Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!
ik vind overigens de service bar slecht, Hinmeijer. ik wacht al meer dan 10 dagen op mijn
h202. ik heb diverse keren gebeld, en gemaild, maar krijg geen response! dat maakt op mijn geen goede indruk, misschien dat ik de volgende keer dat andere bedrijf maar ga proberen, die h202 levert.
Helaas moet ik hetzelfde meemaken. Ik ben bijna al een maand aan het wachten op de h202. Er heeft wel een vakantieperiode tussen gezeten en problemen met de leverancier volgens hun. Sinds 22 augustus augustus een mail ontvangen dat het product verzonden zou zijn. Helaas nog niks ontvangen en geen antwoord meer gekregen op vragen. Ik heb via paypal een geschil aangevraagd en hierop ook nog geen antwoord op gekregen. :?:
Mee eens. Ik heb nu 3 weken geleden besteld en nog steeds niks ontvangen. Op mijn 1e vraag waar de levering blijft kreeg ik netjes antwoord dat er iets mis was gegaan bij de transporteur. Maar daarna nog steeds niets geleverd, en ik krijg nu ook geen reactie meer op mijn emails. Vreemd.
Hmmmm, ik zit dus ook met hetzelfde, 11 augustus h202 en natrium besteld, maar nog niets geleverd gekregen. Inkrijg ook geen reactie op mijn mail met de vraag hoe of wat. Ik baal hier wel van, want ik zit echt op de middelen te wachten. Het niet reageren vind ik een kwalijke zaak. Ook de korting die je zou krijgen na het invullen van de code werd niet verwerkt.
Ik betaal liever wat meer als ik dan ook weet dat ik t product geleverd krijg.
Jij hebt het aanvankelijke contact gelegd met deze firma. Zou jij ze hierop willen wijzen, want dit is zeer slechte publiciteit voor hen, dus als ze slim zijn gaan ze hier snel iets mee doen!
Ik heb vanmorgen direct een mailtje gezonden met een vraag hierop te reageren, of op het forum of rechtstreeks naar de mensen die al een tijdje zitten te wachten. Voel me ook min of meer verantwoordelijk in deze.
Het is wel vreemd dat Rateltje al wel haar H2O2 heeft ontvangen.
Heb ook telefonische contact gelegd met Chris Hinrichs van de firma en hij gaat bellen met de leverancier. De uitslag daarvan laat hij me vandaag per mail weten.
Ik heb zelf het idee, na een rondje googlen, dat ze het bedrijf naast een normale baan runnen. Dat doet niets af aan het feit dat als ze de mensen gelegenheid geven om dit soort artikelen te bestellen ze ook hun 'verplichtingen' na moeten komen. En als dat niet kan moeten ze wel de mails beantwoorden die daar vervolgens op komen. Dat is het meest eerlijke.
toevallig, of niet, heb ik de heer Hinrichs gisteren nog gemaild met een vraag over een eerder geleverde bestelling. Ik kreeg binnen een minuut een e-mailreactie. Ook eerdere mailtjes werden binnen korte tijd beantwoord. Mijn ervaringen zijn dus positief !
Lia, het is niet jouw vernatwoordelijkheid hoor! Tenminste, zo zie ik dat. Ik ging uit van de positieve verhalen en heb daarom hier besteld.
Ik vind het ook vreemd dat Rateltje wel haar bestelling zo snel heeft binnen gekregen en ik die eerder bestelde niet. Ik heb afgelopen donderdag gemaild, ik vind het niet meer dan normaal dat ik zo onderhand een reactie had gekregen.
Het niet in huis hebben van de producten dat kan, maar geef dat aan op de website. Dan had ik de spullen ergens anders besteld. Nu ben ik 50€ armer en kan ik niet ergens anders bestellen.
Ik heb contact gehad met de fa. Hinmeijer, met Chris Hinrichs.
Ze hebben zakelijk een vervelende periode (big brother is watching you) achter de rug waardoor ze niet bereikbaar waren, zowel telefonisch als per mail. Ze hebben het aan mij uitgelegd en ik heb een goed vertrouwen in een verdere samenwerking.
Deze week komt de H2O2 weer ruim voldoende binnen en gaan ze leveren. Door het hele gebeuren hebben ze een behoorlijke achterstand opgelopen.
Ze betreuren de hele situatie omdat klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel staat, al hebben een aantal leden dit niet zo kunnen ervaren door de onbereikbaarheid.
Ik heb hun mail ook naar Mike laten gaan zodat het niet een één-vrouws actie is van mij.
De firma hoopt dat ze het vertrouwen van jullie nog niet is verloren.
Ik heb het antwoord gelezen van deze firma. Het betreft informatie die we niet open en bloot op dit forum kunnen plaatsen, maar geloof mij maar als ik zeg dat deze firma deugt en de autoriteiten, die ze het leven recentelijk zeer zuur hebben gemaakt, niet. Zie ook mijn recente topic over zwarte zalf:
Ik geloof jullie wel hoor. Maar wil graag eerst waar voor mijn geld. En als ik daar te reden over ben heb ik er geen problemen mee om de autoriteiten dwars te zitten door bij hun te blijven bestellen.