Hi mensen, ben lang weggeweest, heb toch nog even een vraagje nu ik weer aan de H202 ga...
Ik heb toen ik hier fanatiek mee bezig was een poos 8 druppels 35% per dag genomen.. dat was 2x een halve liter (kraan)water met een theelepel sole en 4 druppels 35%.
Ik heb vandaag weer, na het lezen van de honing met appelazijn en H202, een glas gedronken.
Een theemok ong 0,3. met een theelepel honing, theelepel appelazijn en een druppel pure 35%.... niet verdund dus. Ik voel dat ik het goed kan hebben.
Ik wil nu eigenlijk een kuur oppakken en dan dus naar eventueel 25 druppels.
Wat ik nu even niet mee krijg, en wellicht had ik toch even de 28 andere pagina's door moeten lezen xD, Hoe ga ik dit nu precies aanpakken.
Ik weet een ruim voor voor eten en liefst 3 uur erna weer... dus dan kan ik elke 4-5 uur iets eten. Dat moet ik ook echt wel aanhouden
Ik ga dus die 25 druppels drinken. Dit zijn 25 druppels 35% peroxido? Of toch verdund naar 3% peroxide?? Want ik vind die 35% eigenlijk wel prima... heb er na zo'n lange tijd nu weinig last van behalve dat ik wat "spanning" in mijn buik voel alsof ik een toernooi moet draaien, gezonde spanning dus.
En moet ik dan die 25 druppels 1x per dag drinken? Meerdere keren per dag drinken? Of moet ik meerdere glazen per dag drinken en in totaal aan de 25 komen? Dus bv 5 glazen per dag met 5 druppels??
Als iemand dit even kan verduidelijken voor mij ben ik echt heeeeeel blij
Groetjes,
Dereon
**EDIT**
Ik kan nergens gedestilleerd water vinden... niet echt een probleem om kraanwater te gebruiken toch? Las over 3 soorten ionen wat levenonderdrukkend is, leven gevend en een erg gevaarlijke... en dat het daarom beter was om niet met ijzer te drinken oid? En daarom dus gedestilleerd water te gebruiken??