zo op bolt zegt al hoe graag de zuurstof met wat anders in verbinding wil.

En als vitC ook om gezet word in H202 (OM GEZET WORDEN, klinkt veiliger) ben ik daar nog meer de voorstander van.

Alexandra, ben gisteren wel 5 keer naar de wc geweest, is niet vast.

stinkt echt joh ik schaamde me gewoon op werk. de klant moest naar de wc ik was net twee keer geweest, ik hoorde hem hoesten.

ik zou haast denken dat ik extra moet drinken omdat ik best wat vocht verlies.

ik snap niet waar het allemaal vandaan komt er gaat onderhand meer uit als erin.

sheila

Er lijkt geen reactie te komen over mijn twijfel H202, lijkt er op dat ik me echt om niks zorge maak. :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan